زمان درخواست مهمانی و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد در سال ۹۶

مهلت ثبت درخواست مهمانی و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۰ تیر آغاز می‌شود

پایگاه خبری اختبار- دانشجویان متقاضی انتقال یا مهمانی در دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از فردا ۲۰ تیر به مدت یک‌ماه درخواست خود را در سامانه منادا ثبت کنند.

به گزارش پایگاه خبری اختبار به نقل دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علیرضا صامت مدیرکل خدمات دانشجویی در گفت وگو با روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر گفت: دانشجویان متقاضی انتقال دائم یا مهمانی می‌توانند از فردا سه‌شنبه ۲۰ تیر تا ۲۰ مرداد به سامانه منادا به نشانی www.monada.iau.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

وی افزود: متقاضیان نقل و انتقال دانشجویی، پس از ثبت درخواست‌هایشان در سامانه منادا می‌توانند از طریق همین سایت پیگیر درخواست خود شوند و از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی خودداری کنند چون تنها به درخواست‌هایی که در این سامانه ثبت شده باشد پاسخ داده می‌شود.

دکتر صامت خاطر نشان کرد: نتایج درخواست‌های نقل و انتقال پیش از شروع ثبت‌نام نیمسال اول ۹۷-۹۶ به اطلاع دانشجویان خواهد رسید و نقل و انتقال‌های دانشجویی مطابق با آیین‌نامه قبلی انجام می‌شود و دانشجویان در سامانه منادا می‌توانند از جزییات این آیین‌نامه مطلع شوند.

مدیر کل خدمات دانشجویی همچنین ازایجاد تسهیلاتی برای خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران خبر داد و گفت: طبق بند ۲ آیین نامه نقل و انتقالات، جانبازان بالای ۵ درصد (به همراه فرزندان و همسرشان)، رزمندگانی که بیش از ۶ ماه در جبهه حضور داشتتند (به همراه فرزندان و همسرشان) و خواهر و برادر شهید می توانند از امتیاز مهمانی استفاده کنند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا