سهمیه ایثارگران پس از تایید مراجع ذی ربط در آزمون های دانشگاه آزاد اسلامی اعمال خواهد شد

رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی :

سهمیه ایثارگران پس از تایید مراجع ذی ربط در آزمون های دانشگاه آزاد اسلامی اعمال خواهد شد

دکترعلوی فاضل گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همواره برای کلیه متقاضیان استفاده از سهمیه اعم از رزمندگان ، ایثارگران ، بسیجیان فعال که جزء داوطلبان شرکت کننده در آزمون های دانشگاه آزاداسلامی در مقاطع مختلف می باشند، سهمیه لازم را درنظر گرفته است.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش با اعلام این خبر با توجه به نگرانی بعضی از داوطلبان در خصوص اعمال سهمیه بیان داشت: با توجه به اینکه در برخی موارد تاییدیه حائز شرایط بودن تعدادی ازداوطلبان برای استفاده از سهمیه بعد از اعلام نتایج توسط نهادهای مسئول خارج از دانشگاه به این مرکز ارسال می گردد، امکان اعمال سهمیه این داوطلبان وجود ندارد که این موارد در صورت ارسال تاییدیه بعد از مهلت مقرر سریعاً در دست بررسی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: نیازی به مراجعه حضوری این دسته از عزیزان جهت پیگیری اعمال سهمیه نمی باشد و نتایج در صورت تایید نهادهای ذیربط، متعاقباً اعلام خواهد شد.

علوی فاضل تصریح کرد: از سال ۸۷ الی ۹۴ بیش از ۳۳۰ هزار نفر برای پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی از امتیاز سهمیه شاهد و ایثارگران، رزمندگان و بسیجی فعال بهره مند شده اند و در سال ۹۴ نیز پذیرش ۳۳۵۱۶ نفر با استفاده از امتیاز سهمیه های مذکور، نشان دهنده خدمتگزاری دانشگاه آزاداسلامی به خانواده معظم شهداء، ایثارگران و بسیجیان عزیز است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۸۹ دیدگاه ها

    1.  با عرض سلام و ادب و احترام 

      دوست عزیز آیا تا به حال غم از دست دادن عزیزانتان ، نگرانی هر لحظه شما شده است ؟ آیا زندگی بدون پدر را در زمان کودکی تجربه کرده اید ؟ آیا با مشاهده حملات  تشنج گونه در نزدیکان خود مواجه شده اید و نا امید از اینکه نمی توانید کاری انجام بدهید و با ترس و دلهره مراقب باشید که حداقل مشکلی برای او پیش نیاید . دوست عزیز در حال حاضر که  به قول فرزند یکی از شهیدان بنام ، راه گرفتن سهمیه باز شده است آیا حاضرید خود یا خانواده تان به جمع مدافعان حرم بپیوندید و سهمیه بگیرید ؛؟ این پاداش برای کسانی که پدر ندارند یا پدرشان هر روز جلوی چشمشان چون شمع آب می شود و یا رنج اسارت پدر را تحمل کرده اند یا خود جانباز و آزاده هستند در مقابل کاری که انجام دادند هیچ است . تازه  شرط گرفتن سهمیه این است که ۸۵ درصد نمره قبولی آخرین فرد پذیرفته شده را بگیرند که فکر کنم بدون سهمیه هم  می شود به این نمره دست یافت .

       

    2. عزیز برادر کاشکی میدیدی یه جانباز چقدرازلحاظ جسمی وروحی عذاب میکشند این حرف رونمیزدی
      هرچی سهمیه دادندمال شما لطفاسلامتی خودتون روبه جانبازان بدید.اگه حاضریداعلام کنید.

  1. سلام سهمیه ایثارگران و رزمندگان چند در صد در آزمون زبان EPT اعمال می شود یعنی با چه نمره ای می توانیم به صورت مشروط امتحان جامع را بدیم؟

  2. باسلام آیا با کسب نمره ۴۰ مشروط می شود در آزمون جامع شرکت کرد .

    سوال اینجاست آیا ایثارگران که بایستی ۸۰% نمره را کسب کنند باگرفتن  نمره ۳۲ می توانند مشروط در آزمون جامع شرکت کنند ؟ 

  3. سلام بنده همسر جانباز ۳۰ درصد هستم در آزمون ept آبان ماه ۹۳ نمره ۴۸۰ شده بودم در امتحان جامع شرکت کرده و قبول شدم  سهمیه ایثارگران شامل بنده هم میشه یا باید برای دفاع نمره ۵۰ را کسب کنم . با تشکر

    1. سلام من برادرشهید هستم ودر تعریف بنیاد شهید جز ایثارگرانیم در ضمن بسیجی فعال هم دارم ایا با داشتن نمره ۴۰ به بالا در eptمیتونم دفاع کنم ؟

  4. سهمیه برای نمره چهل به بالا اعمال میشه.اگر چهل به بالا است ارطریق اموزش پیگیری کنید.با بخشنامه که دارند 

  5. سلام.دوستان زنگ زدم مرکز ازمون گفت بعد ارتایید سهمیه از نهاد  مربوطه به دانشگاه واخد اعلام میشه.که شما سهمیه دارید وبا توجه به بخشنامه سهمیه رو اعمال میکنند

  6. با سلام………..

    چرا نتایج اعلام نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آخه بعد از امتحان جامع بررسی بشه چه فایده ای داره نوش دارو بعد مرگ سهراب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا