جزوه مختصر و کاربردی حقوق تجارت

به قلم معین شرقی

جزوه مختصر درس «حقوق تجارت» با تکیه بر مباحث مهم و با توسل به شیوه‌های استنباط مبتنی بر قواعد و مقررات کاربردی

گردآوری و نگارش: معین شرقی، مدرس حقوق مدنی و تجارت

برای دانلود رایگان این فایل کاربردی و مفید اینجا کلیک کنید

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۲ دیدگاه ها

  1. باسلام
    برای تجارت فقط مختصر حقوق تجارت دکتر توکلی را با شیوه ای صحیح مطالعه کنید، هم حقوق تجارت را به خوبی فرامی گیرید و هم در ازمون های حقوقی زیر ۸۰ درصد نخواهید زد.
    البته در موارد بسیار کمی با منابع طراحان ازمون ها اختلاف نظر دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد.

  2. ضمناً بنده خودم به عنوان کسی که در گذشته داوطلب آزمون وکالت بوده‌ام از همین منابع اصلی استفاده و با توجه به اینکه تقریبا در یک سال در سه آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد و وکالت شرکت کردم از همین منابع اصلی استفاده کردم ضمناً بنده در زمان آزمون وکالت دانشجوی کارشناسی ارشد بودم و با همین ضیق وقت منابع اصلی رو مطالعه کردم و از اون نتیجه گرفتم. با آرزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان آزمون های حقوقی.

  3. خانم زنده دل اکثر این جزوات کپی کتاب‌های سنتی و به روز نشده هستند. به عنوان مثال چند سوال از آزمون قضاوت و وکالت سال گذشته از کتاب مقدمه حقوق تجارت آقای دکتر کورش کاویانی از نشر میزان طرح شده بود. کتابی که بسیار ساده و روان و حتی گاهاً با شکل به بیان موضوعات حقوقی پرداخته اند. کتاب اسناد تجارتی ایشان از همان انتشارات منبع اصلی برا آزمون کارشناسی ارشد و وکالت و قضاوت می‌باشد که مطالب آن در نهایت روانی تألیف شده است. متأسفانه دانشجویان رشته حقوق دانشگاه‌های شهرستان با این منابع آ‌شنا نیستند و به این دلیل به جزواتی روی می‌آورند که به تعبیر دوستمان پر از غلط املایی می‌باشد تا جایی که در بعضی موارد حتی بر بار معنایی جمله اثرگذار می‌باشد.

  4. خانم زنده دل حیف هستش که تو سایت اختبار با این همه مخاطب جزوه معرفی کنید. بهتر نیست به جای معرفی جزوه به معرفی منابع معتبر بپردازید؟ بنده هم اگه بتونم می‌تونم در حد مختصر و بضاعتم کمک کنم و مطلب براتون بفرستم.

    1. سلام. مطالعه منابع اصلی و معتبر حتماً ایده‌آل و بهترین راه ممکنه اما کسانی که برای آزمون‌ها مطالعه می‌کنند به جزوه‌های منسجم و ساختارمند برای آشنایی اولیه با مفاهیم یا مرحله تثبیت نهایی مطالب نیاز دارند.
      در مورد پیشنهادتون حتما استقبال می‌کنیم. می‌تونید مطالب خودتون و به ایمیل من ارسال بفرمایید zendehdel.mona@gmail.com

  5. کاش نگارنده محترم قبل از انتشار، متن را کنترل می کردند.
    غلط های تایپی فراوان دارد که منجر به خلق معانی عجیب وغریب و بی معنی در جمله ها می شود!

  6. با سلام
    از مسئولان محترم سایت اختبار تشکر میکنم که جزوه بسیار عالی و روان آقای دکتر شرقی را در اختیار ما گذاشتند

      1. خانم زنده دل دارن مصاحبه های سردفتریو تو خراسان انجام میدن روز ۱۶ و ۱۷ مرداد بعد هم گویا اهوازه اطلاعی از این موضوع نمیزارین پیج؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا