جزییات انتشار کارت و پرداخت هزینه شرکت در مرحله تشریحی آزمون قضاوت ۱۴۰۰

پایگاه خبری اختبار- جزییات دریافت کارت شرکت در مرحله تشریحی آزمون قضاوت ۱۴۰۰ که روز جمعه هفته جاری برگزار می‌شود، اعلام شد. بر این اساس، کارت آزمون روز سه‌شنبه ۳ خرداد منتشر و آزمون روز ۶ خرداد در شهر تهران برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان این مرحله می‌بایست همزمان با پرینت کارت شرکت در آزمون تشریحی، نسبت به خرید کارت اعتباری این آزمون به مبلغ ۲۵۰ هزار تومان بصورت اینترنتی اقدام و رسید کارت اعتباری خریداری شده را در جلسه آزمون به مسئول مربوطه تحویل دهند.

متن کامل اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضائیه در این رابطه به شرح زیر است:

ضمن آرزوی موفقیت برای متقاضیان شرکت در آزمون تشریحی (مرحله دوم)  آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا در سال ۱۴۰۰ ، به اطلاع می‌رساند که آزمون مذکور صبح روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۶ منحصراً در شهر تهران برگزار می‌شود. لذا نظر شما را به موارد ذیل در رابطه با کارت و برگزاری آزمون جلب می‌نماید:

برای شرکت در آزمون تشریحی رعایت موارد ذیل الزامی است:

الف- سامانه مربوط به چاپ کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌‌شنبه ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org فعال خواهد شد. متقاضیان‌ برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. ضمناً لازم است مندرجات برگ راهنمای شرکت در آزمون به دقت مطالعه گردد.

ب – پذیرفته شدگان مرحله تستی آزمون جهت دریافت کارت شرکت در آزمون مرحله تشریحی ( ۱۴۰۱/۰۳/۰۶ ) می‌بایست همزمان با پرینت کارت شرکت در آزمون تشریحی با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش نسبت به خرید کارت اعتباری این آزمون به مبلغ ۲.۵۰۰.۰۰۰ ریال معادل دویست و پنجاه هزار تومان بصورت اینترنتی اقدام و رسید کارت اعتباری خریداری شده را پس از درج نام و نام خانوادگی و شماره داوطلبی بر روی آن، در جلسه آزمون به مسئول مربوطه تحویل نمایند. در صورت عدم تحویل رسید کارت اعتباری خریداری شده، طبق ضوابط رفتار خواهد شد.

ج- با توجه به اینکه علیرغم سنوات گذشته از طرف این مرجع کتاب توزیع نمی‌گردد، شرکت کنندگان محترم از آوردن هرگونه کتاب، جزوه و … خودداری کنند و استفاده از هرگونه کتاب قانون و … ، جزوه و چرک‌نویس ممنوع می باشد و در صورت مشاهده خلاف این امر تقلب محسوب شده و اسامی داوطلبین متخلف به عنوان مردودی اعلام می گردد.

شروع فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز و دربهای ورود به جلسه امتحان در ساعت ۸:۰۰ صبح بسته خواهد شد، لذا متقاضیان می‌بایست قبل از بسته شدن دربهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

د–درخصوص مندرجات کارت شرکت درآزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد،متقاضیان لازم است به شرح زیراقدام نمایند:

با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ از ساعت ۸:۳۰ الی۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی۱۸:۰۰ با شماره تلفن  ۳۶۲۷۰۰۵۹ – ۰۲۶ (واحد رفع نقص کارت در سازمان سنجش آموزش کشور) تماس حاصل نمایند.

هـ – داوطلبان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آنها لازم است، حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی به آدرس https://request.sanjesh.org با این سازمان مکاتبه نمایند. بدیهی است درخواست های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

معاونت منابع انسانی قوه قضائیه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. لطفاً مسئولین به این امر رسیدگی کنند که مثلاً فردی که در سیستان و بلوچستان یا بوشهر و… زندگی می‌کنه چه طور صبح اول وقت، وسط شهر تهران باید باشه!!!!!یکی از دوستان بنده همین چند سال پیش،با رتبه بالا قبول شد اما نتونست به موقع خودش رو برسونه و زندگیش نابود شد.یکم به فکر مرزنشین ها و مستضعفین باشید.ممنون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا