حسینی ایجی: اعلام نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه، منوط به تصمیم‌گیری مجدد است

داوطلبان صبور و خونسرد باشند

پایگاه خبری اختبار- سخنگوی مرکز وکلای قوه قضاییه از لزوم تصمیم‌گیری مجدد برای اعلام نتایج آزمون فوق‌العاده سال ۱۴۰۱ این مرکز خبر داد.

به گزارش اختبار، صفحه اینستاگرامی معاونت سنجش و ارزیابی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به نقل از اسماعیل حسینی ایجی، سخنگوی این مرکز نوشت:

با توجه به اینکه قانون تسهیل یک قانون نوپا می باشد و اختلاف نظر در نحوه محاسبه نمرات بر اساس تراز یا درصد نیز وجود دارد، اعلام نتایج نهایی در تاریخ اعلام شده منوط به تصمیم‌گیری مجدد خواهد بود که اگر نتیجه مطلوب حاصل گردید، نتایج را اعلام خواهیم کرد.

هدف مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوره خانواده قوه قضائیه بر این است که نتایج را بر مبنای قانون و بهترین نحوی که به نفع داوطلبان باشد، اعلام کند.

ضمن عرض پوزش از داوطلبان تقاضای صبوری و خونسردی را داریم.

بیشتر بخوانید:

گفتنی‌ست پیش‌تر اعلام شده بود نتایج آزمون روز دوشنبه ۶ تیرماه اعلام می‌شود اما صبح امروز روزنامه جام‌جم به نقل از اسماعیل حسینى ایجى، نوشت: «قرار بود امروز دوشنبه، ششم تیر ماه نتایج آزمون فوق العاده مرکز اعلام شود اما اختلاف نظرى در مورد نحوه محاسبه نمرات وجود دارد. امروز ظهر جلسه‌اى داریم اگر به جمع‌بندى برسیم در اولین فرصت نتایج را اعلام مى‌کنیم. نتیجه این جلسه به نفع داوطلبان است.»

جزییات بیشتری درباره موضوع این اختلاف‌نظرها تاکنون اعلام نشده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۵ دیدگاه ها

  1. سلام دوستان و بزرگان حتما مسئولین رفتن گل بچینند و گلدون بیارند

  2. آخه عزیزان من ایقدطولش بدین تاهمین افرادی تواین آزمون قبول شدن ۳۰تیرهم در آزمون اسکوداقبول بشن اونوقت هم سرتون بی کلاه می مونه
    مادانشجوهاهم ازاول کلاهمون بااین برنامه ریزی شمابادبرد.

  3. سلام و احترام،حضور تمامی بزرگان علم حقوق.
    ما به گرانی اعتراض نداریم،در مقابل تحریم ها مقاومت می کنیم.در مقابل تجاوزات احتمالی نظام سلطه در کنار نیروهای مدافع وطن از کشور و ملت دفاع خواهیم کرد. ولی با این بی انظباطی های سران قوا نمی دانیم چه خاکی بر سرمان کنیم.بسیاری از وزرا که ابتدا با روحیه خدمت گذاری وارد مسئولیت شدند،هنگامی که مشاهده کردند که هیچ ارگانی محض ایجاد هماهنگی سران قوا و حتی وزراتخانه ها وجود ندارد با روحیه ای افسرده از نظام استعفا دادند.مسئولین محترم به داد این مملکت برسید که هرج و مرج و صدمه به دیگران خشک و ترمان را خواهد سوزاند.همین چندی پیش اتومبیلی چراغ قرمز را رد کرد و به راننده اش اعتراض کردم در جوابم گفت خیلی خوب به لوس آنجلس خوش امیدی!!!!ببین بی انظباطی تا کجا پیش رفته که عده ای بمانند این راننده به خودش اجازه توهین به کشور و ملتمان را می دهد.تو را بخدا جدی بیانگاریم.وضعیت سهل انکاری و اهمال را کنار بگذارید. تا کی رویای کمی انظباط را ببینیم.هدف لذت و رفاه نیست که چماقی برداریم و بر سر یکدیگر بکوبیم.بخدا سوگند سفره نعمت پروردگار اونقدر وسیع هست که به همه می رسد. اونقدر انحصار طلب نباشیم.درود بر پیشگاه شهدا و رهبر معظم انقلاب ارواحنا فداه

  4. ۷۰ درصد نفرات اول میانگینش زیاد سخت نیست بخصوص که محاسبه دستی نیست سیستمیه با یه خروجی ساده اکسل! ضمنا ضمن خطاب به سخنان یه نماینده موافق طرح تسهیل در هیچ کجا قید نشده مصاحبه پس شما که خودتون ادعا میکنید ما موافق قانونیم باید به این امر واقف باشین و تمام عزیزانی که نمره مدنظر اوردن قبول اعلام کنید و اماده کاراموزی شن این عزیزان چون نه حرفی از ظرفیته نه حرفی از مصاحبه وقتی در مرحله اختبار هست نیازی به چندکارگی و اتلاف وقت نیست!

  5. والا عروس هم بعد سه بار تصمیمشو میگیره جواب رومیده شماها دارید چیکار میکنید؟؟؟

  6. هیچ مگو سخنی با من که نداری زان خبری
    گهی به میخ زنی گه بر دار و زنخدان سپری
    مگر داری تو رویایی ز اذهان بازیگری برزنی
    هرگه ساده بنگاشتیم ز کوی و برزن موذیگری

  7. شما همونایی هستین که به کانون میگفتین برای آزمون کمک میخواید کمکتون کنیم. شماره کانون رو دارم اگر کمک خواستید بدم تماس بگیرید

  8. با اینکه اصلا از مشاوران خوشم نمیاد ولی حق بدین بهشون ، خوب اجرای قانون اونم برای اولین بار در عمل کار راحتی نیست .
    اینجا فارغ از بحث اشتغال و وکیل بیکار و ارزان و آثار و تبعات این نوع وکلا به جامعه ، باید قانون به نحو صحیح اجرا بشود چه پذیرش مرکز کمتر شود چه بیشتر … البته باید در نظر داشت پذیرش وکیل طی سال تاسیس مرکز تا چند سال بیش ۱۰ هزار نفر بود و طی سه سال اینهمه افزوده شده … و همینطور تعداد وکلا کانون رو هم باید با این قانون در نظر گرفت .

    به صورت کلی با جمع مواد فوق پذیرش وکیل بیشتر میشه به مرور و همینطور باید به مرکز فرصت داد تا درست قانون رو اجرا کنه ، فقط برای امثال نیست که …

  9. بابا آزمون فوق العاده نبود، شما فوق العاده این با این مرکز معرکه تون … ظاهرا با آهنگ امیر تتلو “همش مسخره بازی” میخواید ما رو برقصونید

  10. جناب سخنگوی مرکز وکلا با عرض خسته نباشید لطفا ابتدا برنامه ریزی کنید بعد اجرا کنید….روان ۷۰ هزار جوان تحصیل کرده حقوق این مملکت که روزها منتظر نتایج آزمونی هستن که مشخص نیست بعد یک سال طول کشیدن مراحل مصاحبه و سایر مراحل آن قبولی از آن شود یا نه… لطفا اول تصمیم بعد اجرا کنید کاری رو اگه هم نمی تونستید کاری رو اجرا کنید اجازه داده می‌شد که اسکودا پارسال آزمون برگزار می‌کرد….

  11. ولی پول گرفتنشون بدون تأخیر و اختلاف نظر بود.پذیرفته شده های دوره ی قبل هم که هنوز اعلان نکردن برن برای مصاحبه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا