رد تقاضای دستور موقت در پرونده شکایت معترضان آزمون سردفتری ۹۷

رسیدگی به ماهیت شکایت‌ها هنوز آغاز نشده است

پایگاه خبری اختبار- تقاضای صدور دستور موقت مبنی بر توقف عملیات ثبت‌نام و جذب پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۳۹۷ رد شد.

به گزارش اختبار، این دادنامه در یکی از پرونده‌های شکایات معترضان و به دلیل «غیر فوری بودن و غیر ممکن نبودن جبران آن در آینده» صادر شده است.

متن کامل این قرار به شرح زیر است:

نظر به اینکه مطابق مواد ۳۴ و ۳۵ قانون آیین دادرسی دیوان عدالت اداری صدور دستور موقت مبنی بر توقف اجرای آرای تصمیمات و اقدامات و با الزام به انجام وظیفه منوط به احراز بروز خسارت که در آینده جبران آن غیر ممکن یا متعسر است، می‌باشد و چون دلایل و مستندات ارائه شده دلالت بر ورود خسارت به نحوی که جبران آن غیر ممکن یا متعسر باشد ندارد و فوریت امر نیز احراز نمی‌شود و صدور دستور موقت نباید موجب منتفی شدن اصل خواسته شود، لذا موجبی برای صدور دستور موقت وجود ندارد و درخواست شاکی در خصوص صدور دستور موقت مردود اعلام می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۴ دیدگاه ها

  1. باسلام وتبریک خدمت قبول شدگان ،کسی منکرزحمات قبول شدگان این به اصطلاح آزمون !نیست ولی واقعا چرا سازمان ثبت کارنامه داوطلبان رو صادر نمیکنه؟
    ازقبول شدگان این مرحله هم درخواست دارم مراقب باشن که اگه احتمالا درمرحله بعدی کنارگذاشته شدن لطمه روحی نخورن. من قضاوت رو تامرحله آخرش رفتم وهیچ مشکلی هم نداشتم آخرسربدون هیییییچ دلیلی کنارگذاشته شدم والن هم کارگری میکنم.

  2. در اطلاعیه سازمان ثبت آمده که اعلام نتایج بعد از اعمال امتیازات بومی بوده است در حالی که هیأت عمومی دیوان عدالت اداری طی دادنامه شماره ۱۲۶۵ اعمال شرط بومی بودن برای پذیرش در آزمون استخدامی را مغایر با بند ۹ اصل ۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دانسته است همچنین در فراخوان ثبت نام شرط بومی بومی برای پذیرش قید نشده بود معهذا بواسطه ادله مزبور موضوع قابل طرح در هیأت عمومی دیوان عدالت اداری می باشد.

  3. ناشناس عزیز هر چه تو گوگل کروم سرچ میکنم تلگرام قبولی های سردفتری ۹۷ پیداش نمیکنم گروه رو

  4. عزیزان قبول شده کسی منکر زحمات شما نیس ولی قبول کنید ک عده ای هم بی حساب و کتاب پذیرفته شدن. اگر خدای نکرده شما در مصاحبه پذیرفته نشی قطع ب یقین جویای علت ان هستی حتی بیشتر از الان . و اون وقت هست ک شما حالا این عزیزان رو درک میکنی. ما خوشحال میشیم ب حق قبول شده در مصاحبه هم موفق شون. ولی اگر بی حساب و.کتاب پذیرفته نشدی دیگه نباید گله کنی.

  5. حق کشی ای که تویه این ازمون شده بر کسی پوشیده نیست.و انشاا… به لطف خدا بزودی این ازمون ابطال میشه و حق ب حق دارش میرسه.تخلفاتی که توی این ازمون رخ داده کاملا مشهوده

  6. باسلام خدمت منتقدین
    سوابق اینجور شکایت ها رو من دیدم که راه به جایی نبردند.ی زمانی منم جای شما بودم اما با تجربه های تلخی که داشتم اینبار با یک برنامه ریزی مدون و با تلاش و پشتکار فراوان و با افزایش مطالعات و تحقیقات،تونستم از پس آزمون سردفتری بر بیام.به جای این همه خودخوری بشینید ی برنامه ریزی علمی واسه آزمونای بعدی داشته باشید.در موقعیت شما بودم و میدونم سخته اما عزیزان تنها راه علاج،برنامه ریزی و مطالعه منابع مربوطه اس.ان شاالله در آزمون های بعدی شاهد قبولی شما عزیزان باشیم

  7. الان یه عده از دوستان میان میگن خود دیوان عدالت هم تخلف کرده و باید بریم دیوان عالی شکایت کنیم یا جلو مجلس معترض باشیم و ….!!
    هرچند این دوستانی که من میبینم منتظر این هستن که بگن این حدود ۱۰۰۰ نفر متقلب هستن ، لایق نیستند بنابراین اون ۷۴ هزار نفر دیگه رو پذیرفته اعلام کنید!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا