دانلود کتاب الکترونیکی حقوق مدنی ۵ – حقوق خانواده

دانلود رایگان کتاب الکترونیکی حقوق مدنی ۵ – حقوق خانواده

نویسنده: حسن بصیری هریس

کتاب «حقوق مدنی ۵- حقوق خانواده» به همراه دادخواست های موضوع خانواده، در ۱۶۹ صفحه از سوی انتشارات آیین دادرسی منتشر شده است، نسخه الکترونیک این کتاب با اجازه حسن بصیری هریس نویسنده کتاب و انتشارات آیین دادرسی ناشر کتاب به منظور استفاده علمی دانشجویان حقوق جهت دانلود رایگان در پایگاه خبری اختبار منتشر می شود.

برای دانلود رایگان کتاب حقوق مدنی ۵ اینجا کلیک کنید

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴۶ دیدگاه ها

  1. برای این دوست بزرگوار ارزوی توفیق بیشترو توفیقات روز افزون را از خداوند جلال خواستاریم.موفقیت عزیزان ارزوی دیرینه قلبی ماست.

  2. سعی کنید قبل از شروع ترم کتاب نخرید من برا مدنی ۵ این کتاب را گرفته بودم ولی استادمون کتاب دیگری را معرفی کرد و سوالات را از جایی داده بود که تو این کتاب نبود.

  3. از زحمات دکتر بصیری هریس که زحمات زیادی به ایشان در دوران کارشناسی داده ایم تقدیر و تشکر می نماییم و ارزوی موفیقت را برای این استاد بزرگوار خواستاریم.

    1. استادی که سوالات را دراختیار دانشجویان قرار دهد حق دارید که نه کتاب و نه جزوه بگیرید.یعنی روال دانشگاهها این طور شده است.

  4. استاد بصیری هریس برای جنابعالی ارزوی موفقیت روز افزون در تمامی مراحل زندگی را از خداوند بزرگوار خواستاریم و انشالله همیشه سربلند و پیروز باشید.

  5. دکتر بصیری عزیز همکلاسی زمان ارشدم سایت اختبار را که نگاه میکردم چشمم به کتاب حقوق مدنی افتاد واقعا باعث افتخاریدو برایتان ارزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگی را از خدای منان خواستارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا