رایزنی کانون وکلا با معاونت قوانین مجلس درباره قانون تسهیل

پایگاه خبری اختبار- رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز از شروع مذاکرات با مجلس شورای اسلامی درباره قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار خبر داد.

به گزارش اختبار به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز، حسن صفادوست، رئیس کانون وکلای مرکز، در مراسم افتتاحیه مرکز تعاون کانون که روز گذشته، دوشنبه، برگزار شد درباره عملکرد هیات مدیره کانون گفت: بیش از ده یا دوازده ملاقات مهم را به همراه هیئت مدیره با مقامات از قوای سه‌گانه داشته‌ایم. اینجا ما یک صنف هستیم و نه یک جریان غالب و پیروز بر سایر تشکل ها و جریانات کانون و رسالت ما خدمتگزاری به تمام اعضای کانون وکلا و انجام وظایف قانونی است که به عهده داریم.

صفادوست با اشاره به تلاش‌های صورت‌گرفته برای اصلاح آیین‌نامه اجرایی لایحه استقلال کانون وکلا نیز اظهار داشت: در خصوص آیین نامه اجرایی مصوب مرحله نخست اصلاح تقریبا پایان یافته و منتظریم ابلاغ شود و درباره اصلاح سایر مواد با اتحادیه و سایر کانون ها در حال مذاکره هستیم.

رئیس کانون مرکز همچنین از برگزاری جلسه ای با معاون قوانین مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: نسبت به بررسی نحوه اصلاح قانون تسهیل وارد مذاکراتی شده‌ایم و در این راستا قوه قضاییه ما را همراهی می کند تا در قوه مقننه قطعا اتفاقی در این زمینه بیفتد

صفادوست به جزییات بیشتری درباره این دیدار و محور مذاکرات صورت گرفته درخصوص قانون تسهیل اشاره‌ای نکرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. زمانی که قانون قدیم عمباً ورود به صنف وکالت را از حالت اشتغال به حالت انحصار در آورده بود هر وقت صحبتی می شد مقامات کانون وکلا اعلام می کردند “ما قانون را اجرا می کنیم”… اما الان که قانون تسهیل با همت مجلس به تصویب رسیده است “مذاکرات اصلاح!!!!!!!” قانون را بدعت می گذارند…
    عجججججب…
    بی جهت نیست کشورمان از سایر کشورهای جهان عقب می ماند… همین تنگ نظری ها و استانداردهای دوگانه است که وضع مملکت را به این جا رسانده است….

  2. هرکاری میخاید سراین داوطلبین وکالت دربیارید حداقل میذاشتی دوسه سال از اجرا قانون تسهیل میگذشت بعد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا