زمان و محل مصاحبه آزمون دکتری گرایش های حقوق دانشگاه آزاد اعلام شد


زمان و محل مصاحبه آزمون دکتری گرایش های حقوق دانشگاه آزاد اعلام شد

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، زمان مصاحبه چهار گرایش رشته حقوق شامل حقوق عمومی، حقوق بین الملل، حقوق کیفری و حقوق خصوصی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر افزود: زمان مصاحبه چهار گرایش حقوق عمومی، حقوق بین الملل، حقوق کیفری و حقوق خصوصی اعلام شده است و دعوت شدگان می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.net نسبت به زمان و مکان مصاحبه خود مطلع شوند.

اقبالی گفت: حضور در زمان تعیین شده برای مصاحبه الزامی است و اگر دعوت شدگان در زمان اعلام شده به مکان های موردنظر مراجعه نکنند، فرصت خود را از دست خواهند داد.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد درباره مدارک مورد نیاز در زمان مصاحبه گفت: مصاحبه شوندگان با آزمون باید همه سوابق علمی اعم از پروژه، مقاله، ترجمه و تألیف خود را به ضمیمه ریز نمرات و پایان نامه کارشناسی ارشد به همراه داشته باشند.

وی در خصوص دعوت شدگان بدون آزمون گفت: این دسته از متقاضیان نیز باید همه سوابق علمی و پژوهشی خود به علاوه مدرک ارشد، ریز نمرات و همچنین تصویر صفحه اول شناسنامه، پیوست شماره ۳ صفحه ۴۴ دفترچه راهنما و فیش واریزی را به همراه داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا