صدور مجوز تکمیل ظرفیت دانشجو برای دانشگاه آزاد در سال ۹۸

زمان ثبت‌نام متعاقبا اعلام می‌شود

پایگاه خبری اختبار- رئیس مرکز سنجش، پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با موافقت شورای سنجش و پذیرش دانشجو مقرر شد، دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد تکمیل ظرفیت داشته باشد.

به گزارش اختبار، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر بهروز طهماسب کاظمی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: پیرو برگزاری جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در روز چهارشنبه اول آبان، مقرر شد دانشگاه آزاد اسلامی نیز مشابه سایر زیر نظام‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نسبت به پذیرش دانشجو به منظور تکمیل ظرفیت خود در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد اقدام کند.

وی افزود: با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور، زمان و چگونگی ثبت نام از داوطلبان در مرحله تکمیل ظرفیت مقاطع فوق متعاقباً اعلام و اطلاع‌ رسانی خواهد شد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۶ دیدگاه ها

  1. باسلام .تکمیل ظرفیت دکتری رو لطفا بزارید .ما دانشگاههی قبول شدیم که مسافتش زیاده نمیتانیم بریم تکمیل ظذفیت بزارید تا اصلاح کنیم خواهشان

  2. با سلام اولا خیلی خوشحال هستم که برنامه تکمیل ظرفیت دوباره امسال برقرار شد. حدود یک ماه و نیم هست که بنده و سایر داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ مستمر پیگیر قضیه تکمیل ظرفیت بودیم و خدا را شکر در خبرها اعلام کردند که تکمیل ظرفیت دوباره برقرار شده. خدا را شکر. اما سوال اینجا هست که چرا برای مقطع حساس و کاربردی دکتری تخصصی تکمیل ظرفیت را هنوز اعلام نکرده اند؟ در هیچ یک از اطلاعیه ها و خبرگزاری ها هنوز از عدم برقراری تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی خبری اعلام نشده. ممنون میشویم که مسولین خبر گزاری اختبار صدای ما داوطلبان مقطع دکتری تخصصی ۹۸ دانشگاه آزاد را به گوش مسولین شورای سنجش و پذیرش کشور و مرکز آزمون دانشگاه آزاد برسانید. چون بسیاری از صندلی های تمامی رشته گرایش های مقطع دکتری تخصصی ۹۸ دانشگاه آزاد خالی می باشد. و این حیف هست که یکسری از داوطلبان به دلیل دوری راه از محل قبولی و حتی یکسری از داوطلبان با اختلاف بسیار جزئی جایی قبول نشده اند و تکمیل ظرفیت یک فرصت استثنایی می باشد برای این عزیزان. با تشکر.

  3. مسئولان محترم لطفا عدالت را در حق متقاضیان تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد نیز اعمال کنید چرا باید برای تمام مقاطع تکمیل ظرفیت اعلام شود ولی برای مقطع دکتری دانشگاه آزاد هنوز اعلام نشود لطفا مارا از بلاتکلیفی بیرون بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا