قوانین خاص درس حقوق جزا و آیین‌ دادرسی کیفری در آزمون وکالت ۹۸

دانلود رایگان فایل قوانین با آخرین اصلاحات

پایگاه خبری اختبار– اسکودا (اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران) فهرست قوانین و مقررات مربوط به مواد آزمون ورودی کارآموزی وکالت ۹۸ را اعلام کرد. برای درس حقوق جزا و آیین‌ دادرسی کیفری مجموعاً ۱۸ قانون خاص از سوی اسکودا اعلام شده است که امید سلطانی، طراح اپلیکیشن «قانون در جیب شما»، این قوانین را با آخرین اصلاحات در یک فایل پی‌دی‌اف گردآوری کرده است.

توجه داشته باشید که این فایل صرفاً شامل قوانین خاص است و به جز قوانین مندرج در این فایل PDF، مطالعه قوانین زیر نیز ضرورت دارد:

قانون آیین دادرسی کیفری مصوب ۱۳۹۲؛ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۷۵۱۳۹۲؛

احکام جزایی قانون ثبت اسناد و املاک مصوب ۱۳۱۰ و قانون اصلاح قسمتی از قانون تجارت مصوب ۱۳۴۷ و قانون حمایت خانواده مصوب ۱۳۹۱؛

اصول جزایی قانون اساسی.

برای دانلود این فایل مفید و کاربردی اینجا کلیک کنید

همچنین؛

برای دانلود فایل قوانین خاص درس حقوق مدنی اینجا کلیک کنید

فایل قوانین مرتبط با سایر دروس نیز در آینده نزدیک در سایت اختبار منتشر خواهد شد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۰ دیدگاه ها

  1. سلام و خدا قوت ممنونم بابت زحمتی که میکشید خواهش میکنم فقط با فونت بزرگتر و درشت تر پی دی اف هارو طراحی کنید خواهشا خیلی فونت ها ریز هست. ممنون شما هستم. میشه لطف کنید جواب من رو بدید. به خدا خوندن فونت ریز خیلی سخت هست

  2. سلام خدمت خانم زنده دل می بخشید که سوالم در رابطه با مطلب نیست
    می خواستم جویا شم آیا کلاس های توجیحی کانون مرکز همون زمان هایی هست که تو قسمت کارآموزی زده اگه همون زمان هاست آیا تایم من گذشته می تونم با دوره بعدی شرکت کنم .
    باسپاس فراوان

    1. سلام دوست گرامی : تمامی قوانین با دقت کافی از نظر بروزرسانی و نگارشی بررسی و تدوین گردیده اند. و قطعا چنین نواقص فاحشی در فایلها وجود ندارد. (در مورد قانون صدور چک کافی بود تبصره ماده یک رو مشاهده میکردید تا متوجه میشدید با آخرین اصلاحات سال ۹۷ میباشد)
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا