جزییات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی ۱۴۰۱

پایگاه خبری اختبار- اطلاعیه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی در خصوص زمان و نحوه برگزاری مصاحبه دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش اختبار، اطلاعیه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان دعوت شده به مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ و دوره بدون آزمون این مقطع ویژه استعدادهای درخشان که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه اقدام نموده‌اند می رساند که مصاحبه دوره دکتری تخصصی سال جاری از روز دوشنبه مورخ ۲۰ تیر ماه آغاز و تا روز شنبه ۱ مرداد ماه ادامه خواهدداشت . همچنین آزمون اختصاصی (مصاحبه) داوطلبان واحدهای ارس، کیش و امارات نیز در خلال روزهای فوق برگزار خواهد شد.

داوطلبان لازم است به منظور اطلاع از تاریخ، زمان و محل مصاحبه خود از امروز سه شنبه ۱۴ تیر ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.azmoon.net نسبت به دریافت اطلاعات فوق اقدام نمایند.

داوطلبان شرکت کننده در آزمون دکتری تخصصی لازم است با استفاده از کددسترسی انتخاب رشته و کد ملی نسبت به دریافت اطلاعات تاریخ ،زمان و محل مصاحبه خود اقدام نمایند. همچنین داوطلبان دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان و آزمون اختصاصی واحدهای ارس ،کیش و امارات می توانند یا وارد نمودن کد ملی، شماره شناسنامه و سال تولد خود اطلاعات تاریخ، زمان و محل مصاحبه خود را دریافت نمایند.

بیشتر بخوانید:

داوطلبانی که در بیش از یک رشته به منظور مصاحبه ثبت نام نموده اند اطلاعات مربوط به تاریخ، زمان و محل مصاحبه خود را در پایگاه اینترنتی مذکور به طور همزمان مشاهده خواهند کرد.

همچنین به داوطلبان توصیه می‌شود به نکات ذیل دقت نمایند:

۱- حضور در تاریخ و زمان اعلام شده در محل مصاحبه الزامی و عدم حضور در زمان مقرر به منزله انصراف می باشد.

۲- در زمان حضور در جلسه مصاحبه لازم است اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار را همراه داشته باشند.

۳- همراه داشتن فرم تکمیل شده سوابق تحصیلی، علمی، آموزشی و پژوهشی به انضمام کلیه مستندات پژوهشی و آموزشی مربوطه درزمان حضور در جلسه مصاحبه الزامی می باشد. فرم مذکور لازم است در جلسه مصاحبه تحویل گروه تخصصی مربوطه شود.

۴- رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی در زمان حضور در جلسه مصاحبه الزامی می‌باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر بنده در ازمون کانون وکلا تاریخ سی ام تیرماه ثبت نام کرده و در ساری ازمون دارم از طرفی هم همان روز مصاحبه دکتری ساعت ۸ صبح در تهران دارم نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنمایی بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا