دانلود کتاب الکترونیکی حقوق مدنی ۵ – حقوق خانواده

دانلود رایگان کتاب الکترونیکی حقوق مدنی ۵ – حقوق خانواده

نویسنده: حسن بصیری هریس

کتاب «حقوق مدنی ۵- حقوق خانواده» به همراه دادخواست های موضوع خانواده، در ۱۶۹ صفحه از سوی انتشارات آیین دادرسی منتشر شده است، نسخه الکترونیک این کتاب با اجازه حسن بصیری هریس نویسنده کتاب و انتشارات آیین دادرسی ناشر کتاب به منظور استفاده علمی دانشجویان حقوق جهت دانلود رایگان در پایگاه خبری اختبار منتشر می شود.

برای دانلود رایگان کتاب حقوق مدنی ۵ اینجا کلیک کنید

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴۶ دیدگاه ها

  1. سلام و خسته نباشید دارم خدمت مدیر سایت اختبار که با گذاشتن دانلود رایگان کتاب و جزوه ها دانشجویان را یاری می نمایند و جا دارد از استاد بزرگوارجناب بصیری که کتابش را در اینجا دیدم تقدیر و تشکر گرددو ارزوی توفیق روزافزون برای این بزرگوار دارم.با تشکر پورمحمد

  2. جا دارد از استاد بصیری که زحمات زیادی را در زمان کارشناسی به ایشان داده ایم و واقعا استاد به تمام معنا و باسوادند از اینجا تقدیر و تشکر نمایم که خدمات ایشان در دانشگاه قابل ارزنده است.

  3. با توجه به کتاب و شناختی که در این رشته به عنوان معلم حضور در دانشگاهها داریم واقعا جای تشکر است از نگارنده کتاب و از یک طرف جای تاسف است برای فردی که در بالا اشاره نموده است دنبال هر کتابی نباشید،اگر قرار باشد هر کس دنبال هر کتابی نباشد امروز جامعه ما به همان کوتاه فکری رشد نموده و جوانان و نخبگان کشور به جای حمایت سر از اکراین دربیایند.امید است که کوتاه بینی های خود را کنار گذاشته و از مدرسان و مولفان این گونه کتابها تقدیر نماییم.با احترام ابراهیمی.

    1. آقای ابراهیمی مشکل ما هم در کشور این است که همیشه دنبال کتابهایی در دانشگاه می گردیم و معرفی می کنیم که هم قیمتش زیاده و بعد از خوانده چند صفحه دیگر بقیه تا ترم اخر می ماند به نظر من این کتابها باید در دانشگاهها ترویج پیدا کند که در حد یک جزوه کامل می باشند.

  4. تشکر از سایت خوبتان که به موقع اطلاعات حقوقی را در اختیار میگذاریدو جا دارد از بصیری هریس که زمانی استاد بنده بودند از اینجا تقدیر و تشکر گردد و هر کجا هستند سلامت و پیروز باشند.جاویدی کندرلو

  5. کتاب ساده و توضیحات کامل است منحرف کننده نیست.استادای ما فقط کتابی که خودشان میگویند را باید بخریم.این کتاب باشه مدنی ام ۲۰ میشه.

    1. در برخی موارد در متن کتاب از اصطلاحات و واژه‌هایی استفاده می‌شود که دانشجویان از درک آن ناتوان است اما به نظر می رسد سلسله مراتب و آموزش گام‌به‌گام در این کتب دانشگاهی رعایت شده است و می تواند مفید برای دانشجویان باشد.

      1. توصیه میکنم منابع اصلی رو مطالعه کنید
        لطفا دنبال هر کتابی نباشید
        کتاب دکتر صفایی حقوق خانواده چاپ جدید
        و کتاب آیین دادرسی در امور و دعاوی خانوادگی تالیف لیلا سادات اسدی، فریده شکری بهترنی منابع برای این درس هستند

        1. ۳۰ سوال از خانواده داده بودن ۲۷ سوال عینا در این کتاب است و ۳ سوال مدنی بود.کتاب دکتر صفایی را کلی خواندم فقط یک سوال شبیه ان داده بودن.

      2. درسته ما اگر ۱۰۰ درصد هم امتحان را میزدیم و این کتاب هم حفظ بودیم باز مرکز مشاوران از افراد خودشان برمیداشتن و برای من ثابت شد.

        1. امتحانات دیگر سهمیه ای شده است من هم شرکت کرده بودم و خوب هم زده بودم ولی قبول نشدم اتفاقا از این کتاب هم داشتم و اکثرا هم ذر این کتاب بود ولی از افراد خودشان برداشتند.اعتراض کردم نتیجه ای نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا