زمزمه‌های تغییر زمان آزمون وکالت ۹۹

پایگاه خبری اختبار- درحالی‌که زمان برگزاری آزمون وکالت ۹۹ نزدیک می‌شود، زمزمه‌های به تعویق افتادن این آزمون از مجاری غیر رسمی شنیده می‌شود.

به گزارش اختبار، از هفته‌های گذشته و با شدت گرفتن آمار مبتلایان و قربانیان کرونا، گروهی از داوطلبان آزمون وکالت درخواست تغییر زمان برگزاری آزمون را پیگیری می‌کنند. در پاسخ به این نگرانی‌ها، نایب‌رئیس اسکودا به خبرنگار اختبار گفت که تصمیم‌گیری در این رابطه در حوزه اختیارات این اتحادیه نیست. ابراهیم کیانی همچنین اظهار داشت که سازمان سنجش درباره شرایط برگزاری آزمون از ستاد مبارزه با کرونا استعلام خواهد کرد.

با اینحال سازمان سنجش آموزش کشور در پاسخ به درخواست‌های کاربران سایت خود درباره زمان برگزاری آزمون از آنها خواست که این موضوع را از اسکودا پیگیری کنند.

در همین حال سکوت متولیان و مسئولان درباره این آزمون ادامه داشت و به ویژه از سوی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری هیچ‌گونه موضع‌گیری‌ای در این‌خصوص انجام نشده است.

با این‌وجود به تازگی سعید آدینه‌وند، رئیس کانون وکلای دادگستری همدان، در یک پست توییتری نوشت که احتمال می‌دهد این آزمون به تعویق بیفتد.

آیینه‌وند در عین حال مانند ابراهیم کیانی، استعلام درباره برگزاری آزمون را برعهده سازمان سنجش دانست.

گفتنی‌ست جلسات ستاد ملی مبارزه با کرونا در روزهای شنبه هرهفته برگزار می‌شود و به نظر می‌رسد برای تعیین تکلیف قطعی آزمون باید حداقل تا روز شنبه آینده منتظر بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۸ دیدگاه ها

  1. تورو خداعقب بندازین کرونا شوخی نداره با اون حجم عظیم شرکت کننده امکان نداره ویروسو بشه کنترل کرد

  2. همه ی آزمون وکالت ارزش جون یه انسان رو نداره،چرا بعضیا به عواقب نظراتشون فکر نمی کنند.احمدی نژادی می اندیشند!

  3. با کمبود .و مناسب نبودن مکان برگزاری آزمون.که بدون شک با هوای سرد در مکان کم و نامناسب باید اجبارا جهت سلامتی .به تعویق بیوفته که حداقل با خوب شدن هوا در فضای مناسبی برگزار بشه.علی برکت اله

  4. برای آزمون وکالت خیلی خوندم،
    ولی استرس کرونا مطمئنا تاثیرگذاره،
    امیدوارم حداقل تا بهار به تعویق بیفته!
    مگه نگفتن اگه یه نفر تو جمع ناقل باشه بعد از دو ساعت حتی با ماسک همه اون جمع مبتلا میشن؟!
    ضمنا خدمت دوستان عرض کنم اگه بحث زمان خریدنه،
    برای زنده موندنشون زمان میخرن نه درس خوندن بیشتر!
    بیمار بدحال کرونا یا فوتی نداشتین که شوخی گرفتین!

  5. برای برگزاری آزمون باید همه جوانب سنجیده بشه و در حال حاضر کفه ترازو به وضوح به سمت تعویق سنگینی می کنه و منطقی ترین تصمیم تعویق آزمون تا بهار سال بعده. این تعویق به هیچ وجه به ضرر افرادی که مطالعه مناسب برای آزمون داشتند نخواهد بود.

  6. هیچی تلخ‌تر از این نیست که وقتی در دی‌ماه جواب قبولی‌ها بیاد، داوطلب قبول شده در سینه‌ی قبرستان خوابیده باشه.
    جز تعویق دو ماهه راهی نیست.

  7. خب زودتر اعلام کنند.
    من میخوام تست‌زنی‌های پایانی رو شروع کنم.اگر به تعویق میفته که منم برنامه ریزیمو تغییر بدم

  8. اسکودا فقط “برگذاری آزمون” رو به سنجش واگذار کرده. این مسئله منافاتی با حق اسکودا برای تغییر زمان آزمون نداره.
    اسکودا به سادگی می‌تواند تعویق دوماهه‌ی آزمون را از سنجش بخواهد.
    ضمنا وقتی طبق مصوبه‌ی اخیر ستاد کرونا تمامی آزمون‌ها تا پایان ماه لغو شده، چطور روز ۲۸ ام قراره آزمون برگزار بشه؟!!

    لطفا برای جان تحصیل‌کرده‌های جامعه ارزش قائل باشید و آنان رو به مسلخ مرگ روانه نکنید

  9. سلام اگ به دنبال وقت باشیم که این تعویق افتادن هم دردی رو دوا نمیکنه پس شما نگران نباشید که ماهایی که دنبال تعویق هستیم دنبال وقت خریدن باشیم ما فقط دنبال سلامت مردم هستیم تعجب میکنم که میگید فرقی بین الان و فروردین نیست شما نگاه کشته های بهار و پاییز کنید متوجه میشید که دارید اشتباه میکنید

    1. شما دنبال سلامت مردم هستید؟ الان سلامت مردم فقط گره خورده به آزمون وکلا؟ همین الان بگن سر کوچه جنس ۳۹ هزار تومانی می دهند خود شماها پامیشید دسته جمعی میرید فروشگاه. اون موقع ها سلامت مردم معیار نیست؟ فقط تو ازمون وکلا سلامت مردم مهم شد؟
      دوست گرامی کمی منطقی باشیم چه تضمینی است که در آینده وضع این بیماری بدتر نشد؟ والا سخنگوی وزارت بهداشت که هر وقت خدا صحبت کرده گفته وضع از قبل بدتره من نمیدونم کدوم تابستان و بهار شما می فرمایید.

  10. بنظرم عقب میفته چون مجری و برگزار کننده سنجشه و تابع ستاد کروناست و چون این وضعیت رو به تشدیده احتمال بسیار قوی عقب میفته.اما بازم نباید دلخوش به این اخبار و احتمالات موند.

  11. پارسال که آزمون دفتریاری به تعویق افتاد چی شد؟
    الان بهتر شد؟
    آیا برگزار شد؟

    “به گزارش اختبار، درحالیکه پیش از این روز جمعه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ به‌عنوان زمان برگزاری آزمون کتبی دفتریاری تعیین شده بود، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد:

    بدینوسیله به اطلاع افرادی که به عنوان دفتریار اول و دوم از ناحیه سران دفاتر اسناد رسمی معرفی شده اند و جهت شرکت در آزمون ثبت نام نموده اند می‌رساند، به جهت پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا، تاریخ برگزاری آزمون به سال آینده موکول که متعاقبا تاریخ آن اعلام خواهد شد.

    ضمناً مهلت ثبت نام تا تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ تمدید شده است.”

  12. با سلام
    کاری به این موضوع ندارم که کرونا هست و ممکنه ابتلا باشه و…. اما کاملا مشخصه کاربر محترم سوال کننده از سازمان سنجش دنبال اخذ زمان برای آمادگی بیشتره آزمونه وگرنه تمام اون دلایل مطروحه در اسفند ماه و فروردین ماه (کما در کل زمان تا ریشه کن شدن این بیماری) هم وجود خواهند داشت در نتیجه ادله منطقی در جهت تعویق نخواهند بود.

  13. سلام دوستان خوبم
    فکر نکنم 🤔😀 ادامه بدهید فقط ۲۴ روز دیگه مونده تا روز ازمون
    موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا