ضوابط برگزاری آزمون های سال ۱۴۰۲ سازمان سنجش آموزش کشور

تصویبنامه شماره ۱۳۸۷۳۰/ت۶۰۱۸۰هـ مورخ ۱۴۰۱/۸/۷ هیات وزیران

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری- وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

وزارت آموزش و پرورش- وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

سازمان برنامه و بودجه کشور- دانشگاه آزاد اسلامی

هیئت وزیران در جلسه ۱/۸/۱۴۰۱ به پیشنهاد شماره ۱۱۶۴۴۵/و مورخ ۵/۵/۱۴۰۱ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به استناد بند (الف) تبصره (۴۹) قانون بودجه سال ۱۳۶۴ کل کشور تصویب کرد:

ضوابط برگزاری آزمون های سال ۱۴۰۲ سازمان سنجش آموزش کشور

– هزینه خدمات ثبت‌نام دریافتی از داوطلبان شرکت در آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در سال ۱۴۰۲ مطابق جدول موضوع نامه شماره ۳۸۲۵۳۲ مورخ ۲۶/۷/۱۴۰۱ سازمان برنامه و بودجه کشور که مورد تفاهم این سازمان با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده است، تعیین می‌شود.

۲- در صورت تأیید نیازهای تجهیزاتی دستگاه اجرایی توسط سازمان برنامه و بودجه کشور، تمهیدات لازم در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور جهت اجازه اخذ تسهیلات بانکی به منظور خرید تجهیزات و ماشین آلات تخصصی مربوط با هدف ارتقای کیفی برگزاری و اجرای آزمون‌ها فراهم می‌شود. بازپرداخت اقساط تسهیلات یاد شده در طول برنامه هفتم توسعه از محل اعتبارات مصوب سالانه سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌شود.

۳- کلیه مراکز آموزشی و پژوهشی وابسته به وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی موظفند در خصوص حوزه برگزاری آزمون با سازمان سنجش آموزش کشور همکاری نمایند.

۴- وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در چهارپوب قوانین و مقررات اقدام لازم در خصوص عدم تسری ماده (۴۷) قانون تأمین اجتماعی به دستگاه‌های تابع مرتبط با اجرای آزمون‌ها را به عمل آورد.

۵- ضوابط صیانتی و امنیتی برگزاری آزمون‌های موضوع این تصویب‌نامه توسط سازمان سنجش آموزش کشور تا اعلام نتایج آزمون‌های مذکور به صورت یکسان انجام می‌پذیرد.

محمد مخبر- معاون اول رییس‌جمهور

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا