زمان اعلام نتایج آزمون‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری ۱۴۰۲

پایگاه خبری اختبار- معاون فنی و آماری سازمان سنجش زمان اعلام نتایج دو آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

به گزارش اختبار به نقل از آنا، احسان جمالی معاون فنی و آماری سازمان سنجش صبح امروز در نشست خبری در سازمان سنجش گفت: آزمون دکتری ۱۴۰۲ به صورت دو مرحله ای و نیمه متمرکز برگزار می شود و ۵۰ درصد نمره در اختیار دانشگاه هاست؛ بنابراین باید نتایح اولیه آن را سریعا اعلام کنیم.

وی افزود: نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۲ اوایل اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام می شود و دفترچه انتخاب رشته یک هفته پس از آن در اختیار داوطلب قرار می گیرد و هفته اول خرداد اسامی چند برابر آزمون دکتری برای انجام مصاحبه روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و از نیمه دوم خرداد ماه مصاحبه داوطلبان دکتری آغاز می شود و نتایج نهایی اواخر مرداد ماه همانند سال گذشته اعلام می شود.

جمالی تصریح کرد: نتایج  اولیه آزمون ارشد اوایل خرداد اعلام می شود و انتخاب رشته اواسط خرداد و اواخر خرداد رشته های دارای مصاحبه، شبکه خاص و آزمون عملی انجام خواهد شد و زمان برگزاری آزمون های عملی از تیر و مرداد ۱۴۰۲ است و نتایج نهایی حداکثر هفته اول شهریور ۱۴۰۲ اعلام می شود.

گفتنی‌ست آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ صبح روز پنجشنبه ۱۱ اسفند و آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ عصر روز ۱۱ اسفند و صبح و عصر روز ۱۲ اسفند برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا