جزییات ارزیابی سلامت داوطلبان آزمون قضاوت

فهرست آزمایش‌های پزشکی برای پذیرفته‌شدگان مرحله سنجش شخصیت

پایگاه خبری اختبار- معاونت منابع انسانی قوه قضاییه جزییات ارزیابی سلامت داوطلبان تصدی منصب قضا را اعلام کرد.

به گزارش اختبار، بر اساس این اطلاعیه پذیرفته‌شدگان آزمون سنجش شخصیت قضاوت، به منظور احراز شرط «سلامت جسمی، روانی و توانایی برای انجام کار قضائی» می‌بایست پرسشنامه‌ای را تکمیل کرده و آزمایشات پزشکی اعلام شده را انجام دهند.

شایان ذکر است چنانچه خلاف اظهارات داوطلب در هر مرحله اثبات شود، پرونده بلافاصله مختومه می‌گردد.

لیست آزمایشات لازم جهت ارزیابی سلامت جسمانی عبارتند از:
* نوار قلب
* بینایی سنجی
* آزمایش‌های:
اعتیاد
CBC-Cr-FBS
TG-Chol-SGOT-SGPT
Hbs Ag-Hcv Ab-Hiv Ab

داوطلبان می‌بایست نتایج آزمایشات مذکور را در زمان مراجعه به گزینش به همراه داشته باشند و به واحد سنجش شخصیت ارائه نمایند.
لازم به ذکر است کلیه آزمایشات صرفاً در بیمارستان‌های دولتی یا تامین اجتماعی صورت پذیرد.

برای دانلود پرسشنامه اینجا کلیک کنید


 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید به کسی که تجاوز شده اما ۴ سال از ان گذشته گیر میدن یا رد میکنن یا خیر؟
    خواهش میکنم جواب بدین🙏🏻

  2. چنانچه کسی بیماری که مانع استخدام قضات را داشته اما الان خوب شده باز هم منعی برای استخدام آن ها است؟

  3. با سلام
    دوستمون کاملا صحیح و بجا فرمودند من خودم از سال ۹۶ درگیر این آزمون بودم و تا مرحله گزینش و احتبار هم رفتم ولی بعدا گفتند که شما نمره حد نصاب رو کسب نکردید جالب اینجاست تو مرحله عقیدتی از من سوالی پرسید در مورد اینکه شما طرفدار استقلالی یا پرسپولیس در نهایت سر این سوال با افکار من بازی کرد و حتی به طور ناشایست سعی در تتخریب روحیه اینجانب داشت بعدا که بنده اعتراض زدم بهم گفتن که دلیل رد شدن شما این بوده که چرا گفتی من از سن ۱۵ سالگی نماز میخونم در حالیکه من یک مرد و از سن ۱۵ سالگی مکلف شده ام
    خدا ازشون نگدره خدابیش با عمر ما بازی کردند

  4. همه این پیچیدگی ها و به ظاهر سخت گیری هایی که در نظر گرفته اند ، فرمالیته است و در نهایت افراد خاص را گزینش می کنند. فرقی ندارد شما رتبه بالا در آزمون کسب کنید و در مصاحبه علمی امتیاز بالا بیاورید یا نفر آخر مرحله علمی باشید و ناپلئونی قبول شده باشید.البته از سال ۹۴ کار اداره گزینش قضات را راحت کرده اند و مرحله روانشناسی را پیش از مرحله گزینش پیش بینی کرده اند تا رد شدن افراد را به گردن علم روانشناسی و انگ نداشتن شرایط لازم روحی،روانی و شخصیتی برای شغل قضاوت بیاندازند. خدا را شکر کسی هم نمی تواند اعتراضی داشته باشد و اعتراض موردی داوطلبان هم به جایی نمی رسد. ای کاش قوه قضاییه شرایط سلبی و ایجابی را که واقعا” برای استخدام قضات لازم می داند (و تا وقتی که داوطلب وارد مرحله گزینش نشده از این شرایط خاص مطلع نمی شود مثل متاهل بودن ، عضو بسیج یا نهادهای انقلابی بودن و ….) در همان زمان انتشار آگهی آزمون به اطلاع داوطلبان می رساند تا این همه فارغ التحصیل بی گناه حداقل وقت خود را بیهوده تلف نکنند. مثلا” در زمان ریاست آیت ا… یزدی بر قوه قضاییه نامبرده صریحا” اعلام کرد که قضات را فقط از قشر روحانیون می گیرد بنابراین دانشگاهیان از همان ابتدا تکلیف خود را دانستند و عمر خود را بیهوده در این راه تلف نکردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا