زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد

پایگاه خبری اختبار- راهنمای ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره دکتری تخصصی با آزمون،بدون آزمون و واحدهای بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۴۰۱ منتشر شد.

به گزارش اختبار، متن کامل اطلاعیه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد درباره نحوه ثبت‌نام قبول‌شدگان آزمون دکتری ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

پرونده کلیه پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ جهت حراز صلاحیت‎های عمومی تحت بررسی است، لذا ثبت ‎نام و ادامه تحصیل پذیرفته شدگان این مرحله منوط به تأیید صلاحیت های عمومی ایشان توسط مراجع ذیصلاح خواهد بود.

– با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، مجوز ثبت ‎نام اتباع خارجی مقیم متعاقب انجام تشریفات قانونی و بررسی صلاحیت های اقامتی اتباع مزبور و اعلام رسمی آن توسط آن اداره خواهد بود و تا قبل از آن پذیرش این افراد به صورت موقت می‌باشد.

– پذیرفته شدگانی که در فرم ثبت‎ نام اینترنتی، خود را مشمول ماده واحده مصوب مجلس شورای اسلامی موضوع استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران دانسته اند، باید هنگام ثبت ‎نام فرم مربوط به تعهدنامه استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران را تکمیل و به واحد یا مرکز دانشگاهی ارائه دهند. بدیهی است چنانچه در هر زمان از ثبت‎ نام و یا حین تحصیل، واجد شرایط بودن این قبیل از دانشجویان در استفاده از سهمیه مذکور به اثبات نرسد، دانشگاه از ادامه تحصیل آنان ممانعت به عمل خواهد آورد و در این صورت حق اعتراض نخواهند داشت و به علت سوء استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران پیگرد قانونی آنها برای دانشگاه محفوظ خواهد ماند.

بیشتر بخوانید:

زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری آزاد ۱۴۰۱

با عنایت به اینکه ثبت نام از پذیرفته شدگان به صورت مجازی صورت می‌پذیرد، لذا کلیه پذیرفته شدگان لازم است ازساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۶ شهریور ماه تا پایان روز دوشنبه ۷ شهریور ماه جهت ثبت نام به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir مراجعه نمایند.

– عدم مراجعه پذیرفته شدگان به سامانه آموزشیار در بازه زمانی مقرر به منزله انصراف از ثبتنام تلقی شده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

تبصره: کلیه پذیرفته شدگان لازم است مطابق زمانبندی اعلام شده در سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش با در دست داشتن مدارک ذیل به منظور تکمیل مراحل ثبت نام به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه نمایند.

۱- اصل مدرک تحصیلی دوره کارشناسی ارشد و ریزنمرات با ذکر معدل.

۲- تصویر کلیه صفحات شناسنامه.

۳- شش قطعه عکس ۳×۴ تمام رخ که در سال جاری تهیه شده باشد (برای مشمولین ۱۲ قطعه).

۴- تصویر کارت ملی (پشت و رو).

۵- مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران پذیرفته شده را مشخص نماید. (از جمله فارغ‌التحصیلان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته یا دکتری عمومی یا لغو معافیت تحصیلی دوره‌های مذکور که بیش از یک سال از فراغت از تحصیل فرد نگذشته باشد).

۶- تکمیل کلیه فرم‌های ثبت نام و فرم‌های مربوط به تعهدات و سایر فرم‌های که در سامانه آموزشیار قرار گرفته است.

۷- چنانچه در هر یک از مراحل پذیرش، ثبت‎ نام و تحصیل مشخص شود که متقاضی فاقد شرایط مندرج در دفترچه راهنما بوده است ضمن لغو پذیرش مطابق ضوابط با وی برخورد خواهد شد.

هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه دانشجویی

۱- شهریه پذیرفته شدگان از دو بخش شهریه پایه (ثابت) و متغیر تشکیل شده که به منظور تأمین بخشی از هزینه‌های این دوره در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت می‌گردد. علاوه بر دو مورد مذکور، دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه باید مبلغی را بابت هزینه خدمات آموزشی در سامانه آموزشیار پرداخت نمایند.

۲- پذیرفته شدگان واحدها و مراکز بین المللی و برون مرزی توجه داشته باشند که (مطابق آئین نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی) مجوز انتقال، میهمانی و جابجایی تحت هیچ شرایطی به آن‌ها داده نخواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. باسلام‌احترام‌اعلام نتایج آزمون‌وکالت عادلانه نبوده وآنچیزی که مسولین وعده داده بودند تحقق نیافت و این بی عدالتی است و باید در این خصوص تجدید نظر شود با تشکر علی لرستانی مسجدسلیمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا