راهنمای ارسال مطالب

سایت حقوقی اختبار آمادگی انتشار مطالب و نظرات افراد را دارد، مطالب دریافتی پس از بررسی و تطبیق با معیارهای کاری سایت اختبار منتشر خواهند شد.

سایت اختبار حسب مورد مطالب دریافتی را ویرایش می کند، نویسنده مطلب می تواند از انتشار مطلب ویرایش شده در سایت اختبار منصرف شود.

معیارهای محتوایی:

۱) مطالب باید مرتبط با زمینه فعالیت سایت اختبار باشند، زمینه فعالیت سایت اختبار مشخصا "علم حقوق" و با رویکرد خبری و تحلیلی عمدتا در زمینه مسائل آزمونی است

بنا براین سایت اختبار از پذیرش و انتشار مطالبی با محتوای غیر مرتبط با رشته حقوق، علمی و پژوهشی، غیر مرتبط با موضوعات روز و … معذور است.

۲) سایت اختبار به رعایت حقوق اشخاص تاکید دارد

بنا بر این سایت اختبار از پذیرش و انتشار مطالبی که در آن حقوق مولفین رعایت نشده باشد یا به اشخاص و گروه ها و اصناف حمله یا توهین شده باشد معذور است.

۳) سایت اختبار به رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران و عرف و عادات غالب مردم ایران پایبند است

بنا بر این سایت اختبار از پذیرش و انتشار مطالبی که به هر نوع مخالف قوانین باشند یا به نحوی مخالف عرف و عادات غالب مردم ایران تلقی بشوند معذور است.

معیارهای ساختاری:

۱) ارسال کننده مطلب باید شناخته شده باشد

ارسال کننده مطلب باید مشخصات کامل خود و رزومه و سوابق علمی خود را همراه با مطلب ارسال کند، با این حال نویسنده می تواند درخواست کند که مطلب با نام واقعی او در سایت منتشر نشود.

سایت اختبار متعهد است در همه موارد نام نویسنده را ذکر کند، با این حال سایت اختبار در برابر سو استفاده احتمالی سایرین و عدم رعایت حقوق معنوی نویسندۀ مطالب منتشر شده مسوول نمی باشد.

۲) مطالب باید در قالب فایل وورد ساده و بدون هیچگونه محدودیت و کدگذاری و قراردادن لینک و غیره ارسال شوند

۳) ساختار مطلب باید به فرم مقاله علمی یا خبری باشد

مطلب نباید ساختار محاوره ای یا نامه شخصی داشته باشد، همچنین لحن نوشتار نباید خطاب شخصی داشته باشد و در هر مورد نویسنده باید به ارائه تحلیل و نظر خود بپردازد.

۴) مطالب ارسالی از لحاظ فونت، اندازه و تعداد صفحات محدودیتی ندارند

با این حال مطالب خیلی طولانی ممکن است به جهات فنی در قالب فایل پی دی اف در سایت منتشر شوند.

۵) مطالب ارسالی باید مستند باشند و در هر مورد منابع مورد استناد ذکر شوند

۶) عناوین و اسامی باید به طور کامل و دقیق نوشته شوند

مثلا از نوشتن "ق.م" به جای "قانون مدنی" خودداری شود، در ارجاع به قوانین نام صحیح قانون با سال تصویب آن ذکر شود و از قید "جدید" و "قدیم" برای ارجاع به قوانین خودداری شود، مثلا از عنوان "قانون جدید آیین دادرسی کیفری" به جای "قانون آیین دادرسی کیفری مصوب ۱۳۹۲" استفاده نشود.

۷) قواعد نگارشی در مطالب باید رعایت شود

مثلا از اتصال "می"، "به" و امثال این ها به کلمات بعد خودداری شود.

چه چیزهایی می توانید بنویسید:

تحلیل و بررسی اخبار حقوقی

تحلیل و بررسی قوانین جدید، آرا و تصمیمات جدید

خلاصه و نکات درسی

تجربیات شخصی از آماده سازی و مطالعه و شرکت در آزمون ها

و هر مطلبی که فکر می کنید خواندن آن برای دانشجویان یا فارغ التحصیلان حقوق جالب و مفید است

فایل وورد مطالب را به این نشانی ایمیل کنید: email

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

‫۲۵ دیدگاه ها

  1. سلام
    متاسفانه کانون وکلا همدان هم برای ثبت نام تقاضای وجه کرده از کاراموزان لطفا هزینه های لازم برای کاراموزی رو از قبل ازمون اعلام کنن که کسی که پول نداره اصلا وقتشو برای این ازمون نذاره اصلا عدالتی نیست

  2. سلام برتلاشگران پایگاه خبری اخنبار،به استحضار می رساند بنده وبسیاری از افراد دررشته های حقوقی ،روان شناسی وجامعه شناسی درسال ۹۷درمراحل جذب جهت تاسیس موسسات میانجی گری پذیرفته شده ایم اما متاسفانه تاگنون خبری جهت طی کردن مراحل بعدی از سوی شورای حل اختلاف نشده است .
    چون دوستان شما پیگیر مسائل ومشکلات دوستان حقوقی هستند ،از شما بزرگواران تقاضای پیگیری این موضوع جهت تعیین تکلیف پذیزفته شدگان از طریق شورای حل اختلاف را داریم.
    سپاسگزارشما

  3. سلام بر همه زحمت کشان راه علم بنده امسال با کلی مشکلات و مصائب در آزمون وکالت قبول شدم متاهل هستم و از لحاظ مالی در مضیقه هستم و اما پس از قبولی خود را در برابر موجی از ناامیدی درباره بازار وکالت دیدم که وکالت درآمد خوبی ندارد پرونده نیست وکیل زیاد است و… و به شدت نگران شدم مدتی هم هست که افسرده شدم البته صرفا هدف بنده درآمد و کسب پول نیست ولی با این حجم از تبلیغات منفی که اکثرا هم از وکلا بودند واقعا مانده ام که چه کار کنم دوستانی که این پیام بنده را مطالعه کردند لطفا راهنمایی کنند یاحق

  4. با سلام
    احتراما به استحضار می رساند در بخش دانلود بخشی از مجموعه‌کتاب‌های حقوق مدنی تالیف صمد شورچه در کتاب حقوق مدنی ۳ که فقط بنده ۵ صفحه از را مطالعه نمودم متوجه شدم نویسنده اشتباه فاحش کرده مثلا در صفحه ۳ نوشته ایقاع رضای که نیاز به تشریفات ندارد مانند اخذ به شفعه و مجددا در صفحه بعد ایقاع تشریفاتی را تعریف و در ذیل ان مثال زده و گفته ایقاع تشریفاتی مانند اخذ به شفعه ،، که داوطلبی که این کتاب را می خواند نمی فهمد که اخز اخذ به شفعه رضایی ست یا تشریفاتی ، که بنده با خواندن همین چند صفحا از خواندی بقیه صفحات منصرف شدم و به اطلاع شمت رساندم که این تبلیغ در شان این سایت معتبر نیست
    بنده از مسولین زحمت کش سایت اختبار مراتب قدردانی خود را اعلام می نمایم و از خداوند متعال ارزوی سلامتی و موفقیت را خواستارم
    حسین شعبانپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا