جزییات دریافت و رفع نقص کارت آزمون‌های داوری، میانجیگری و جذب نیروی افتخاری شورای حل اختلاف

پایگاه خبری اختبار- مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در اطلاعیه ای جزئیات دریافت و رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون‌های داوری، میانجیگری و جذب نیروی افتخاری شورای حل اختلاف سال ۱۴۰۰ را بیان کرد.

بر این اساس آزمون‌های ارائه پروانه میانجیگری و داوری قوه قضاییه و آزمون جذب نیروی افتخاری برای کار در شورای حل اختلاف صبح روز جمعه ۱ بهمن در سراسر کشور برگزار می‌شود.

داوطلبان می توانند از امروز ۲۸ دی با مراجعه به پروفایل شخصی خود کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. زمان رفع نقص احتمالی کارت، روزهای ۲۹ و ۳۰ دی‌ماه است

اطلاعیه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام محل باجه های رفع نقص  آزمونهای جذب همکاری داوری، میانجیگری و نیروی افتخاری شورای حل اختلاف

به اطلاع داوطلبان گرامی آزمونهای جذب همکاری داوری، میانجیگری و نیروی افتخاری شورای حل اختلاف میرساند؛ آزمون در روز جمعه اول بهمن ماه ۱۴۰۰ به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار میشود، لذا داوطلبان میتوانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۲۸ دیم اه به پروفایل کاربری خود در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir، مراجعه نموده و نسبت به چاپ آن اقدام نمایند.

ضمناً چنانچه هر یک از داوطلبان به دلیل در اختیار نداشتن کد رهگیری مورد نیاز، موفق به در یافت کارت شرکت در آزمون نمی شوند، با مراجعه به سامانه و با کلیک بر نام آزمون و سپس بخش «بازیابی کدرهگیری»، با وارد نمودن کدملی و شماره تلفن همراه خود (شماره تلفن زمان ثبت‌نام) نسبت به بازیابی کدرهگیری اقدام نمایند.

داوطلبان گرامی توجه داشته باشند:

در صورتی که مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون مشاهده نمودند ،یا کارت شرکت در آزمون دارای اشکالاتی از جمله، واضح نبودن عکس ،درج عکسی به جز عکس داوطلب و … میباشد، ضروری است در روزهای چهارشنبه ۲۹ دیماه یا پنجشنبه ۳۰ دیماه ۱۴۰۰ از ساعت ۹ الی ۱۳ با به همراه داشتن کارت شناسابی معتبر(کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار) و همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۴×۳(درصورتی که عکس ایراد دارد) به نماینده مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، مستقر در نزدیکتر ین باجه رفع نقص، که آدرس آنها در ذیل این اطلاعیه ذکر شده است، مراجعه نمایند.

با توجه به اهمیت موضوع و لزوم اطلاع رسانی دقیق و کامل، به عنوان تذکر جدی به داوطلبان توصیه میشود از همراه داشتن هرگونه وسیله الکترونیکی از جمله تلفن همراه در جلسه امتحان خودداری نمایند، بدیهی است عدم توجه به این موضوع تخلف بوده و با متخلفین برابر مقررات برخورد خواهد شد.

آدرس باجه های رفع نقص:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳۷ دیدگاه ها

  1. من نمیدونم واقعا چه لزومی به برگزاری آزمون تو این شرایط برفی و سرما هست.جاده شهر محل سکونت من به تبریز کولاکه و نمیشه رفت و آمد کرد.

  2. سلام وقت بخیر
    لطفا اختبار گرامی پیگیری بفرمائید ممنون
    اینکه چرا ازمون مراکز استان برگزار کردن با این برف و سردی هوا و جاده های خطرناک که دو ساعت راه هست
    اگه پیگیری بفرمائید که یا امتحان در شهرستان ها برگزار بکنن یا تا مساعد شدن هوا به تعویق بیفته
    بعد اینکه من دیروز مشخصات وارد کردم کارت دیدم ولی امروز که میخوام پرینت بگیرم میگه اطلاعات نادرست

  3. سلام.خواهش میکنم از مسؤلین زمان آزمون رو دو هفته به تعویق بیندازند شرایط جوی و عبور و مرور در اکثر استان های کشور به مرکز استان برای داوطلبان امکانپذیر نیست.خصوصا در استان های شمالی.لطفا شرایط را در نظر بگیرید تا همه بتونند در آزمون شرکت کنند و زمان آزمون به تعویق بیفتاد.

  4. سلام خواهشن یکبار دیگه ویرایش بزارین تا محل آزمونو عوض کنیم بخدا خیلی خطرنکه با این وضعیت تو جاده باشیم.

  5. مهم نیس که ما بریم یا نریم آزمون بدیم چون بدون آزمون هم جذب میکنن.خودشون تاریخ آزمونو وسط سرما انداختن که نتونیم بریم

  6. لطفا آزمونو لغو کنید کنید باور کنید جاده ها به درد تردد نمیخورند میخواین سره مردمو به باد بدین.

  7. با سلام دلیل اینکه محل آزمون رو اینقد دور از محل سکونت میندازین چیه واقعا؟؟!!
    اونم تو این شرایط کرونا و سردی هوا
    پس چرا موقع ثبت نام از ما میخوایین تعیین محل کنیم
    لطفاً بیشتر به این موضوع دقت کنید

  8. با این وضع کرونا و سرمای شدید که سه هفتس از درس و زندگی افتادم و فرصت کم مطالعه و کتابهای نایاب معرفی شده قوه قضائیه چطور در این فرصت کم از زمان اعلام آزمون اماده بشم

  9. سلام با توجه به وضعیت اب و هوایی شمالغرب کشور و ورود سامانه بارشی جدید از روز چهارشنبه و بارش برف در استانهای شمالغرب و کاهش محسوس دما امکان تردد به مراکز استانها وجود نداره.لذا خواهشمند است ازمون داوری و میانجیگری به زمان دیگر موکول شود.اصلا چرا آزمون در آذر ماه که اوضاع جوی بهتر بود ازمونو نگرفتن؟

    1. درسته چون الان حتی تو شهرتردد با زنجیرم امکان پذیر نیست جاده ها مسدودشده امکان رفت وآمد وجود نداره امیدوارم شرایط مارودرک کنن ،چون با این مدت زمان کم تلاش زیادی کردیم که این آزمون رو بدیم حداقل به زمان دیگه موکول بشه یا حوزه امتحانی در شهرستان ها محل متقاضی آزمون برگزاربشه .باتشکر

  10. بله واقعا همینطوره من به پشتیبانی ایمیل دادم اما گفتن به هیچ وجه لغو نمیشه وضع جاده ها اصلا خوب نیست حتی تردد توی سطح شهرم سخته

    1. سلام واقعا امکان مراجعه به مراکز استانی وجود ندارد . باید ازمون به تعویق بیفته.

  11. سلام. بنده ساکن شهرستان پیرانشهر(آ-غ) هستم اینجا حدود یک متر برف باریده، چند روزه اصلا نتوانستم ماشینمو از پارکینک بیرون بیارم.
    اصلا این به کنار حال ساکنین لب مرز، روستاها که تا ۲مترم بارش برف گزارش شده چطور خودشو به ارومیه مرکز آزمون برسونن. از انجا که جاده کاملا یخیه و صبحها دما ۱۰الی ۱۵درجه زیر صفره، نمیدونم چطور دویست تا سیصد کیلومتر خودمو ساعت هشت صبح به ارومیه برسونیم. بی احترامی نشه ولی واقعا مکانی نزدیکتر از ارومیه مرکز استان سراغ نداشتید!؟
    خدای موندم من باید دوشهرو رد کنم، نیومده استرس دارم.
    خودتان قضاوت کنید این برابریه؟!

  12. سلام خسته نباشید راههای استان آذربایجان شرقی وغربی لرستان وکردستان بسته هست وبعد اینکه ما چطور از روستا برویم به شهر یه هفته هست راه کامل بسته شده واز هشترود به تبریز،این چه برنامه ریزی هست حداقل یه هفته عقب بندازید خواهشا

  13. سلام . اکثر راه های استانهای غرب و شمال غرب کشور مسدود و برفیه و دسترسی جهت حضور برای آزمون های داوری و میاجیگیری و پذیرش شورای حل اختلاف مختل و حتی بعضی شهرها غیر ممکن شده . با این وجود واقعا چطور بریم برای آزمون.
    ای کاش آزمون یک هفته به تعویق می افتاد یا حداقل در استانهای برفی و مسدود شده به تعویق می افتاد
    لطفا مسولین فکری بکنن واقعا چطور تردد کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا