جزییات دریافت و رفع نقص کارت آزمون‌های داوری، میانجیگری و جذب نیروی افتخاری شورای حل اختلاف

پایگاه خبری اختبار- مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در اطلاعیه ای جزئیات دریافت و رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون‌های داوری، میانجیگری و جذب نیروی افتخاری شورای حل اختلاف سال ۱۴۰۰ را بیان کرد.

بر این اساس آزمون‌های ارائه پروانه میانجیگری و داوری قوه قضاییه و آزمون جذب نیروی افتخاری برای کار در شورای حل اختلاف صبح روز جمعه ۱ بهمن در سراسر کشور برگزار می‌شود.

داوطلبان می توانند از امروز ۲۸ دی با مراجعه به پروفایل شخصی خود کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. زمان رفع نقص احتمالی کارت، روزهای ۲۹ و ۳۰ دی‌ماه است

اطلاعیه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام محل باجه های رفع نقص  آزمونهای جذب همکاری داوری، میانجیگری و نیروی افتخاری شورای حل اختلاف

به اطلاع داوطلبان گرامی آزمونهای جذب همکاری داوری، میانجیگری و نیروی افتخاری شورای حل اختلاف میرساند؛ آزمون در روز جمعه اول بهمن ماه ۱۴۰۰ به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار میشود، لذا داوطلبان میتوانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۲۸ دیم اه به پروفایل کاربری خود در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir، مراجعه نموده و نسبت به چاپ آن اقدام نمایند.

ضمناً چنانچه هر یک از داوطلبان به دلیل در اختیار نداشتن کد رهگیری مورد نیاز، موفق به در یافت کارت شرکت در آزمون نمی شوند، با مراجعه به سامانه و با کلیک بر نام آزمون و سپس بخش «بازیابی کدرهگیری»، با وارد نمودن کدملی و شماره تلفن همراه خود (شماره تلفن زمان ثبت‌نام) نسبت به بازیابی کدرهگیری اقدام نمایند.

داوطلبان گرامی توجه داشته باشند:

در صورتی که مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون مشاهده نمودند ،یا کارت شرکت در آزمون دارای اشکالاتی از جمله، واضح نبودن عکس ،درج عکسی به جز عکس داوطلب و … میباشد، ضروری است در روزهای چهارشنبه ۲۹ دیماه یا پنجشنبه ۳۰ دیماه ۱۴۰۰ از ساعت ۹ الی ۱۳ با به همراه داشتن کارت شناسابی معتبر(کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار) و همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۴×۳(درصورتی که عکس ایراد دارد) به نماینده مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، مستقر در نزدیکتر ین باجه رفع نقص، که آدرس آنها در ذیل این اطلاعیه ذکر شده است، مراجعه نمایند.

با توجه به اهمیت موضوع و لزوم اطلاع رسانی دقیق و کامل، به عنوان تذکر جدی به داوطلبان توصیه میشود از همراه داشتن هرگونه وسیله الکترونیکی از جمله تلفن همراه در جلسه امتحان خودداری نمایند، بدیهی است عدم توجه به این موضوع تخلف بوده و با متخلفین برابر مقررات برخورد خواهد شد.

آدرس باجه های رفع نقص:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳۷ دیدگاه ها

  1. من کارت ورود به جلسه م که دریافت کردم محل انتخابی رو اشتباه آذربایجان شرقی زده بودند قبل از دریافت کارت هم که نمیدونستم اینطوری نقصی به وجود اومده به مرکز جهاد دانشگاهی خرم آباد هم مراجعه کردم هیچ گونه همکاری نکردند

  2. باسلام.من در تاریخ مقرر موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشدم.آیا راهی هست که بتونم کارت رو دریافت کنم؟بدون کارت نمیتونم آزمون بدم یعنی؟از زنجان هستم و زمان دقیق آزمون هم مشخص نیست.لطفا راهنماییم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا