سوالات و پاسخ تشریحی درس آیین دادرسی کیفری آزمون قضاوت ۹۵

اختصاصی پایگاه خبری اختبار

سوالات و پاسخ تشریحی درس آیین دادرسی کیفری آزمون قضاوت ۹۵

برای دانلود سوالات درس آیین دادرسی کیفری به همراه پاسخنامه تشریحی آزمون قضاوت ۹۵ اینجا کلیک کنید

 

پایگاه خبری اختبار- آزمون قضاوت ۹۵ صبح روز جمعه ۹ مهر ماه ۱۳۹۵ در ۱۹ شهر کشور برگزار شد، پایگاه خبری اختبار سوالات و پاسخ تشریحی پیشنهادی برای درس آیین دادرسی کیفری این آزمون را تهیه و برای دانلود در اختیار علاقمندان گذاشته است.

شرح پاسخ سوالات درس آیین دادرسی کیفری آزمون قضاوت ۹۵ توسط استاد امین بخشی زاده مولف کتب قوانین دستنویس برای انتشار در پاگاه خبری اختبار تهیه شده است که استفاده از این اثرارزشمند در آستانه برگزاری آزمون وکالت ۹۵ به همه داوطلبان توصیه می شود.

پیش از این سوالات و پاسخ تشریحی درس آیین دادرسی مدنی و حقوق مدنی آزمون قضاوت ۹۵ هم تهیه و در پایگاه خبری اختبار منتشر شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۹۰ دیدگاه ها

  1. فرض بفرمایید شاکی مستند به کپی مصدق چکی که به صادر کننده مسترد کرده شکایت رو مطرح کنه اونوقت گذشتی از شاکی وجود نخواهد داشت که صدور قرار موقوفی تعقیب را متصور باشیم.

    1. سلام.لاشه چک دلیل پرداحت چک.وقتی چک پرداخت بشه و شاکی گذشت کنه موقوفی تعقیبه دیگه،منع تعقیب وقتی ک ابتداأ دادسرا دلیل نداشته باشه واسه تعقیب.بنظرمن موقوفی تعقیب درسته

  2. دوستانی که ازمون امسال را شرکت داشته اند لطفا تا فراموش نکرده اند نحوه سوالات استعداد شغلی و تعداد سوالات را بفرمایند چون با توجه به ضریب ۲بودن ان و اینکه ظاهرا دوستان خیلی خوب پاسخ نداده اند میتواند مهم باشد.
    شخصا با توجه به اینکه هرسال تعداد شرکت کنندگان ازمونهای حقوقی تصاعدی بالا میره احتمال میدهم حتی سال دیگه ممکنه به دروس وکالت هم استعداد شغلی را اضافه کنند تا بتوانند بهتر پذیرفته شدگان را تمیز دهند

  3. و اینکه میفرمایید شاکی به استناد گواهی عدم پرداخت شکایت می کند در هیچ کجای سوال نیامده است.

  4. سلام خسته نباشید

    این چه به زودی بود که صبح فرمودین؟!!!

    از صبح چند بار سر زدم تورو خدا زود باشین جواب جزاها رو بذارین……

    برا اساتیدی مثل شما فک نکنم پنج دقیقه ای بیشتر وقت بگیره.

    با تشکر از زحمات شما….

  5. در جواب دوستان .سوالات استعداد شغلی متنش طولانی بود ذهن آدم نمیمونه تا بگه.چند تا متن داده بودن که باید هدف و منظور نویسند ه رو میگرفتی.سوال آخرم که ۵ تا ازش سوال داده بودن  تو حالت آمار و احتمالات ریاضی بود .کلا طراح سوال استعداد شغلیم بعید میدونم 80بزنه!

  6. سلام و عرض ادب.

    با تشکر از جناب بخشی زاده در ارائه پاسخ.

    در مورد سوال ۹۴ ارائه لاشه چک توسط صادر کننده حاکی از پرداخت وجه چک توسط وی بوده و با پرداخت وجه چک توسط صادر کننده جرم صدور چک بلامحل محقق نخواهد بود و شکایتی تحت این عنوان بر اساس ماده ۲۶۵ با قرار منع تعقیب مواجه خواهد بود.

  7. با سلام.وحدت رویه سال ۸۸ چه ربطی الان داره.قانون جدید تصویب شد و صراحت داره.وحدت رویه قبل به موجب قانون جدید دیگه کارایی نداره که

  8. مدنی: ۴۵

    آ.د.م: ۵۵

    آ.د.ک: ۶۴

    جزا عمومی:۷۰

    جزا اختصاصی: ۳۵ وقت کم آوردم واقعا ساده بود

    تجارت: ۳۰

    به نظرتون رتبم چند میشه؟؟؟

  9. سلام.کسانی که آزمون قضاوت دادن میشه لطف کنن چن تا از سوالای استعداد شغلی رو نام ببرند؟

  10. مدیر سایت ترسو. 

    ی شخص حقوقدان نباید ترس در انتشار داشته باشه. 

    البته از باب انتشار سوالات ازتون ممنونم

  11. تمامی سوالات کاملا درست وصحیح پاسخ داده شده 

    فقط در مورد لاشه چک به نظر چون طرف شکایت کرده و متهم لاشه چک رو به بازپرس نشون داده نشون بر وجود عدم دلایل کافی بر اتهام و صدور منع تعقیب ؟

    حالا نظر به ماده قانون چک هم یه کوچولو ابهام ایجاد میکنه . 

    با این حال فکر کنم همین یه دونه رو اشتباه زده باشم و ۲۹ تا رو درست زدم .

  12. من شاگرد اساتید بزرگی مثل دکتر گلدوزیان و صفایی بودم بهشون انتقاد کردم ناراحت نشدن حالا سارا خانم من قصدم انتقاد هست با منطق و حقوق همینه و جناب بخشی زاده از دلسوزان رشته حقوق هستن.بنده در اولین نظرم گفتم تمام سوالاتو درست جواب دادن بجز سوال۹۴که با استدلال حرف زدم و شاید طراح سوال نظر بنده رو مد نظرش بوده شایدم جناب بخشی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا