جلسه کمیسیون جهش تولید با اصرار بر «نمره تراز» خاتمه یافت

بنا بر اعلام قبلی عصر امروز کمیسیون جهش تولید در مورد نحوه محاسبه نمره قبولی در آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه تشکیل جلسه داد

پایگاه خبری اختبار- بنا بر اعلام قبلی عصر امروز سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ کمیسیون جهش تولید با حضور نمایندگان کمیسیون اصل نود و قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی و نمایندگانی از قوه قضائیه، وزارت دادگستری و مرکز وکلای قوه قضائیه در مورد نحوه محاسبه نمره قبولی در آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه تشکیل جلسه داد.

یک منبع آگاه به پایگاه خبری اختبار گفت در جلسه امروز عصر کمیسیون جهش تولید علی رغم وجود برخی مخالفت ها، شمس الدین حسینی رئیس این کمیسیون بر اعلام نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه بر مبنای نمره تراز اصرار کرده است.

این جلسه بر اساس اعلام قبلی با حضور برخی نمایندگان از کمیسیون های اصل نود و قضایی و حقوقی مجلس و نمایندگانی از قوه قضائیه، وزارت دادگستری و مرکز وکلای قوه قضائیه و همچنین وزارت امور اقتصاد و دارایی و سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد، این منبع آگاه از اعلام عدم موافقت برخی حاضران در جلسه با اعمال نمره تراز خبر داد.

بر این اساس باید بزودی منتظر اعلام نتایج آزمون اخیر مرکز وکلای قوه قضائیه بر مبنای نمره تراز باشیم.

بر اساس آن چه قبلا اعلام شده بود، در صورت محاسبه بر مبنای نمره تراز، حدود ۱۰۵۰۰ نفر به عنوان پذیرفته شده در این آزمون اعلام خواهند شد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲۳ دیدگاه ها

  1. بنظرم خیلی داری اغراق میکنی یک نفر وکیل معرفی کن که راننده اسنپ یا داره کار گری می کنه من بهت جایزه میدم.بهتره بگی بعضی وکلا افتادن تو کار بساز و بفروش….
    در ثانی وکلای قدیم کجا براشون کلاس آموزشی برگزار کردن و ما خبر نداریم.فقط یه وکیل سرپرست تعیین میکردن و بعد وکیل سرپرست ۱۰ برگ وکالت نامه میداد دستش می‌رفتند بسلامت….
    ثالثا.ففط یه ازمون اختبار بود اونم از بیست ۱۰ هم به همشون دادن میگفتن بسلامت وکیل پایه یک….
    و در آخر برو تو دادگاه بهترین وکلا پیدا کن چندتا سوال تستی ازشون بپرس اگه دیدن جواب بلد نبود راحت میگه ما که نمی‌خوایم ازمون تستی بدیم که از ما می‌پرسید یعنی بعد ازمون مطالعه آقایون تعطیل …..
    هرکسی اینجا وکیل هست وادعا میکنه من وکیلم و الان وکلای جدید بیسواد هستن من همین جا سوال مطرح میکنم اگه راست میگی به هیچ منبعی مراجع نکنید و جواب بدید.اونوقت میفهمیم از در چه سطحی هستید؟
    و کلای قدیم فقط لطف کنن تولید علم نکن..

  2. با سلام خدمت تمامی عزیزان و دوستان

    با تراز ۳۰۰۰ یا ۳۲۰۰
    آیا امیدی به قبول شدن هست؟

  3. دوماه و اندی گذشت اما همچنان خبری از اعلام نتایج نیست

    اخر دست هم در غالب یه کلمه مینویسند مردود یا قبول بدون اینکه پاسخنامه هرفرد را همراه نتیجه و درصدهاش قرار بدهند

  4. مرسی که اینقدر به فکر سطح آموزش رقبای خود هستید… و واقعاً جای تبریک داره که یک وکیل به فکر قوه قضائیه است و این که مبادا سر مسئولان قوه قضائیه شلوغ بشه با این قانون حدید… این نشان می دهد گه شما چقدر همع جانبه مساله را تحلیل می کنید و اصلاً برای منافع مالی خودتون نگران نیستید بلکه نگران قوه قضائیه هستید که آیا توان این را دارد که پذیرش کند یا خیر… !!! خانم محترم قرار نیست هر کس وارد حرفه وکالت می شه پولدار بشه… درست همانطور که قرار نیست هرکس وارد کسب و کار دیگری می شود الزاماً موفق شود… دقیقاً چون همه وکلا الزاما موفق نیستند لازم می شود که انحصار نباشد و افراد بتوانند وارد شغل مرتبط با رشته تحصیلی شان شوند تا آنهایی که تواتایی این کار را دارند در مارکت بمانند و آن کس که نمی تواند اسنپ ثبت نام کند.

  5. نه خیر. اتفاقاً خیلی هم بهتر میشود و افسردگی در بین جوانان فارغ‌التحصیلی که از بیکاری و سردرگمی رنج می‌برند، از بین خواهد رفت و امید به جامعه باز خواهد گشت و مهم تر اینکه هیچگاه نمرات بالا در آزمون ملاک برتری در شغل مربوطه نخواهد بود. دوره کارآموزی و عملی و اختیار مهمتر از آزمون است

  6. هرکس بخواهد در گستره‌ی قانون تسهیل، واژه‌ی امتیاز را به «نمره» تفسیر کند، مطمئنا بیسواد تلقی می گردد. واژه امتیاز یعنی برتری، برتری داشتن، تفوق و…. . علیهذا وقتی روند برتری و معیار اصلی پذیرش در آزمون، «تراز» بوده است، پس مراد از امتیاز نیز همان تراز است که مایه و معیار برتری پذیرش شدگان است

    1. احتمالا مصاحبه ای در کار نیست چون ازمون اختبار خودش داره مرحله بعدیش اونجارو سخت خواهند کرد

  7. من خودم یک وکیلم .هر چی میخاد بشه وکیل هر چی بگه کسی قبول نمیکنه پس بهتره ک خود افراد بیان در عمل وضعیت وکالت رو ببینن

  8. خوب خدا قوت بعد دوماه بلاخره به نتیجه رسوندنتون حالا ی دوماه هم جلسه بزارید که تو چ تاریخی اعلام کنید جواب هارو قشنگ تره جلسه بزارید

  9. فاتحه وکالت خونده شد. یکی نیست بهشون بگه اصن زیرساخت آموزش این تعداد کارآموز آیا برای دادگستری ها فراهم هست ؟
    آیا جامعه حقوقی به یکباره به این تعداد کارآموز و وکیل احتیاج داره ؟
    آیا وکلای فعلی فارغ از بحث معیشت تمرکزشون روی شغل شون هست یا در حال انجام کارهای دیگه ای هستن، بعضا راننده اسنپ، کارگری و…؟
    آیا پذیرش این تعداد کارآموز باعث افزایش سرسام آور تعداد دعاوی واهی و نقض فاحش حق و حقوق مردم و امنیت اجتماعی مردم نمی شود ؟
    وووو..

    1. عزیزم اگه کار نیست اگه کفاف زندگیتو نمیتونی در بیاری پروانتو چرا تمدید میکنی؟چرا تودیع نمیکنی؟ به نشانه اعتراض تودیع کن تا ما جوان ها بیاییم که اشتیاق کار داریم و باسوادتریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا