روش استفاده از راهنمای انتخاب رشته سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد


روش استفاده از نرم افزار راهنمای انتخاب رشته سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، نظر به اینکه انتخاب رشته های تحصیلی آزمون سراسری سال ۹۲ از روز پنج شنبه ۱۷ مرداد ۹۲ از طریق شبکه اینترنت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و روز سه شنبه ۲۲ مرداد ۹۲ پایان می پذیرید. لذا لینک نرم افزار انتخاب رشته ای تحصیلی آزمون سراسرس سال ۹۲ ، ۴۸ ساعت قبل از آغاز انتخاب رشته های تحصیلی بر روی سایت سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org فعال می شود و داوطلبان علاقمند به استفاد از این نرم افزار می توانند با انجام اقدامات زیر از این نرم افزار استفاده کنند.

داوطلب به ازای هر گروه آزمایشی که تمایل به آگاهی از رشته های معرفی شده نرم افزار راهنمای انتخاب رشته در آن گروه را دارند می بایستی کارت اعتباری به مبلغ ۱۰ هزار تومان خریداری کند.

لازم به ذکر است هر کارت اعتباری استفاده از نرم افزار راهنمای انتخاب رشته خریداری شده به مبلغ ۱۰ هزار تومان برای یک داوطلب و یک گروه آزمایشی است و استفاده مجدد آن در هر گروه آزمایشی دیگر و یا دوطلب دیگر میسر نیست.

برای خرید کارت اعتباری هر داوطلب می تواند از طریق لینک خرید کارت اعتباری که در منوی نرم افزارانتخاب رشته‌های تحصیلی وجود دارد اقدام کند.

پس از پرداخت اینترنتی در نرم افزار فروش کارت اعتباری سازمان سنجش آموزش کشور به ازای هر گروه آزمایشی یک شماره سریال و رمز عبور در اختیار داوطلب قرار می گیرد که فقط مخصوص استفاده از نرم افزار انتخاب رشته های تحصیلی یک گروه آزمایشی است.

پس از خرید کارت اعتباری داوطلب باید اطلاعات درخواست شده را در سیستم نرم افزار راهنمای انتخاب رشته در گروه آزمایشی مورد نظر وارد کند در صورت صحت اطلاعات به وی اجازه استفاده از سیتم داده می شود.

در گام بعدی اطلاعات کارت اعتباری راهنمای انتخاب رشته از داوطلب درخواست می شود که لازم است این اطلاعات وارد شود در صورت صحت اطلاعات این کارت اعتباری به اطلاعات داوطلب در گروه آزمایشی مورد نظر اختصاص می یابد و در مراجعات بعدی نیازی به ورود اطلاعات کارت اعتباری راهنمای انتخاب رشته برای گروه آزمایشی مربوط نیست.

ویژگی های نرم افزار انتخاب رشته

یک نرم افرار انتخاب رشته در اولین گام پس از ورود داوطلب اطلاعات کلی و اصولی و مبانی استفاده از سیستم و پس از آن حداکثر تا ۲۵۰ کد رشته محل را به داوطلب نمایش می دهد لازم به ذکر است در رشته های ارایه شده از بالا به پایین شانس قبولی اضافه می شود.

این نرم افزار قابلیت جستجو و محدود کردن اطلاعات کد رشته محل ها را براساس شرایط مورد نظر داوطلب دارد، نظر به اینکه نرم افزار راهنمای انتخاب رشته ۴۸ ساعت قبل از شروع انتخاب رشته برروی سایت سازمان قرار می گیرد داوطلبان باید به این نکته توجه کنند پس از انتخاب رشته محل‌های نهایی مورد علاقه خود، ضرورت دارد در زمان مشخص شده (۱۷ تا ۲۲ مرداد ) کد رشته محل هایی انتخابی خود را در فرم انتخاب رشته اصلی ثبت کنند بدیهی است در غیر این صورت از شرکت در گزیش آزمون سراسری سال ۹۲ حذف می شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا