سخنگوی سازمان سنجش: ۴۳ هزار داوطلب آزمون وکالت کارت خود را دریافت کردند

پایگاه خبری اختبار- سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان مجدد این موضوع که آزمون وکالت روز ۲۰ فروردین لغو نخواهد شد، اعلام کرد که تا عصر امروز بیش از ۴۳ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه را دریافت کرده‌اند.

به گزارش اختبار، درحالیکه در سه روز اخیر حواشی و شایعات متعددی درباره برگزاری آزمون وکالت سال ۱۳۹۹ مطرح شده است، فاطمه زرین‌آمیزی،‌ سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، امروز چهارشنبه ۱۸ فروردین به خبرگزاری فارس گفت: آزمون وکالت با هماهنگی‌های صورت گرفته با نهادهای نظارتی و ستاد مدیریت کرونا در موعد مقرر برگزار خواهد شد و بالا رفتن آمار تعداد شهرهای قرمز منجر به لغو آزمون وکالت نمی‌شود.

وی افزود: در حال حاضر ۴۳ هزار و ۷۶ نفر کارت ورود به جلسه دریافت کرده‌اند و آزمون پروانه وکالت وکلای دادگستری با هماهنگی با نهادهای نظارتی و ستاد مدیریت کرونا در موعد مقرر در ۸۴ شهرستان در صبح روز جمعه ۲۰ فروردین  برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۶۹ دیدگاه ها

    1. اولا که ایشون مسئولیتی در قبال سلامتی شما و ما ندارند، در ثانی خیلی هم مسئولانه از برگزاری آزمون در تاریخ مقرر دفاع می‌کنند. درود بر شرفش. بی مسئولیتی مال کسایی هست که اصلا توجهی نمی‌کنن یه جماعتی یکسال هست که نه تنها خودشون بلکه همسر و خانواده هاشون هم دغدغه آزمون وکالت ما ها را داشتند. بی مسئولیتی زمانی هست که به این چیزا و به این تلاش های مستمر افراد وقعی نهاده نشه و به خاطر بی برنامگی و تنبلی عده ای بخوان تعویق بندازن

  1. جالبه زیر نویس میکنن که اگه تو خانواده ۶نفری یه مبتلا باشه بعد از یک ساعت همه مبتلا میشن و اگه همه پروتکل ها راعت بشه و تهویه باشه و ماسک بزنن بعد دوساعت ۴ نفر مبتلا میشن اونوقت تو ۸۴شهر ۸۲هزارتا داوطلب هست یعنی میانگین هر حوزه ۱۰۰۰نفر تازه کلی از داوطلب ها هم دوباره باید برن مرکزاستان چون سنجش فقط تعدادی رو توی شهرهای خودشون گذاشته. و هر نفر هم میتونه تا ۷نفر مبتلا کنه که اگه انگلیسی باشه فقط چند دقیقه کافیه تا الوده بشه

  2. با تمام هجمه هایی که در این ماه علیه اسکودا میشه و همچنان ادامه داره تا ماهای اینده برای تخریب نهاد وکالت ، به ضرس قاطع میگم که اسکودا تنها روزنه ی امیدم برای ادامه دادن به تلاش و رسیدن به آرزوی دبیرستانیم بود . بعضی ها میخان وکیل پایه یک بشن بدون اینکه بها و سختی و رقابتی رو تحمل کنن و این اصلا عادلانه نیست ، همانطور که خداوند متعال در کتاب مقدس ما میفرمایند ، آیا کسانی که میدانند با کسانی که نمیدانند برابر است ؟! متاسفم برای طرز فکر خودمون که همیشه منفعت طلبیم . با اینکه اسفند اماده تر بودم والان بدلیل ابتلا مادرم که تنها مشوقم بود تنوستم جمع بندی درستی برا فروردین بکنم بازم میگم اشکال نداره بلاخره من تلاش کردم و روزهام به بطالت نگذشت و چندتا مطلب یاد گرفتم لاقل بهتر از هیچ !

    1. اتفاقا با این نوع استدلال نشون دادین فقط به فکر منافع خودتون هستید و ادعای عدالت و.. همش شعاره.مردم عادی چه گناهی کردن شما کرونایی بشی بیای بیرون صد نفرو مبتلا کنی؟ چون عشق وکیل شدن داری مردم باید تاوان بدن؟

  3. من خوندم در حد توان خودم هم آماده ام و دوس دارم ازمون برگزار بشه تا بتونم از شنبه به زندگیم برسم. ولی فاطمه زرین ابادی باید بیاد سر جلسه امتحان چون این خانم مدام بعلت لجبازی مصاحبه میکنه و تاکید داره بر برگزاری آزمون اون هم با قرمز شدن کل کشور. پس بیا نظارت کن چون واقعا چند روز هست لج آدمو در اوردی با این همه مصاحبه و تاکیداتت. بسه دیگه

  4. یاد جکهای اون آدم با نمکی اوفتادم که تو صدا و سیما در اوایل شیوع کرونا میگفت کشورهای اروپای با ایشون ویدیو کنفرانس گذاشتن که ایشون چطوری کرونا رو در کشور مهار کردند بعدها متوجه شدم ایشون برای روحیه مردم کمدی اجرا میکردند نه مدیریت بهداشت و سلامت مردم.

    1. موافقم… مثل زمان مدرسه همه توافق میکردیم هفته آخر اسفند دیگه مدرسه نریم بعد فرداش میدیدی همه پا میشدن میومدن ههه

  5. اونجای حرفش خیلی خیلی جالب هست ، اونجا که با قاطعیت میگه: بالا رفتن تعداد شهرهای قرمز هیچ تاثیری در برگزاری آزمون نداره. چون برای خانم زرینی و دوستانش فقط و فقط برگزاری آزمون مهم هست و نه سلامتی و جان دیگران. دروغتون روز به روز عیانتر میشه ، اینکه عدم‌برگزاری آزمون اسفند جنگ زرگری بین خودتون بود و نه سلامتی داوطلبان. دروغگوهای ریاکار.

    من میرم سر جلسه ، مجبورم که برم.
    فقط مسئولین اینقدر اخبار منفی در مورد کرونا پخش نکنند ، تا روز جمعه برای سر جلسه رفتن برای ما ماشین گیر بیاد! اینطور که شما حرف میزنید بعید میدونم. یا حداقل بگید برای داوطلبان آزمون وکالت کرونا هیچ تاثیری نداره.

    1. سنجش مسئول جان کسی نیست. خودتون مسئول جان خودتون هستید. اگر نگران ابتلا هستید سر جلسه امتحان حاضر نشوید

  6. سرکار خانم زرین آمیزی علاوه بر سازمان سنجش گویا قبول زحمت کردن و در مقام سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا هم اطلاع رسانی میکنن در حالی که ستاد هیچگونه اطلاع رسانی رسمی در خصوص صدور مجوز آزمون نکرده ایشون روزی سه مرتبه بر داشتن مجوز و برگزاری تاکید میکنن.
    تاکید بر بی تدبیری 😄

  7. با این حساب افزایش شهرهای قرمز و خطرناک بودن… دروغه . قرنطینه و ممنوعیت رفت و آمد کجا و تجمع هشتاد هزار نفری در شهرهای مختلف قرمز کجا؟ دیگه هیج کس و هیچ مسولی قابل اعتماد نیست. حتمن قرمز بودن شهرها و برگزاری آزمون هر دو نفع سیاسی دارن….. حالا که قرمز بودن شهرها ساختگیه منم به فکر یه مسافرت بعد آزمونم برا تجدید قوا از این همه سردرگمی، خسته ام…..

    1. دوست عزیز! کدام تجمع؟؟وقتی با رعایت فاصله در سر جلسه قرار هست که بنشینید، تجمع و احتمال خطر و اینها بهانه است. این داستان بهتر است هر چه زودتر ورق بخورد و به صفحه بعد برود. تا کی معطلی تا کی بلاتکلیفی؟؟ اگر هم نگران سلامت خود یا دیگران هستید سر جلسه حاضر نشوید.

    2. دوستان وضعیت قرمز نیست این قدرت صدا و سیماس که همه اذهان و تشویش کنه فقط میخوان بگن دیدین رفتین مسافرت همه جا قرمز شد … ۲ماه فقط ۲ماه دیگه صبر کنید تا سفید شدن کل کشور و برای برگزاری انتخابات ببینید هرموقع بخوان وضعیت سفید میشه نخوان قرمز میشه این رنگا بسته به حالشون رنگ عوض میکنه دیگه شماها اگه وکیل نباشید حقوق خوان هستید درگیر این بازیها نشید

  8. اخه چرا وکالت رو لغو نمیکنید؟؟؟

    ۴تا ازمون و همایش اختتامیه ی قران و جلسه مجمع تشخیص لغو شده
    چرا وکالت رو لغو نمیکنید؟؟

    با چه ضابطه ای یا قاعده ای یا علمی گفته میشه که باید ازمون برگزار بشه؟؟؟
    اگه قراره ازمونی لغو بشه،خب همه باید لغو بشه،اگه قراره برگزار بشه،همه باید برگزار بشه!!!
    این بود تدبیر و جامع نگری ای که وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا از ان دم میزدن و صحبت میکردن؟؟؟

    اخه چه استانداردی توی این مسئله هست؟؟؟

    1. اگر در لغو اسفند ماه قاعده ای مشاهده کرده اید، اکنون هم به دنبال قاعده باشید. احتمال خطر در خرید های روزمره در بقالی هم وجود دارد. نمی‌شود که زندگی را تعطیل کرد برای احتمال خطر

      1. نمیشه کرونا گسترش پیدا کنه به خاطر امثال شما که تمام زندگیتون شده عشق به پروانه وکالت.حاضرید مبتلا بشید اما پروانه بگیرید

    1. سلامتی شما تو درجه اول منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طرف خودتون است و بعد سازمان سنجش!
      موفق و پیروز باشید

      1. شما دقیقا چه سمتی دارید چندین ساله دارید با فارغ التحصیلان و داوطلبین بحث و جدل و توجیه الکی میکنی اگر وکیل هستی مشخصه از ترس افزایش تعداد وکلاست اینجور حرص میخوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا