فراخوان پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی قوه قضاییه برای بررسی مدارک اولیه

رئیس امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه:

پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی قوه قضاییه برابر تاریخ‌های مقرر به واحد انتخابی مراجعه نمایند

پایگاه خبری اختبار- رئیس امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه بیان داشت: داوطلبانی که با توجه به نمره مکتسبه در آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه پذیرفته شده‌اند، می‌بایست جهت بررسی مدارک اولیه از تاریخ ۹۷/۰۳/۰۱ لغایت ۹۷/۰۴/۰۱ با در دست داشتن مدارک مندرج به دادگستری استان انتخابی محل خدمت ( معاونت منابع انسانی) مراجعه نمایند.

آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه روز جمعه ۱۰ آذرماه ۱۳۹۶ برگزار و نتایج اولیه آن ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ از طریق سایت سنجش اعلام شده بود.

به گزارش اختبار به نقل از معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، مهدی ناصری دولت‌آبادی رئیس امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه اظهار کرد: معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به منظور تکمیل پرسنل اداری دستگاه قضایی اقدام به برگزاری آزمون استخدامی کارکنان اداری نمود که این آزمون در آذر ماه سال ۹۶ از طریق سازمان سنجش کشور برگزار گردید.

وی در ادامه گفت: مدارک اولیه مورد نیاز جهت ارائه به امور اداری دادگستری استان انتخابی محل خدمت: اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه، اصل و کپی کارت پایان خدمت برای آقایان، اصل و کپی مدرک تحصیلی و ارائه مدارک مستدل در صورت استفاده از سهمیه ایثارگران، شورای حل اختلاف، حافظین قرآن و معلولین می‌باشد.

ناصری دولت‌آبادی در پایان عنوان کرد: پس از بررسی و تطبیق مدارک ارائه شده با موارد اعلام شده و تایید نتایج قطعی، مراتب جهت برگزاری مصاحبه تخصصی و سپس معرفی قبول‌شدگان به هسته‎های گزینش متعاقباً اعلام خواهد شد.

گفتنی است پذیرفته‌شدگان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق سایت معاونت منابع انسانی به نشانی qazahrm.ir و پیام‌رسان‌های ذیل اخبار مرتبط را پیگیری نمایند.

کانال سروش: sapp.ir/qazahrm
کانال ایتا: eitaa.com/qazahrm
کانال آی گپ: igap.net/qazahrm
کانال ویسپی: wispi.me/channel/qazahrm
کانال بله: ble.im/qazahrm

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. سلام
    پیشنهاد میکنم دوستانی که در آزمون کادر اداری قوه قضاییه پذیرفته شده اید ذیل این اطلاعیه هر اطلاع جدیدی از فرایند جذب به دست می آورید را به اشتراک گذارید.
    البته با تشکر از مدیران سایت اختبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا