دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۹۹

وکلاپرس- دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ دانشگاه های و موسسات آموزش عالی کشور منتشر شد.

مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۹۹

داوطلبان می‌توانند از روز ‌شنبه مورخ ۹۹/۰۶/۱۵ لغایت ساعت ۲۴:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۰۶/۱۸، برای انتخاب رشته با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه و یا کد رهگیری که در پایان ثبت‌نام اولیه توسط سیستم به متقاضی داده شده است (درج این اطلاعات برای ورود به برنامه انتخاب رشته اینترنتی ضروری می‌باشد) نسبت به ثبت کد رشته محل های انتخابی (حداکثر ۱۰۰ کدرشته‌محل) و تکمیل فرم مذکور اقدام نمایند.

درخواست انصراف از انتخاب رشته

چنانچه متقاضی ای در ردیف پذیرفته‌شدگان این آزمون قرار بگیرد، و تا تاریخ ۹۹/۰۶/۳۱ موفق به دریافت مدرک کارشناسی خود نگردد قبولی وی باطل خواهد شد. لذا چنانچه به دلایلی احتمال فارغ التحصیلی خود را تا تاریخ فوق نمی‌دهید لازم است حداکثر تا تاریخ ۹۹/۰۷/۱۰ درخواست انصراف از گزینش در رشته های انتخابی را به همراه تصویر شناسنامه و یا کارت ملی (به روش الکترونیکی که در زیر توضیح داده می شود) به سازمان سنجش ارسال نمایید تا از گزینش نهایی حذف شوید.

بدیهی است به درخواست‌هایی که بعد از تاریخ تعیین شده به این سازمان واصل شود ترتیب اثرداده نخواهد شد و تمامی تبعات آن متوجه شخص متقاضی خواهد بود.

لازم به تاکید است متقاضیانی که در دوره روزانه در آزمون سال ۱۳۹۹ پذیرفته شوند حق شرکت در آزمون سال ۱۴۰۰ را نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی

متقاضیان علاقمند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، می‌بایست پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته از تاریخ ۹۹/۰۶/۱۵ به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی: www.azmoon.org مراجعه نمایند. انتخاب رشته برای رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون بطور مجزا و از طریق دانشگاه مذکور انجام می‌پذیرد. بدیهی است متقاضیانی که در یکی از رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و یا دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شوند می‌توانند به دلخواه خود منحصراً در یکی از مؤسسات ثبت‌نام و مشغول به تحصیل شوند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

    1. خیر ولی دانشگاه پیام نور دوره‌های فراگیر هم داره که معمولا ثبت نامش در پاییز و آزمونش در دی‌ماهه. کنکور نیست و یک آزمون از چند درسه. اگر قبول بشین از ترم بهمن می‌تونین تحصیل کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا