جزئیات دریافت و رفع نقص کارت ورود به جلسه مرحله تشریحی آزمون قضاوت ۹۳

سازمان سنجش با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد :

جزئیات دریافت و رفع نقص کارت ورود به جلسه مرحله تشریحی آزمون قضاوت ۹۳

اطلاعیه درخصوص تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری درآزمون تشریحی تصدی منصب قضاء قوه قضائیه- سال ۱۳۹۳

۱۳۹۳/۱۰/۲۰

 بدین وسیله به اطلاع داوطلبان شرکت در مرحله دوم فرآیند جذب عمومی تصدی منصب قضا قوه قضائیه در سال ۱۳۹۳ (مرحله تشریحی) می‌رساند که آزمون مذکور صبح روز جمعه مورخ ۲۶/۱۰/۹۳ منحصراً در شهر تهران برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند برگزاری آزمون بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌‌شنبه ۲۳/۱۰/۹۳ بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، کد رهگیری یا نام و نام‌خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرینت آن اقدام نمایند. بدیهی است که هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار خود را ارائه نماید.
چنانچه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون هرگونه اشکالی در کارت ورودی خود داشته باشند می‌توانند در روز پنج شنبه مورخ ۲۵/۱۰/۹۳ صبح از ساعت ۸/۰۰ تا ۱۲/۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴/۰۰ تا ۱۷/۰۰ با شماره تلفن ۳۶۲۷۰۰۵۷ پیش‌شماره ۰۲۶ (ستاد برگزاری آزمون) تماس حاصل نمایند.

مرکز جذب وآزمون مرکزمعاونت آموزشی وتحقیقات قوه قضائیه
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا