خندانی: ما هم تاریخ اعلام نتایج آزمون سردفتری ۱۴۰۱ را نمی‌دانیم

پاسخ عجیب رئیس کانون سردفتران به خبرنگار اختبار

پایگاه خبری اختبار- رئیس کانون سردفتران و دفتریاران از زمان دقیق اعلام نتایج آزمون سردفتری اسناد رسمی سال ۱۴۰۱ اظهار بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش اختبار، آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۱ روز ۲۵ آذر با شرکت بیش از ۲۵ هزار داوطلب مرد و بیش از ۲۶ هزار داوطلب زن برگزار شد.

در اظهارنظر اولیه،‌ معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش خبر از اعلام نتایج در اواخر دی‌ماه داد اما چندی بعد خندانی، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران تاریخ ۵ بهمن را به عنوان زمان نهایی اعلام نتایج بیان کرد.

بااینحال این نتایج در روز ۵ بهمن اعلام نشد و خندانی در اظهارنظر دیگری گفت: «تاریخ ۵ بهمن، تاریخ قطعی برای اعلام نتایج آزمون نبود و سازمان سنجش اوایل بهمن را برای این کار اعلام کرده بود که گویا به دلایل مختلفی از جمله ترافیک کار در سازمان سنجش، هنوز انجام نشده است.»

با وجود این اطلاع‌رسانی دیگری درباره زمان انتشار کارنامه داوطلبان به عمل نیامد و سرانجام بعد از پیگیری‌های متعدد، نهایتاً امروز (چهارشنبه) خبرنگار اختبار موفق شد تا از علی خندانی، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران درباره زمان اعلام نتایج آزمون سردفتری سوال کند.

بااینحال خندانی در پاسخ این سوال اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت که سازمان سنجش هنوز تاریخ اعلام نتایج را به ما خبر نداده است.

خندانی همچنین درباره به اینکه مراحل بعدی جذب بعد از آزمون تستی چیست و آیا قرار است از داوطلبان مصاحبه شفاهی گرفته شود نیز گفت که فعلا این جزییات مشخص نیست و باید ابتدا نتایج اعلام شود و پس از آن دید که چه تمهیداتی درباره جذب داوطلبان صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید

دفترچه سوالات آزمون سردفتری ۱۴۰۱ (نسخه غیررسمی)

رئیس کانون سردفتران اصفهان: در آستانه یک فاجعه در حوزه اسناد رسمی هستیم
محشای منقح دفاتر اسناد رسمی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. من خودم هم کانون وکلا قبول شدم هم سردفتری ولی احتمال زیاد وکالت برم.مصاحبه مثل ۹۷ علمی و از احکام شرعی هست.بیشتر فک کنم مباحث حقوق ثبت و قانون دفاتر اسناد رسمی و آیین نامه دفاتراسناد رسمی و بخشنامه های مهم ثبتی و مدنی و جزا باشه.جذب هم بر اساس نیازسنجی هست احتمالا.سال۹۷ مدرک icdl هم موقع تحویل مدارک واسه مصاحبه میخاستن.امسال فعلا چیزی نگفتن که الان میخان یا بعدا

  2. اقایی خندانی مگر میشود جنابعالی از اعلام نتایج بی خبر باشی؟
    اقایی خندانی شما ریاست محترم کانون هستید این اظهار بی اطلاعی برای شما مظحک است.و دروغ محظ.
    اقایی خندانی شما ۲ماه است خنده از چهره ۵۲هزار نفر بعلاوه خانواده هاشون برداشتی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا