در شیوه مصاحبه پذیرش دکتری ۹۳ تغییری ایجاد نمی شود

مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی:

در شیوه مصاحبه پذیرش دکتری ۹۳ تغییری ایجاد نمی شود


مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی با بیان اینکه در شیوه مصاحبه پذیرش دکتری ۹۳ تغییری ایجاد نمی شود، ادامه داد: لازم است به نظرات استادان مصاحبه کننده احترام گذاشت.

حسین حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره مصاحبه دکتری ۹۳، گفت: در مصاحبه همان ملاک و معیارهایی که در گذشته مورد توجه بوده از داوطلبان پرسیده می شود مگر اینکه دانشگاهها درخواست جدیدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه ارزیابی از داوطلبان بر اساس سوابق گذشته آنان صورت می گیرد، ادامه داد: بخشی از امتیازهای برای پذیرش در پاسخ به سئوالات جلسه مصاحبه به دست می آید که سهم مصاحبه در سالهای گذشته متغیر بود.

مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی درباره استادانی که در جلسات مصاحبه حضور می یابند، اظهار داشت: قطعاً باید به رای و نظر استادان حاضر در این جلسات احترام گذاشته شود، این افراد فرهیختگان ما به شمار می آیند اما متاسفانه گاهی کم لطفیهایی نیز صورت می گیرد.

حسینی در این باره، گفت: ممکن است در یک موردی اشکال و خطایی باشد ولی آنچه مسلم است این جمع، فردی را مورد ارزیابی قرار می دهند و امیدوارم قضاوتشان هم منصفانه باشد.

وی تاکید کرد: تمام استادانی که در مقطع دکتری حضور دارند، حق عضویت در آن جلسه را دارند بنابراین باید به رای و نظرشان هم احترام گذاشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا