امکان خوداظهاری ابتلا کرونا دکتری ۹۹ و ویرایش اطلاعات

سامانه سازمان سنجش برای حضور در جلسه آزمون دکتری سال ۱۳۹۹ فراهم کرد؛

پایگاه خبری اختبار- مطابق اطلاعیه پیشین سازمان سنجش در تاریخ ۱۵ تیرماه، از امروز امکان خوداظهاری ابتلا بیماری کرونا و ویرایش اطلاعات داوطلبان در سامانه سازمان سنجش برای آزمون دکتری ۹۹ فراهم شد.

داوطلبان به سه روش «شماره پرونده و کد ملی»، «شماره پرونده و کد پیگیری» و «شماره پرونده و شماره سریال» می توانند خوداظهاری و ویرایش اطلاعات انجام دهند.

فرم خوداظهاری کرونا آزمون دکتری ۹۹ باید توسط بیماران ویروس کرونا اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری شده اند یا در قرنطینه خانگی بوده اند، پر گردد.

داوطلبانی که دچار بیماری ویروس کرونا هستند، جهت حضور در آزمون دکتری ۹۹ باید گواهی تاییدیه بیمارستان مبنی بر ابتلا یا نتیجه تست و آزمایش مثبت بودن ویروس کرونا را در فرم خوداظهاری بیماران کرونا بارگذاری نمایند.

این داوطلبان مطابق اعلام سازمان سنجش، با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بیمارستان محل بستری یا محل‌های امن مورد تایید وزارت بهداشت امکان شرکت در آزمون دکتری ۹۹ را دارند.

برای تکمیل فرم خوداظهاری بیماران مبتلا به ویروس کرونا برای شرکت در آزمون دکتری می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

لینک فرم خوداظهاری بیماری کرونا جهت شرکت در آزمون دکتری ۹۹ و ویرایش اطلاعات

لازم به ذکر است، آزمون دکتری سال ۱۳۹۹ پس از چند بار تغییر زمانی با حضور بیش از ۱۷۰ هزار داوطلب روز پنجشنبه بیست و ششم تیرماه ۹۹ برگزار می‌شود.

از آنجا که خوداظهاری از داوطلبان صورت می‌گیرد، در صورت عدم خوداظهاری از ورود داوطلبانی که علایم بیماری دارند به جلسه آزمون دکتری ۹۹ ممانعت به عمل خواهد آمد.

همچنین کلیه دواطلبان برای حضور در جلسه آزمون ملزم به استفاده از ماسک سه لایه هستند.

مهلت خوداظهاری داوطلبان مبتلا به ویروس کرونا و همچنین ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان تا ۲۱ تیر می‌باشد و مطابق اعلام سازمان سنجش پس از اتمام این مهلت امکان به هیچ وجه امکان ویرایش وجود نخواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا