سخنگوی ستاد کرونا: آزمون وکالت به چند ماه دیگر موکول شود

پایگاه خبری اختبار- سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از لزوم برگزاری آزمون وکالت ۹۹ در چند ماه آینده خبر داد.

به گزارش اختبار، علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در گفت‌وگوی زنده با برنامه خبر صدا و سیما با بیان اینکه آزمون وکالت که قرار بود صبح روز ۲۰ فروردین برگزار شود با توجه به شرایط فعلی کشور به تعویق افتاده است گفت: آزمون بعدی باید زمانی باشد که وضعیت کشور بهتر باشد.

رئیسی با اشاره به اینکه در حال حاضر هشتاد درصد شهرهای کشور قرمز و نارنجی هستند درباره زمان مجدد برگزاری آزمون گفت: باید آزمون به چند ماه دیگر موکول شود و مسئولان بهتر است قبل از برگزاری از ما مشورت بگیرند تا به آنها بگوییم چه زمانی به راحتی می‌توانند آزمون را برگزار کنند. ضمن اینکه برای تاریخ بعدی و متناسب با شرایط آن زمان، پروتکل‌های ما مجدداً به آنها ابلاغ خواهد شد.

گفتنی‌ست آزمون وکالت ۱۳۹۹ که قرار بود در آذر سال گذشته برگزار شود پس از دو مرتبه تعویق به صبح روز جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ موکول شده بود که ساعاتی پیش با نامه دبیر کمیته امنیتی،‌ اجتماعی و انتظامی ستاد بیماری کرونا برای بار سوم لغو شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۶۴ دیدگاه ها

  1. کاش کمی به حال داوطلبی هم فکر می کردند که تمام زندگی و بعضا کارش و مهمتر از همه خودش را وقف این آزمون کرده مگر چند سال می خواهیم زندگی کنیم که باید تاوان ندانم کاری آقایان را بدهیم .
    هیچ حیوانی به حیوانی نمی دارد روا
    آنچه این نامردمان با جان انسان می کنند

  2. آقای محترم شما رنگ بندی کرونا رو اعلام کن که در صلاحیت کاری تون هست اجازه بفرما بزرگترای وکالت با سنجش در مورد تاریخ آزمون به نتیجه برسن ..

  3. آقای محترم شما رنگ بندی کرونا رو اعلام کن که در صلاحیت کاری تون هست با چه قدرتی میگی آزمون وکالت چند ماه دیگه؟؟

  4. سلام حذف ازمون میدونید چه تبعاتی داره رو این قضیه حتما مطالعه کنید تا متوجه بشید با حذف ازمون شرایط کسانی که قبول شدن با نشده ها فرقی نداره تنها تفاوتش اینه که اسمش میشه وکیل اینم فقط یه مدت جذابه بعد خواهشن سر این تعویق ها اعتبار و سابقه اسکودا رو خودمون خدشه دار نکنید که دودش میره تو چشم خودمون

  5. اتفاقا اگر برگزار میشد آنهایی ک‌ه شرکت نمیکردن حق دریافت مبالغ پرداختی را داشتند
    نکته جالب اینکه ظاهرا تا روز ۵شنبه
    ۹۰ درصد کارت دریافت نکرده بودند
    و ترس از باز پرداخت ….هم مطرح بود

  6. ۱۲میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان از داوطلبین پول دریافت شده
    (۸۲هزار داوطلب هرکدام ۱۵۰هزارتومان دریافت شده)
    آیا واقعا کل هزینه یک آزمون اینقدر میباشد؟!!
    کاری به تمام تنش های کرونا و برگزاری آزمون نداریم
    تکلیف این همه پول طی این چند ماه چه میشود
    لطفاً پاسخگو باشید
    سالی یکبار کفایت می‌کنه و هر سال گرونتر و داوطلبین بیشتر میشود
    چه شغلی بهتر از این

  7. اگه به نامه معاونت امنیتی دقت بشه معلوم میشه که ستاد کرونا و سازمان سنجش از قبل نظر به تعویق داشتن و با اصرار رئیس کانون بدون در نظر گرفتن وضعیت کشور و بی تدبیری اصرار به برگزاری آزمون داشتن الان هم بدون توجه به اوضاعی که در آینده ممکن است پیش بیاد تصمیمات نابخردانه دیگری هم گرفته بشه. مافیایی که درست کردین اصلا زیبا نیست چون هم خودتون رو نابود می کنه هم جایگاهتون. ما که بماند.

  8. بموجب ماده ۳۹۹ شرط خیار فسخ و نیز مادتین ۲۳۷ و ۲۳۹ تخلف از شرط فعل – اونم با دوبار چم پوشی از سوی متعهد لهم های داوطلب آزمون کانون وکلا
    هرچه زود تر پول منو پس بدید و خسارت وارده رو هم بموجب عدم مراضات حاصله – به علت عدم ایفاء تعهد پرداخت کنید در غیر اینصورت همتونو لعن و نفرین میکنم از اسکودا تا ستاد کرونا ، مخصوصا سازمان سنجش! … زود باشید ۱۵۰ تمنمو پس بدبد …. پولمنو خوردین ….

  9. من آزمون دیگه نمیدم،،،شایدم خیلیا مثه من باشن پول مارو‌برگردونین،،بی دلیل نیس این همه نهاد با شما مخالفه از بی ارادگیتون تو برگزاری آزمون مشخص شد

  10. با سلام خدمت همه دوستان. حرف زیاده برای گفتن . ولی میخوام به نمایندگی از داوطلبان ،چند تا مطلب بگم بلکه از مسئولین اسکودا یکی بخونه و از طریق مجازی پاسخ بده : اولاً سخنگوی ستاد مُراوده با کرونا گفتن آزمون وکالت باید چندماه دیگه برگزار بشه سوال اینجاست چه تضمینی میدید دوباره عقب نیفته ؟دوماً از طرفی دولت اعلام کرده از اول مهر واکسیناسیون عمومی انجام میشه ، این یعنی عملاً ادغام دو آزمون. سوماً اگر تاریخ آزمون از خرداد بره اونورتر ، داوطلبای ۱۴۰۰ ( سری دوم) به شدت شاکی میشن ، چون داوطلبای ۱۴۰۰ سری اول که قبول نشدن ، ۱۵ ماه مطالعه داشتن. یه مرور و تست بزنن، داوطلبای جدید پودر میشن ، گویا دوستان برخلاف رویه چندین ساله ، یه سورپرایز جدید از جیبشون درآوردن و آزمون بعدی رو انداختن آبان. الان توی این اوضاع داوطلبان از نظر روحی و روانی ، شغلی ، درآمد که خیلی ها متأهل هستن و بچه دار ، کسی نباید بیاد تکلیف رو روشن کنه ؟ دیگه خواسته ای کمتر از این هست؟ دوستان منو حلال کنن .منِ کمترین میدونم این حرفام الان اعصاب خیلی ها رو میریزه بهم.امیدوارم به در گفته باشم ،دیوار شنیده باشه

  11. کسی که با همه مشقت ها درس خونده تلاش کرده یک روز درس خوندن براش خیلی سخته برا شما راحته و راحته صبحت میکنی برا کسی که تو عرصه عدالت میخواد پا بذاره با منصفانه قضاوت کنه

    1. راحت درس بخونید نه با مشقت.
      اگر در این رشته نیاز به تلاش بسیار دارید
      بهتر است وارد کانون نشوید،
      و به شعل و رشته دیگر بپردلزید

  12. اگه قبل از انتشار کارت شرکت در جلسه، از ستاد ملی کرونا اجازه می خواستند الان این همه حرف و حدیث پیش نمی اومد. فعلا سکان دست ستاد ملی کرونا است خنده دار است که بدون اجازه از ستاد با قطعیت از برگزاری یک آزمون صحبت می شد.

  13. اضافه شدن ظرفیت های ۹۹ به ۱۴۰۰ و برگزاری یک آزمون در آبان ماه بهترین گزینه ممکن خواهد بود.نکته مهمی که وجود داره این است که از ۸۰ هزار نفر داوطلب نفری ۱۵۰ هزار تومان هزینه ثبت نام در مهرماه اخذ شده که پول هنگفتی میشه که سازمان سنجش باید هرچه سریعتر این پول رو به داوطلبان عودت بده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا