طرح دو شکایت در پی توهین به بهمن کشاورز

پایگاه خبری اختبار- محمد شیوایی، وکیل دادگستری و رییس اداره حقوقی کانون وکلای مرکز از طرح دو شکایت جداگانه برای تعقیب عوامل اهانت به بهمن کشاورز خبر داد.

به گزارش اختبار، روز گذشته (۵ اردیبهشت) تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد فرد یا گروهی با نصب بنری توهین‌آمیز بر سنگ مزار بهمن کشاورز، رئیس پیشین اسکودا و کانون وکلای دادگستری مرکز، از تایید طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار در شورای نگهبان اظهار شادمانی کرده‌اند.

انتشار این تصاویر با واکنش گسترده و اعتراض شدید جامعه حقوقی کشور روبرو شد.

در همین راستا خبرنگار اختبار در گفت‌وگویی با رییس اداره حقوقی کانون وکلای مرکز از او درباره جوانب قضایی این ماجرا سوال کرد و این وکیل دادگستری در تشریح اقدامات انجام‌شده تا امروز اظهار داشت: با دستور دکتر جلیل مالکی یک شکایت از سوی کانون وکلای دادگستری مرکز در این رابطه طرح شده است. شکایت دیگری نیز از سوی بنیاد حقوقی بهمن کشاورز مطرح شده است.

شیوایی همچنین ضمن تاکید بر ادامه جدی پیگیری شکایت طرح شده گفت: در همین راستا قرار است با بازبینی و بررسی فیلم دوربین‌های نصب‌شده در بهشت زهرا، عاملین این اقدام شناسایی شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۰ دیدگاه ها

  1. پس آزادی بیان چی میشه؟
    مگه بعضی از همین وکلای دادگستری مرکز، نظام سیاسی مملکت رو به نفی آزادی بیان متهم نمیکنند؟ و ادعا نمیکنند که هر کسی باید بتونه حرفش رو بزنه.
    ضمن اینکه از درون کانون وکلا به عملکرد مرحوم آقای بهمن کشاورز ایراد جدی دارند

  2. ای علمای حقوق به داد حقوق برسید
    ای وکلای مستقل به داد وکالت برسید
    استقلال کانونها رفت
    وکلا شدند جیره خوار
    دادرسی عادلانه رفت
    و …

  3. خود مصدق السلطنه قجر ،لز بزرگترین عاملین انحطاط سرنوشت ایرانیان بود . لطفاً زحمات یک قرن از دکترفروغی تا دکتر احمد متین دفتری و دکتر کسروی و …. را قجرها تخصیص ندهید ‌‌.

  4. آقای شمس الدین که میای یک سال تمام زمان می‌ذاری که طرح تسهیلوبه سرانجام برسونی وکانال اهانت راه‌اندازی کنی،چه کینه ای داری نسبت به کانون؟!!!اینقدر زحمت کشیدی خب همینومثل بچه ی آدم مطالعه حقوقی انجام می‌دادی نمیخاستی سرعنادباکانون برادریافت پروانه وکالت مفتی بگیری

  5. خانه از پایبست ویران است
    دیگه استقلالی در کار نیست
    نابود کردند همه چیز را
    هرچی زنده یاد مصدق رشته بود اینها پنبه کردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا