ظرفیت آزمون مرکز امور مشاوران حقوقی ۱۳۹۶

ظرفیت آزمون مرکز امور مشاوران حقوقی ۱۳۹۶

به تفکیک استان و شهر های کشور

پایگاه خبری اختبار – مرکز امور مشاوران قوه قضائیه، ظرفیت هر حوزه قضائی برای جذب کارآموز از طریق آزمون ۱۳۹۶ این مرکز را اعلام کرد.

ثبت نام آزمون مرکز مشاوران حقوقی قوه قضائیه از روز ۱۲ شهریور ماه آغاز شده و تا ۲۵ شهریور ماه ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت.

برای اطلاع از جزئیات و خواندن آگهی ثبت نام آزمون مرکز مشاوران حقوقی قوه قضائیه ۱۳۹۶ اینجا کلیک کنید

فهرست ظرفیت های اعلام شده برای حوزه های قضائی سراسر کشور در آزمون مشاوران حقوقی قوه قضائیه ۱۳۹۶ را در قالب یک فایل پی دی اف از اینجا دانلود کنید

برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به آزمون مرکز مشاوران قوه قضائیه اینجا کلیک کنید

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳۵ دیدگاه ها

  1. سلام.ببخشید ظرفیت کل ازمون مرکز امورمشاوران چند نفره؟؟رئیس مرکز که گفته بود ۲هزار نفر این تعداد که درج شده بیشتر از این نیست که اعلام شده بود؟

  2. سلام-یه خواهش دارم اونم اینکه هرکسی که مسول جواب دادن سوالات هست لطفا به سوالم هرچه زودتر جواب بده-مهلت ثبت نام مرکز مشاوران داره تموم میشه-منتطرم

  3. سلام.ایا یک شهرستان که مثلا سه نفر ظرفیت داره و سه نفر هم شرکت کننده ی بومی داره این سه نفر قبولن یا حدنصابی هم وجود داره؟

  4. متاسفانه مصاحبه مرکز مشاوران کم از سوالات غیر علمی کانون وکلا نمی آورد و بسیار سلیقه ای عمل می شود زیرا من خودم که دارای لیسانس حقوق و فوق لیسانس حقوق تجارت بین الملل از دانشگاه تهران هستم و بار علمی اینجانب توسط اساتید تراز اول حقوق ایران اثبات گردیده هست در مصاحبه این مرکز رد شدم و دد قسمت جواب مصاحبه متن مردود علمی ذکر شده بود که بسیار جای تعجب دارد و اساتید محترم دانشگاه تهران بسیار متعجب گشتند از وضعیت ایجاد شده برای من و بسیاری از دوستان اینجانب ، ختم کلام چون که هیچ رکنی برای نظارت بر این مرکز به صورت عملی وجود ندارد بسیار سلیقه ای عمل می شود و دوستان که قصد شرکت در این آزمون را دارند این موارد را مد نظر خود قرار دهند چون بعد از قبولی در آزمون کتبی تازه هفت خوان رستم شروع می گردد . نکته بعدی اینکه هزینه ای که از داوطلبان مطالبه گشته است بسیار بیشتر از تشریفات برگزاری این آزمون هست لذا حتما در این خصوص مراتب اعتراض خود را اعلام نمایید زیرا آزمون به صورت متمرکز در تهران برگزار می گردد . دوستان عزیز شما که می خواهید در آینده ان شاء ا… وکیل شوید و از حق دیگران دفاع کنید ابتدا باید تز حق خود بتوانید دفاع کنید و زیر بار حرف زور و ناحق نروید . یا علی

  5. باسلام
    ای کاش آزمون وکالت مشاوران بعد امتحان وکالت کانون برگزار بشه فکر کنم اون موقع شانس موفقیت خیلی بالاتر باشه.آخه هر آزمونی قبل آزمون وکالت کانون وکلا برگزار میشه و داوطلب گیج میمونه کدومو بخونه !بابا امتحان قضاوت و وکالت مشاوران چی میشه بمونه بعد آذر ماه بخدا نمیرسیم همه رو بخونیم اون موقع خیلی موفق تر میشیم…خواهش میکنم اینم نظر سنجی بذارین…

  6. سلام خام زنده دل وقتتون بخیر
    من احساس میکنم تعداد اینا نزدیک به ۳هزار نفره،ولی مرکز گفته ۲هزارتا،
    سوال بعدی اینکه مگر زمان اعلام شده که دوستان میگن آبانماه نباشه وشما میخایدنظرسنجی بزارید،هنوزکه زمانش اعلام نشده،آزمون اکثرا اسفندبرگزار میشده.

  7. قسمت مشخصات مربوط به مدرک کارشناسی وبالاتر

    رشته تحصیلی مقطع کارشناسی —————————

    گرایش مقطع کارشناسی ———————————-

    رشته تحصیلی کسانیکه رشته الهیات ومعارف اسلامی گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی می باشد در ثبت نام آزمون مرکز مشاوران در این دو ردیف دقیقا بایدچه عبارتی را بنویسند؟؟؟(باتوجه به اینکه در لینک رشته تحصیلی مقطع کارشناسی رشته الهیات وجود ندارد)

    حتما این متن رو به نمایش بگذارین تا اطلاع رسانی بشود.ودر اسرع وقت پاسخ دهید.

      1. سلام
        طی تماسی که بنده با مرکز مشاوران داشتم اعلام کردند کسانیکه مدرک تحصیلی الهیات گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی دارند در دو ردیف مذکور به ترتیب عبارتهای ذیل وارد شود:
        رشته تحصیلی مقطع کارشناسی:فقه و مبانی حقوق

        گرایش مقطع کارشناسی فقه و مبانی حقوق اسلامی
        با آرزوی توفیق برای همه دوستان حقوقدان

  8. سلام-کسانیکه رشته الهیات ومعارف اسلامی گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی خوندن در ثبت نام آزمون مرکز مشاوران در قسمت مشخصات مربوط به مدرک کارشناسی وبالاتر —-در ردیف رشته تحصیلی مقطع کارشناسی وگرایش مقطع کارشناسی دقیقا باید چه عبارت هایی را وارد کنند؟ باتوجه به اینکه در ردیف رشته تحصیلی مقطع کارشناسی رشته الهیات وجود ندارد—من خودم موندم تو این دو ردیف چه عبارتی رو وارد کنم؟ لطفا حتما به سوالم پاسخ بدین .منتظرم

  9. خانوم زنده دل عزیز سلام. خسته نباشید.
    سوال مهمی داشتم. اگر لطف کنید پاسخ بدید ممنون میشم.
    ببینید من سه ساله مشهد زندگی میکنم به دلیل شغل همسرم که کارمند هستن. خودم دراصل یکی از شهرستانهای خراسان رضوی هستم.
    ایا من میتونم بااسودگی خاطر مشهدو انتخاب کنم؟؟؟ اخه شغل همسرم اینجاست.

  10. عاقبت تلسم وکالت و انحصار شکست هرکسی امیدی داشت به وکالت گرچه چند سال اخیر در سیطره ی کانون بود اما امید ها به سر آمد.
    اکنون هرکسی به اندازه ی توانایی و لیاقت و روابط عمومی و کلی شاخص های فردی و اجتماعی پا در مسیر وکالت گذاشته و از خان برکات این َشغل و با هدف تعالی عدالت و اشاعه ی عدالت طلبی در جامعه کمر همت ببندد و همه بدانیم با صبر و تلاش مسیر هموار گشته وکانون وکلا هم متوجه اشتباه فاحش خود مخصوصا در کم کردن ظرفیت و سوالات غیرعلمی و اعتراضات بی پاسخ حتما شده است. به امید اعتلای ایران و ایرانی و احقاق حقوق حقه انسانی و منطقی مردم.

    1. وکالت قبول شذن تو یاسوج که به سختی خیلی از شهرهای دیگه نیست, در ضمن وکیلی که زیر نظر قوه قضاییه باشه اولین حق و شرط خوش یعنی استقلال ازدستگاه قضا رو از دست میده, و واقعا هم به این تعداد وکیل نیازی نیست, ان شا الله وقتی وارد کار شدید متوجه میشید که هنوز بسترسازی فرهنگی برای این امر فراهم نبست و در اخر تمام این مسابل به وزارت علوم برمیگرده که بی حساب و کتاب به هر موسسه ای مجوز رشته.حقوق میده..

      1. خانم سارا پارسال تراز آخرین فرد قبولی یاسوج۸۸۴۰ بوده کدوم مرکز اینقدر بالا بوده.
        فارس و کهگلیویه بویراحمد سخت ترین کانون برای قبولیه.

  11. خانم زنده دل میتونید پیغام ما رو به مرکز مشاوران برسونید و بگید که به دلیل سه درس ثبت و متون و حسبی ازمون رو از ابان ماه به ماه بعدش موکول کنن.این فکر کنم خواسته همه بچه هاست.کمپین بزارید .حرف ظرفیت ها رو زدیم بهشون مثل اینکه حرف گوش کن هستن

  12. در بند ١١ ثبت نام ذکر شده بذیرش فقط از میان داوطلبان بومی هر منطقه انجام میشه.
    الان میشه این رو برای من شفاف کنید !
    شهر ما ظرفیت ٣ نفره یعنی فقط من باید جزو ٣ تای شهر خودمون باشم تا قبول بشم?!

  13. دلیل اختلاف ظرفیت مراکز استانها وشهرستان ها چیه؟!
    الان خیلی ازشهرستان ها از مراکز استانها بزرگتر وجمعیت اون هم بیشتره..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا