حذف شرط خدمت سربازی برای اخذ گواهینامۀ رانندگی در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شد

عطاالله حکیمی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی

به منظور جلوگیری از رانندگی پرخطر در جریان بررسی طرح بیمه شخص ثالث

حذف شرط خدمت سربازی برای اخذ گواهینامۀ رانندگی در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با اشاره به تشکیل جلسه ای در کمیسیون اقتصادی در رابطه با بررسی قانون بیمه شخص ثالث، گفت: در این بررسی شرط خدمت سربازی برای اخذ گواهینامه رانندگی در کمیسیون برداشته شده و به زودی در صحن مطرح و تصویب می شود.

عطاالله حکیمی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، از بررسی برداشتن شرط خدمت سربازی برای اخذ گواهینامه در کمیسیون اقتصادی خبر داد و گفت: برای جلوگیری از تخلفات قانونی، طبق قانون اساسی شرایط برابری برای همه تصویب کردیم.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی، رانندگی را حق همه مردم دانست و تصریح کرد: بر اساس قانون گذشته برخی از افراد مشمول بیمه شخص ثالث و پرداخت خسارت آن نشده و نمی‌توانستند از مزیت‌های بیمه‌ای استفاده کنند و در زندان به سر می برند به همین علت این پیشنهاد مطرح شد.

حکیمی با اشاره به اینکه هم اکنون بسیاری از رانندگان و راکبان موتورسیکلت به دلیل وجود این الزام بدون گواهینامه هستند، گفت: این امر سبب ایجاد رانندگی های پر خطر و مشکلات زیادی در سطح جامعه شده که درصدد رفع آن هستیم.

عضو کمیسیون اقتصادی تاکید کرد: با تصویب این طرح موتورسواران و رانندگان وسایل نقلیه بدون انجام خدمت سربازی می‌توانند گواهینامه رانندگی دریافت کنند و این موضوع در کمیسیون اقتصادی به تصویب رسیده و به زودی در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام من برادرم ب خاطره همین گواهینامه نگرفتن و شرط گذاشتن ک اول برید سربازی بعد گواهینامه این چ شرطیه زوری نیست ک سربازی ب گواهینامه ربطی نداره..

  2. سلام و خسته نباشید
    از اردیبهشت من یادمه گفتم که میاد چشامون رفت پشت سرمون این نیومد کی این طرح به دست اموزشگاها میرسه ؟؟ایا رسیده؟اگه اومده کدوم استان ها دارای همچین طرحی هستن بریم اونجا پیگیری کنیم؟؟ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا