دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

پایگاه خبری اختبار- دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

نتایج اولیه این آزمون روز یکشنبه ۲۹ خرداد اعلام شده بود.

برای دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ کلیک کنید

آن دسته از افرادی که براساس محتوای کارنامه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در این آزمون شده‌اند، لازم است براساس مفاد این دفترچه راهنما نسبت‌به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های اینترنتی خود اقدام کنند.

داوطلبان می توانند از روز چهارشنبه اول تیر تا ساعت ۲۴ شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه و یا کد رهگیری که در پایان ثبت‌نام اولیه توسط سیستم به متقاضی داده شده است (درج این اطلاعات برای ورود به برنامه انتخاب رشته ضروری است) نسبت به ثبت کد رشته محل های انتخابی (حداکثر تا ۱۰۰ کدرشته‌محل) و تکمیل فرم مذکور اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

آن دسته از متقاضیانی که در تقاضانامه ثبت‌نامی برای انتخاب رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و دانشگاه پیام‌نور، اعلام علاقمندی نکرده‌اند، در صورتی که حداقل نمره علمی لازم را برای انتخاب رشته‌های این دانشگاه‌ها کسب کرده باشند، در ذیل بند «مشخصات ثبت‌نامی» پیغامی را مبنی بر امکان انتخاب این رشته‌ها در کارنامه اعلام نتایج اولیه مشاهده می کنند.

انتخاب رشته برای رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون بطور مجزا و از طریق دانشگاه مذکور انجام می‌پذیرد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا