زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۱ کانون‌های وکلای دادگستری

پایگاه خبری اختبار- زمان تقریبی برگزاری آزمون وکالت سال ۱۴۰۱ کانون‌های وکلای دادگستری مشخص شد.

به گزارش اختبار، زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۱ یکی از موارد دستور کار جلسه جلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری (اسکودا) امروز، پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ بود.

بیشتر بخوانید

بر اساس گزارشی که ابراهیم کیانی، نایب‌رئیس و سخنگوی اسکودا از این جلسه ارائه داده است، با تصمیم اعضای حاضر در نشست امروز مقرر شده آزمون وکالت ۱۴۰۱ در فصل زمستان برگزار شود تا با توجه به برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۰ در تیرماه سال جاری، فرصت مطالعه برای داوطلبان وجود داشته باشد.

به گفته کیانی، تاریخ دقیق آزمون پس از قطعی شدن قرارداد با سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

مشاهده منابع آزمون وکالتتهیه کتب سوالات آزمونی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۸ دیدگاه ها

  1. باسلام و عرض ادب و احترام.
    لطفا درصورت امکان زمان دقیق اعلام نتایج آزمون وکالت که در تاریخ ۳۰تیرماه ۱۴۰۱ برگزار شد را اعلام بفرمایید. ممنون و سپاسگزارم

  2. سایت اختبار وقتی درخواست نظر میگذاری حداقل حرمت بزار منعکس کن
    جناب مالکی رئیس اسکوداگفته ۴۰درصد وکلای جوان بیکارند (لابد بدلیل کثرت تعداد)خود جناب مالکی در سال گذشته گفته بود سرانه وکیل در ایران یک وکیل به ازای هزار است طبق آماری که پیش از این هم منتشر شده، میانگین سرانه وکیل در دنیا تقریباً ۲.۵ نفر به ازای هر هزار نفر است و طبق آن ایران رتبه بسیار پایینی در سرانه وکیل دارد؛ برای نمونه کشورهایی که از نظر توسعه‌یافتگی شبیه به ایران یا از کشورمان عقب‌تر هستند مانند عراق، بلغارستان و مجارستان (با حدود ۱.۵ وکیل) و قبرس (با حدود ۳ وکیل) اوضاع بهتری نسبت به ما دارند و شاهد سرانه ۲ تا ۴ برابر وکیل در این کشورها به نسبت ایران هستیم!

  3. فقط با روح و روان بازی کنید همین. اول جواب قبلی رو بدید، طبق گفته سنجش ملاک رو «تراز واقعی» قرار بدید، حداقل ۱۰۵۰۰ نفر پذیرش بکنید، خرده شیشه نداشته باشید، دنبال بهانه گیری و جملاتی مثل وکیل زیاده و نباید زیاد گرفت نباشید، بعدا بیایید در مورد آزمون بعدی اواسط زمستان تصمیم بگیرید. همچین چیز تحفه ای هم نیست این وکالت که کمبودتونو اینجوری پیاده سازی میکنید. جوانها به اندازی کافی توی این مملکت و شرایطش زجر کشیدن، دیگه بدترش نکنید، وسلام.‌

  4. جناب مالکی رئیس اسکوداگفته حدود۴۰درصد وکلای جوان بیکارند (یعنی وکیل هست کارنیست)این در حالیست که براساس گفته ایشان متاسفانه وکیل در ایران یک وکیل به ازای هزار نفراست.میانگین سرانه وکیل در دنیا تقریباً ۲.۵ نفر به ازای هر هزار نفر است و طبق آن ایران رتبه بسیار پایینی در سرانه وکیل دارد؛ برای نمونه کشورهایی که از نظر توسعه‌یافتگی شبیه به ایران یا از کشورمان عقب‌تر هستند مانند عراق، بلغارستان و مجارستان (با حدود ۱.۵ وکیل) و قبرس (با حدود ۳ وکیل) اوضاع بهتری نسبت به ما دارند و شاهد سرانه ۲ تا ۴ برابر وکیل در این کشورها به نسبت ایران هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا