زمان و روش دریافت کارت شرکت در آزمون تشریحی قضاوت ۱۳۹۸ دانشگاهیان

زمان و روش دریافت کارت شرکت در آزمون تشریحی قضاوت ۱۳۹۸ دانشگاهیان

پایگاه خبری اختبار- معاونت منابع انسانی قوه قضاییه با انتشار اطلاعیه ای زمان و روش دریافت کارت شرکت در آزمون تشریحی جذب عمومی قضاوت ۱۳۹۸ ویژه دانشگاهیان را اعلام کرد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده داوطلبان دانشگاهی آزمون قضاوت ۱۳۹۸ که در مرحله تستی پذیرفته شده اند می توانند از روز چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ کارت ورود به جلسه آزمون مرحله تشریحی خود را از سایت سازمان سنجش دریافت کنند.

متن اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به این شرح است:

زمان و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون تشریحی تصدی منصب قضاء قوه قضائیه سال ۱۳۹۸؛ ویژه دانشگاهیان

بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان دانشگاهی مرحله تستی آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا‌ سال ۱۳۹۸ می‌رساند، کارت‌ شرکت در‌ آزمون مذکور از روز چهارشنبه ۹۸/۰۸/۰۸ بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

داوطلبان برای مشاهده و پرینت کارت در مهلت تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده، نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مراجعه نمایند.
بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۸ دیدگاه ها

  1. الف به سایتی که متعلق به ب هست و به ارایه نرم افزار حاوی دسترسی به اطلاعات فلان شرکت در شبکه های مجازی اقدام میکند وارد شده و نسخه آزمایشی این نرم افزار رو دانلود و با آن وارد حساب کاربری دوستش شده و یک نسخه از اطلاعات او را در رایانه خود نسخه برداری میکند. الف سپس برای خرید نسخه اصلی این نرم افزار اطلاعات کارت بانکی ج را در خیابان میابد و وارد درگاه بانکی سایت ب شده ولی موفق به پرداخت پول نمیشود … شخص ب وارد حساب کاربری شخص ج شده و اطلاعاتی از آنرا دریافت می کند و همچنین به یک مغازه جهت خرید ۳ یخچال مراجعه نموده و جهت جلب اعتماد مغازه دار با هم به عابر بانک رفته و کارت کشیده و رسید کارت ک مبلغ یک میلیارد هست را نشان فروشنده داده و فروشنده ۳ دستگاه یخچال تحویل ب می دهد و بعد از آن ب پول را واریز نمی کند و متواری میشود . ب پس از دستگیری به کارشناسی ک از طرف بازپرس انتخا شده است پیشنهاد ۱۰ میلیون داده و بعد از اظهار نظر دلار تقلبی به کارشناس می دهد .

    ۱ اتهامات الف و ب را همراه با مجازات آن بیان کنید ؟

    ۲. مجازات آنها را با رعایت مقررات تعدد جرم بیان نمایید.

    ۳. آیا در مورد مجازاتهای الف و ب مجازات تبعی قابل اعمال هست ؟ چرا؟

    ۴. برای جرایم ارتکابی باید چند قرار تامین صادر کرد؟ اگر بازپرس قرار کفالت صادر کند ایا نیاز به تایید دادستان دارد یا خیر؟ آیا قابل اعتراض است یا خیر؟ در کدام دادگاه؟

    ۵.آیا میتوان برای الف قرار ترک تعقیب صادر کرد یا نه؟

  2. فرهاد ۱۹ ساله و بابک ۱۷ ساله قصد سرقت از دختری را دارند که از بانک خارج شده بابک بیرون از بانک مراقبت میکند که کسی آن اطراف نباشد فرهاد نیز با حمل قمه آن دختر را تهدید میکند که اگر پول را ندهد او را خواهد کشت در این حین رضا که در حال عبور از آنجاست قصد کمک به دختر را دارد ولی بابک وی را برای دور کردن از محل هل داده و رضا پس از برخورد با جدول خیابان به داخل خیابان پرت شده و با خودروی مراد ۲۲ ساله که با مهارت و سرعت مجاز در حال حرکت است ولی فاقد گواهینامه رانندگی است برخورد میکند. پس از آن بهنام که کینه دیرینه از رضا دارد با یک چاقو به وی حمله کرده و پس از ضربه چاقو به سر رضا از محل متواری میشود. پزشکی قانونی علت مرگ رضا را در برخورد قمه به سر و صدمه های وارده در اثر برخورد خودرو محرز دانسته است؛ هرچند آسیب سابق به تنهایی موجب قتل میگردید .

    ۱. نوع قتل رضا را مشخص کنید ؟ و این قتل منتسب به چه شخص یا اشخاصی است؟ مجازات هر یک را مشخص کنید .

    ۲. اگر دادگاه اتهام فرهاد را حمل قمه و تهدید به قتل و شروع به سرقت مسلحانه بداند با رعایت مقررات مربوط به تعدد جرم مجازات وی چگونه خواهد بود؟ در صورت جهات تخفیف مجازات فرهاد چگونه تعیین خواهد شد ؟

    ۳. اگر فرهاد ک در حال طی کردن ۲ سال حبس است یک هفته بعد از شروع ب حبس مرتکب جرم خیانت در امانت شود به چ صورت مجازات خواهد شد ؟

    ۴. آیا دادگاه می تواند برای جرایم فرهاد مقررات جایگزین حبس را اعمال کند ؟

    ۵. برای رسیدگی ب جرم مجوز حمل قمه آیا بازپرس باید قرار اناطه صادر کند ؟ چرا ؟

    ۶. اگر مراد برای بار دوم رانندگی بدون گواهینامه انجام داده باشد آیا میتوان فقط قرار نظارت قضایی صادر کرد ؟ چرا ؟

    ۷. اگر دادگاه کیفری ۲ جرم شروع ب سرقت مسلحانه را شروع ب اخاذی بداند باید چ اقدامی انجام دهد ؟ چرا ؟

    ۸. رسیدگی ب جرائم فرهاد و بابک در صلاحیت کدامیک از دادگاههاست ؟ چرا ؟

  3. کتاب زمینه معرفی رشته تحصیلی حقوق رو بخونید جواب همه سوالات آزمون های مشاغل حقوقی و مراحل هر کدوم رو توضیح داده
    توی گوگل بنویسید “زمینه معرفی رشته تحصیلی حقوق” خودش بالا میاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا