فردا؛ اعلام نتایج نهایی دکتری ۹۸

پذیرش بیش از ۲۲ هزار نفر در آزمون دکتری

پایگاه خبری اختبار- مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه آزاد اسلامی، در روز جمعه هشتم شهریورماه خبر داد.

به گزارش اختبار به نقل از ایسنا، دکتر حسین توکلی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی شده فهرست اسامی تعداد ۲۲ هزار و ۴۴۴ پذیرفته شده نهایی آزمون ورودی دوره دکتری به عبارت دیگر PHD نیمه متمرکز سال ۱۳۹۸ کلیه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی فردا (جمعه هشتم شهریورماه) از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: از تعداد پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری تعداد ۹۴۰۴ نفر زن و مابقی مرد هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور کلیه پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دکتری سال ۱۳۹۸ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند بر اساس اطلاعیه‌ سازمان سنجش که به همراه فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی بر روی سایت این سازمان قرار می‌گیرند، برای اطلاع از زمان ثبت نام و مدارک لازم به سایت دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی مراجعه کنند.

به گفته توکلی، بدیهی است در صورت نبودن برنامه زمانی خاص برای ثبت نام پذیرفته‌شدگان در سایت دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی پذیرفته‌شدگان باید در یکی از روزهای دوشنبه ۱۱ یا سه‌شنبه ۱۲ شهریورماه با توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده در بندهای «ب»، «ج» و «د» اطلاعیه برای ثبت نام به مؤسسه یا دانشگاه مورد نظر مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان تاکید کرد: بدیهی است داوطلبانی که در دو کد رشته امتحانی دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دیگر پذیرفته شده باشند، فقط می‌توانند منحصرا در یک دانشگاه یا کد رشته ثبت نام کنند، در غیر این صورت مطابق ضوابط رفتار خواهد شد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا