عدم امکان استفاده از کتاب قانون در مرحله تشریحی آزمون قضاوت ۱۴۰۰

پایگاه خبری اختبار- معاونت منابع انسانی قوه قضاییه از ممنوع بودن استفاده از کتاب قانون در مرحله تشریحی آزمون قضاوت (جذب عمومی) ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش اختبار، هرسال در مرحله تشریحی آزمون‌های قضاوت یک مجموعه از قوانین مورد نیاز در میان داوطلبان آزمون توزیع می‌شد اما این رویه در آزمون سال جاری اجرا نخواهد شد.

بر این اساس، امروز ۳۱ اردیبهشت، معاونت منابع انسانی قوه قضایی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در آزمون تشریحی جذب عمومی تصدی منصب قضا سال هزار و چهارصد می‌رساند با توجه به اینکه علیرغم سنوات گذشته از طرف این مرجع کتاب توزیع نمی‌گردد، شرکت‌کنندگان محترم از آوردن هرگونه کتاب، جزوه و … خودداری کنند و استفاده از هرگونه کتاب قانون، جزوه و چرک‌نویس ممنوع می‌باشد و در صورت مشاهده خلاف این امر تقلب محسوب شده و اسامی داوطلبین متخلف به عنوان مردودی اعلام می‌گردد.

گفتنی‌ست پیش‌تر در آگهی آزمون قضاوت ۱۴۰۰ دراینباره چنین آمده بود: «در آزمون تستی استفاده از هر گونه کتاب قانون و … ، جزوه و چرکنویس ممنوع می باشد ، در خصوص آزمون تشریحی متعاقباً اعلام خواهد شد.»

مرحله تشریحی آزمون قضاوت ۱۴۰۰ روز ۶ خرداد ۱۴۰۱ در تهران برگزار خواهد شد. پذیرفته‌شدگان این مرحله به مصاحبه شفاهی راه پیدا می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا