شهریه دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی آینده ۱۵ درصد افزایش می یابد

معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور:

شهریه دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی آینده ۱۵ درصد افزایش می یابد

معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور از افزایش ۱۵ درصدی شهریه این دانشگاه برای سال تحصیلی آینده، خبر داد.

وی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور دانشگاهی است که از محل درآمد شهریه اداره می شود اما با توجه به اینکه مدیریت دانشگاه به مسائل مالی دانشجویان و مناطق کمتر برخوردار توجه ویژه ای دارد، مسائل مالی و معیشتی دانشجویان در افزایش شهریه در نظر گرفته می شود.

وی با عنوان اینکه شهریه دانشگاه پیام نور از شهریه دبستان هم کمتر است، گفت: این ویژگی دانشگاه پیام نور است که برای اقشار کم درآمد امکان تحصیل را فراهم کند و به طبع مخاطبان هم افزایش ناگهانی در شهریه را برنمی تابند.

صدری در مورد شهریه دانشجویان تحت پوشش بهزیستی، تاکید کرد: طبق قراردادی که با بهزیستی منعقد شده، شهریه افراد تحت پوشش ۱۰۰ درصد از سوی بهزیستی پرداخت می شود و دانشگاه درصدی تخفیف برای شهریه این دسته از دانشجویان در قرارداد لحاظ کرده است.

وی با اشاره به افزایش ناگهانی شهریه دوره دکتری دانشگاه پیام نور در سال گذشته، اظهار داشت: دانشجویان محق بودند چرا که آنها بر این باور حق هستند که شهریه اعلام شده قراردادی نانوشته بین دانشجویان و دانشگاه است و افزایش ناگهانی باعث بهم ریختگی برنامه های دانشجویان می شود. ما درصدد اصلاح هستیم اما باید پیشامد های اضطراری را هم مد نظر قرار داد چرا که دوره تحصیلات تکمیلی هزینه های بسیاری را برای دانشگاه در بردارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا