جزئیات ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۳ دانشگاه پیام نور

جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۳ دانشگاه پیام نور

جزئیات ثبت نام تکمیل ظرفیت پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد آزمون تحصیلات تکمیلی (سال ۱۳۹۳) در دانشگاه پیام نور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور جزئیات ثبت نام تکمیل ظرفیت پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد آزمون تحصیلات تکمیلی (سال ۱۳۹۳)  از تاریخ ۹۳/۸/۱۸ لغایت ۹۳/۸/۲۱برای نیمسال دوم ۹۴-۹۳ به شرح ذیل اعلام شد:

 الف) برای پذیرفته شدگانی که دارای کد قبولی جدید یا کد قبولی در سایر دانشگاه ها بوده و در تکمیل ظرفیت پذیرفته شده اند، ثبت نام به صورت حضوری در سیستم جامع خدمات آموزشی صورت می پذیرد و پس از واریز شهریه ثابت توسط دانشجو برای نیمسال اول ۹۴ -۹۳ مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات و بدون پرداخت شهریه درج گردد. شایان ذکر است شهریه ثابت ایشان برای نیمسال دوم ۹۴-۹۳ ذخیره می شود.

ب) پذیرفته شدگانی که کد قبولی قبلی آنها دانشگاه پیام نور می باشد و در حال تحصیل در آن می باشند، می توانند تا پایان نیم سال جاری در کد قبولی اولیه تحصیل و در نیم سال دوم ۹۴-۹۳ و بر اساس فایل اسامی پذیرفته شدگان برای ایشان تغییر کد قبولی اقدام شود.

ج) پذیرفته شدگانی که کد قبولی قبلی آنها دانشگاه پیام نور بوده ولی درآن ثبت نام ننموده اند، حسب مراجعه و درخواست، تغییر کد قبولی در سیستم اعمال شود و امور ثبت نام آنها مطابق بند الف انجام شود.

یاد آوری مهم: برای دانشجویانی که دارای کد قبولی در دانشگاه هستند و متقاضی تحصیل در کد قبولی جدید می باشند، لازم است نام رشته جدید در سیستم جامع گلستان در بخش اصلاح نظام آموزشی اصلاح گردد و در صورت نیاز به تغییر نام مرکز، اسامی و شماره دانشجویی آنها به اداره کل خدمات آموزشی اعلام گردد.

شایان ذکر است تاریخ اخذ مدرک کارشناسی  کلیه پذیرفته شدگان حداکثر تا تاریخ ۹۳/۱۱/۳۰ خواهد بود و از پذیرفته شدگانی که موفق به اخذ مدرک با تاریخ دانش آموختگی فوق الذکر نشوند به هیچ عنوان ثبت نام به عمل نمی آید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا