دادستان شهرستان زابل به شهادت رسید

دادستان شهرستان زابل در پی سو قصد مسلحانه
به درجه رفیع شهادت نائل آمدند
رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان در تشریح نحوه ترور دادستان زابل گفت: "موسی نوری‌ قلعه‌نو" دادستان زابل صبح امروز در ابتدای جاده زابل زاهدان ‌در حالی که عازم محل کارش بود، توسط افراد مسلح ناشناس ترور شده و به شهادت رسید.

"حجت‌الاسلام و‌المسلمین ابراهیم حمیدی" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ترور دادستان زابل که صبح امروز صورت گرفت، اظهار داشت: "موسی نوری‌ قلعه‌نو" دادستان زابل صبح امروز در ابتدای جاده زابل زاهدان ‌درحالی که عازم محل کارش بود، توسط افراد مسلح ناشناس  ترور شده و به شهادت رسید.
وی ادامه داد: این افراد ناشناس ابتدا از درون یک پژوی نقره‌ای رنگ، اتومبیل دادستان زابل را مورد هدف قرار داده و سپس راننده اتومبیل را با گلوله به رگبار بستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی افزود: اداره اطلاعات، مسئول حفاظت اطلاعات دادگستری، معاون دادستان مرکز استان و  معاون اداره مالی دادستان مامور رسیدگی به این حادثه برای شناسایی عواملی که در این ترور دست داشتند، هستند.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: شهید "موسی نوری‌ قلعه‌نو" از دادستان‌های فعال و پرکاری بود که در رسیدگی به پرونده‌های اشرار و سارقین مسلح و همین‌طور مجرمین مواد مخدر پیگیری‌های ویژه‌ای برای تامین امنیت سیستان و بلوچستان به خرج داد، بنابراین این احتمال می‌رود که وی از طریق گروه‌هایی از این دست به شهادت رسیده باشد.
گفتنی است، موسی نوری دادستان زابل به همراه راننده‌اش در ساعت ۸ صبح امروز – ۱۵ آبان‌ماه – مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا