رییس اسکودا : نتایج آزمون وکالت حداکثر تا ۶ دی ماه ۱۳۹۴ اعلام می‌شود

رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران اعلام کرد :

نتایج آزمون وکالت حداکثر تا ۶ دی ماه ۱۳۹۴ اعلام می‌شود

ظرف چند روز آینده کلید سوالات آزمون وکالت ۹۴ از سوی سازمان سنجش اعلام می‌شود

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) از تشکیل دو کانون جدید در استان‌های یزد و سمنان خبر داد و گفت: اکنون ۲۳ کانون مستقل داریم که قرار است کانون‌های استان یزد و سمنان نیز به این ۲۳ کانون اضافه شوند.

به گزارش ایسنا، بهمن کشاورز در نشست خبری با اشاره به آزمون وکالت سال ۹۴ گفت: ۶۸ هزار و ۱۵۰ داوطلب در این آزمون شرکت کردند و در مجموع حدود ۶ هزار نفر از سراسر ایران در این آزمون غایب بودند.

وی افزود:‌ امسال آزمون وکالت نظم و ترتیب خوبی داشت و برگزاری این آزمون با سازمان سنجش کاملا هماهنگ بود و هیچ مشکلی در برگزاری آزمون گزارش نشد.

کشاورز خاطرنشان کرد: حداکثر نتایج آزمون وکالت امسال تا ۶ دی ماه اعلام می‌شود، خوشبختانه همه داوطلبان نسبت به سئوالات راضی بودند.

کشاورز در ادامه با اشاره به برگزاری همایش اسکودا در ۲۴ الی ۲۷ آذرماه امسال گفت: میزبان این همایش کانون وکلای زنجان است. قرار است در این همایش موضوعاتی همچون لایحه وکالت که اکنون در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در انتظار نوبت برای رسیدگی است بررسی شود. همچنین یکی دیگر از موضوعات مطرح در این همایش پیوستن یا نپیوستن تشکیلات ماده ۱۸۷ به کانون‌ها است و موضوع دیگر بررسی مواردی همچون بیمه وکالت و الزامی شدن دخالت وکیل در پرونده‌ها است که در همایش پیش رو مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کشاورز در پاسخ به سئوال خبرنگار ایسنا مبنی بر این که آیا در آزمون امسال سوال اشتباه وجود داشت گفت: تا این لحظه که در خدمت شما هستم مشکلی در سئوالات آزمون دیده نشده است. امسال تنها سالی بود که حتی اشتباه تایپی هم اعلام نشد. بحمدالله ظرف چند روز آینده کلید سئوالات از سوی سازمان سنجش اعلام می‌شود. البته اگر احیانا سئوال یا سئوالاتی مشکل داشت ما از آن ابایی نداریم و اقدام مقتضی در مورد آن سئوالات انجام می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۳ دیدگاه ها

  1. سلام آقای هوشیار

    توروخدا پس کی این کلید سنجش اعلام میشه

    من خواب و خوراک ندارم و هر روز با استرس و ناراحتی سپری میشه.

    میدونم شما بخاطر تجارب خوب و ارتباط مناسبی که با بزرگان دارید، بی اطلاع نیستید، تورو به خدا ما رواز این اضطراب وحشتناک نجات بدید آقای هوشیار

  2. سلام خسته نباشید

    ببخشید شما میدونید چند نفر شرکت کننده در استان سیستان و بلوچستان داریم؟؟

    وچند نفر پذیرش دارن؟؟

     

  3. سلام چرا شرایط سنی کانونها مانند کانون مرکز حداکثر ۴۰ سال نمیشود که فردی که بیش از ۴۰سال سن دارد جلوی جوانی که سن زیر ۴۰ سال را دارد میگیرد و بخاطر این جامعه ما با سیل عظیم فارغ التحصیل  جوان رشته حقوق مواجهه میشود  شما را به خدا در مورد شرایط سنی تجدید نظر کنید و در مورد همه کانونها حداکثر شرایط سنی را ۴۰ قرار دهید

  4. سلام جناب آقای هوشیار

    ممنون که با تمام مشغله ای که دارید، به تک تک کامنت های دوستان سر می زنید، و این پیگیری نشان دهنده ی دغدغه ی شما بابت کیفیت مطالب و حسن مدیریت شماست.

    دو سوال دارم که خواهشمندم مثل همیشه دقیق و از روی تجربه و آگاهی پاسخ بدید.

    اول اینکه امسال کلید سنجش چه زمانی ارائه میشه و آیا کلید نهایی ست یا امکان تغییر داره؟

    دوم، با نمراتی که عرض می کنم، چقدر امید به قبولی در کانون قم، با وجود افزایش سه برابری داوطلبان نسبت به سال گذشته وجود داره؟

    مدنی ۳۰ ، آدم ۹۵ ، تجارت ۵۰ ، اصول ۲۵ ، جزا ۶۵ ، آدک ۸۵

    متشکرم

    1. سلام

      از لطف شما ممنونم، هنوز زمان دقیق اعلام کلی سازمان سنجش مشخص نشده است.

      به نظر من با این درصد ها باید خیلی به قبولی امیدوار باشید

  5. عرض سلام مجدد
    از رفتار پر شعور شما کمال تشکر را دارم
    الحق که شایسته ی مدیریت این سایت وزین و پرافتخار هستید.
    در پناه حق

  6. سلام
    ببخشید یه سوال داشتم
    اگر معیار قبولی در آزمون وکالت ، تراز هست ، پس ضریب دروس و معدل چه نقشی داره؟

  7. جناب آقای هوشیار
    سلام علیکم
    ضمن عرض تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک ربیع الاول، ماه میلاد رسول مهربانی، حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله ) ..
    عرض می کنم که ..
    از شما بعیده که سابقه ی روشن و افتخار آمیز استقلال و شجاعت خودتون رو زیر سوال ببرید!!
    چند روز پیش در حضور اینجانب، یکی از دوستان انتقادی صریح ولی در کمال ادب و متانت از جناب آقای دکتر کشاورز، در ذیل همین نوشتار تقدیم کردند ، ولی شما اون رو برای عرضه شدن به افکار عمومی ، تایید نکردید!
    هیچکدام از اعضاء محترم جامعه ی حقوقی، منکر زحمات جناب آقای دکتر کشاورز نیستند ولی انتقاداتی هم وارد است که برای شکوفایی و رشد جامعه ی محترم وکالت، توجه به آنها لازم و ضروری ست .
    با توجه به اینکه سایت وزین و ارزشمند اختبار، همواره در بیان کاستی ها و انتقادات در کنار پرداختن به نقاط مثبت و قوت، مورد اعتماد جامعه ی حقوقی ست؛ خواهشمند است این رویه ی ارزشمند را همچنان ادامه دهید.
    با تشکر فراوان

    1. سلام

      ما در سایت اختبار از اتنقادات و نظرات مستدل استقبال می کنیم، همان طور که در مورد آزمون سال گذشته مطالب متعددی که در نقد سوالات آزمون از داوطلبان برای ما ارسال می شد را فارغ از ماهیت  آنها و برای ایجاد فضای بحث و نقد منتشر کردیم.

      ولی به طور کلی از انتشار نظراتی که صرفا حاوی حمله یا ناسزا و نفرین و امثال اینها باشد معذور خواهیم بود،
      همچنان هم مشتاق و آماده دریافت مطالب مخاطبان محترم در نقد و بررسی سوالات آزمون هستیم.

      ضمن اینکه شما و سایر دوستان در هر مورد می  توانید مطالب را به ایمیل شخصی اینجانب sh641357@yahoo.com ارسال بفرمایید تا به طور دقیق تر بررسی کنیم.

    2. ضمنا ، با توجه به تذکر شما و اینکه در بررسی مجدد متوجه شدم که عدم تایید نظر آقای یاسر محمدی سخت گیرانه بود، نظر ایشان تایید و منتشر شد، از این بابت از شما و دوستتان عذرخواهی می کنم.

      ضمن اینکه باید معترف باشم که رویه ما در سایت اختبار، به جهت تعلقات صنفی متمایل به کانون های وکلاست ولی همیشه تلاش کرده ایم که این تعلقات مانع از رفتار منصفانه در قامت یک رسانه پر مخاطب نباشد.

  8. با سلام
    ای کاش جناب ایشان؛ یه سری به کامنت ها و اعتراضات داوطلبین محترم ؛ ذیل گزارش مربوط به (( نظر سنجی سازمان سنجش آموزش کشور از داوطلبان آزمون وکالت ۹۴….. انتشار در اختبار: شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ )) که در همین سایت اختبار درج شده است می زدند و بعد با این اطمینان خاطر نظر می دادند که :
    ” کشاورز خاطرنشان کرد: …، خوشبختانه همه داوطلبان نسبت به سئوالات راضی بودند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا