جدول زمانی و جزییات مرحله عقیدتی سیاسی آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه

پایگاه خبری اختبار- زمان، نحوه و محل برگزاری مرحله احراز صلاحیت های عمومی پذیرفته شدگان مرحله کتبی آزمون فوق العاده مرکز وکلای قوه قضاییه اعلام شد.

به گزارش اختبار، وابط عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه جدول زمانی و استان محل برگزاری مرحله احراز صلاحیت عمومی پذیرفته‌شدگان آزمون سال ۱۴۰۱ این مرکز را منتشر کرد.

بر این اساس، با توجه به سنجش علمی داوطلبان در مرحله قبل (آزمون کتبی)، برگزاری احراز صلاحیت های پذیرفته شدگان در این مرحله صرفا از منابع عمومی (احراز اعتقاد و التزام عملی به احکام و مبانی دین مقدس اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران) می باشد و منابع حقوقی مورد سوال نخواهد بود.

داوطلبین می‌بایست در تاریخ و ساعت مقرر به آدرس ارسال شده در پیامک با به همراه داشتن مدارک شناسایی به محل برگزاری مراجعه نمایند.

جدول زمانی برگزاری مرحله عقیدتی سیاسی آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲۱ دیدگاه ها

  1. باسلام و احترام خدمت مسئولین محترم مرکز وکلا قوه قضائیه
    از بابت برگزاری مصاحبه شفاهی ازمون وکالت به نحو احسن در استان تهران نهایت تشکر و قدردانی را از اعضای محترم دارم. ان شاءالله همیشه موفق و موید باشید.

  2. با سلام
    واقعا از کادر برگزاری مرکز وکلای تهران نهایت تشکر و قدردانی را دارم، واقعا از هر نظر عالی بودن
    انشاءالله همیشه سلامت و موفق باشید.

  3. سلام
    مصاحبه بنده شهر قم بود.احکام نماز و روزه و مسلط باشید
    نگران نباشید خیلی سخت نیست و اینکه کلا رفتار با احترام و خوبی دارند.به امید قبولی همگی

  4. سلام دوستانی که ۶و۷ بهمن مصاحبه داشتن لطفا تجربه تون و با ماهم درمیان بگذارید با تشکر و آرزوی موفقیت برای همه دوستان در مصاحبه

  5. سلام وقت بخیر من پذیرفته شده استان گلستان هستم برای من هیچ پیامی نیومده،رد شدم یا هنوز برای استان گلستان پیام ارسال نشده؟

  6. متاسفانه پیام در پروفایل من ارسال نشده است. باید از کجا پیگیر شد؟ احتمال دارد برای داوطلبین تهران هم گذاری نشده باشد؟

  7. سلام لطفا اگر کسی میدونه راهنماییم کنه
    من حوزه خدمتم و شهرستان البرز انتخاب کردم اما خودم ساکن تهران هستم میخواستم بدونم محل مصاحبه ام با توجه به شهر معین قزوین هست یا تهران ؟؟؟؟

    1. سلام . بنده هم همینطور هستم. محل خدمت استان البرز رو انتخاب کردم اما ساکن کرمانشاه هستم. مصاحبه بنده شهر کرمانشاه برگزار میشه طبق پیامکی که اومده.

      آرزوی موفقیت برای همه دوستان

  8. سلام ببخشید من پذیرفته شده استان تهران هستم تو پنل کاربریم هیچ پیغامی وجود نداره ممکنه رد کرده باشن مارو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا