حسینی ایجی: نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه ۶ تیر اعلام می‌شود

تغییر دوباره زمان اعلام نتایج؛

پایگاه خبری اختبار- سخنگوی مرکز وکلای قوه قضاییه روز ۶ تیر را به عنوان روز انتشار نتایج آزمون فوق‌العاده سال ۱۴۰۱ این مرکز اعلام ک

درحالیکه پیش‌تر از سوی رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه وعده اعلام نتایج آزمون روز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ این مرکز ظرف روزهای ۱ تا ۲ تیر به داوطلبان داده شده بود، یک بار دیگر زمان اعلام نتایج تغییر کرد.

بیشتر بخوانید:

در این راستا، اسماعیل حسینی ایجی سخنگوی مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: نتیجه آزمون روز ۶ تیر ماه و به مناسبت هفته قوه قضائیه و در آستانه همایش تبین اندیشه‌های امام خمینی (ره) منتشر می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲۷ دیدگاه ها

  1. یک سال بعد می بینیم جناب آقای محمد پور اصغر وکیل دادگستری عضو کانون وکلا و مشاوران قوه قضاییه استان آذربایجان غربی و شایدهم مرکز خدا رو چی دیدی و من و شماها اندر خم این کوچه..

  2. جناب نسبت شما با بزرگوار چیه ایطوری سنگشو به سینه می زنی و شاید هم فک می کنی با تعریف و تمجید راه رو باز کنی. از الان مبارکت باشه ما که حسود نیستیم. تا بوده همین بوده.

  3. سلام به همگی و قابل توجه دوست عزیزمون
    بر فرض که این آقای عدلیان انسان خوبی باشند مشخصه که برای شعور مخاطب و ارباب رجوع ارزشی قائل نیستند. در همه جای دنیا و در هر ارگانی برای اعلام زمان برای هر واقعه ای ارزش بسیار بالایی قائل هستند و تا به اطمینان ۱۰۰ درصدی نرسیده باشند اظهارنظر نمیکنند و با حادث شدن معدود خلف وعده ها حتما از مخاطب عذرخواهی میکنند. نمونه کوچکی از این مسئله میتونه صدا و سیمای خودمون باشه که برای بعضی سریال های پرمخاطب قبل از پخشش تایم میرن که یعنی دارن سر موقع پخش میکنند. از اون جهت این مسئله اهمیت داره که افراد باتوجه به حرف اون مسئول برنامه ریزی میکنند و براش انتظار میکشند. اصلا فرض میکنیم برگزاری این آزمون عالی بود ولی این نحوه اعلام نتایج با اون لحن آقای عبدلیان که ظاهراً طلبکار بودند که چرا اصلا از اول تاریخ ۱۰ روز اعلام کردند و توقع ایجاد کردند به هیچ وجه جای توضیح نداره چه برسه تمجید. بنده خودم اندک احتمالی میدم که اصلا مشکل از سنجش دانشگاه آزاد باشه که مثل سازمان سنجش نمیتونه آزمون ها رو مدیریت کنه و به نوعی بدقولی کرده ولی به هر حال این حرکت ایشون هم اصلا درست نیست.
    مدل تفکر و اظهارنظر شما بسیار قابل احترام ولی روحیه مطالبه در کشور اتفاقا از مواردی هست که اگر بجا رعایت شود باعث اصلاح روندها خواهد شد.
    ب امید موفقیت همگی

  4. سلام جناب داوطلب کنکور واقعا زشت هستش این روشی که پیش گرفتی که احتمالا هم موفق شدی، آدرس که گذاشتی فقط به قول دوستمون شماره داوطلبی هم بزار راحت تر پیدا بشی، من فقط خیلی برای مردمی که شما بخوای در آینده از حقشون دفاع کنی متاثر شدم.

  5. درود بر شما داداش گلم ..
    دوست عزیزم با احترام به نظر جنابعالی ،که تعریفات بنده از جناب دکتر عبدلیان پور رو ناشی از اینکه من از کارکنان قوه قضائیه هستم تشخیص دادید، باور بفرمائید اگر که زیاد براتون اهمیت داره و فکر میکنید که من از کارمندان قوه قضائیه هستم ،من مجوز اینکه خودتون ، در این خصوص تحقیق لازم رو انجام بدید همینجا و مستند بهتون میدم از آذربایجانغربی شهرستان شاهیندژ روستای ینگی آباد هستم هر زمان اثبات شد که بنده کارمند قوه قضائیه هستم که تعریفات در خور شخصیت بزرگوار جناب دکتر عبدلیان پور داشتم ، یه اشاره بفرمائید همینحا و هرجا شما بفرمائید من صراحتا حرفمو پس گرفته و به انتشار خلاف واقع حرف و قول خودم هم اذعان خواهم نمود ولی نتیجه تحقیقتون رو قبل از شروع به آن همینجا خودم میگم خدمتتون که بنده مثل حضرتعالی داوطلب ساده ای هستم که متولد ۶۳ هم هستم شاید اگر از مجموع ۷۲ هزار داوطلبی که حضور یافتن در آزمون اخیر، ۱۰ نفر خالی رو بعنوان واجب و ضروری و نیازمند به قبولی از بسیاری جهات فرضا شناسایی و معرفی کنن قطعا اولین نفر نباشم دومین نفر از این ۱۰ نفر خواهم بود…برادر عزیزم چرا باید کلا روش و شیوه رفتار و گفتار و نظر و اظهارنظرمون رو روی اعتراض و نق زدن و تخریب تنظیم و بنا کنیم و اگه احیانا یکی مثل من پیدا شد و یه اظهارنظری رو براساس واقعیت موجود، دستکم از نگاه خود و دوستانی که باهاشون در ارتباطه منتشر کنه واسمون عجیب باشه و فورا نسبتی بنادرست و ناروا بهش بچسبونیم …نهایتا اینکه مجددا با احترام به نظر عالی ، زنده باد جناب دکتر عبدلیان پور و بکارگیری اینچنین مدیرانی در جای جای امورات و مخصوصا نهادهای حساس و ویژه در شرایط کنونی ؛بسیار پراهمیت و واجب و ضروریست…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا