جدول اعلام پذیرفته‌شدگان نهایی کانون‌های وکلای دادگستری آزمون وکالت ۹۵

جدول اعلام پذیرفته‌شدگان نهایی کانون‌های وکلای دادگستری

آزمون وکالت سال ۱۳۹۵

برای اطلاع از اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون وکالت ۹۵ عضو کانال اطلاع رسانی اختبار شوید

یا به صفحه مخصوص آزمون وکالت در وبسایت اختبار وارد شوید

اگر در مورد کانون متبوعتان اطلاعات مفیدی دارید یا ایرادی در این جدول می بینید لطفا اعلام کنید

برای تماس از طریق تلگرام اینجا کلیک کنید

شماره

کانون

ظرفیت
اعلام شده

وضعیت

توضیحات

۱

مرکز

شامل استانهای تهران، سمنان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان

۶۰۰ نفر

اعلام شد

علیرغم اعلام ظرفیت ۶۰۰ نفری، ۶۴۱ نفر شامل ۶۰۰ داوطلب آزاد و ۴۱ داوطلب ایثارگر، پذیرفته شدند.

۲

آذربایجان شرقی

۷۵ نفر
بومی

اعلام شد اسامی ۵۶ نفر به عنوان پذیرفته شده از سهمیه آزاد اعلام شده است و چیزی در مورد افراد باقیمانده گفته نشده است

۳

فارس و کهیلویه و بویراحمد

۱۰۰ نفر

اعلام شد اسامی ۱۰۰ نفر شامل ۹۶ پذیرفته شدۀ سهمیه آزاد و ۴ نفر از ایثارگران اعلام شد.

۴

اصفهان

۸۰ نفر

اعلام شد ۷۸ نفر از پذیرفته شدگان این کانون از سهمیه آزاد و ۲ نفر از ایثارگران هستند.

۵

آذربایجان غربی

۵۰ نفر

اعلام شد اسامی ۴۱ نفر شامل ۳۸ نفر از سهمیه آزاد و ۳ نفر از سهمیه ایثارگران اعلام شده است. هنوز در مورد ۹ نفر باقیمانده چیزی مشخص نیست.

۶

مازندران

۶۰ نفر

اعلام شد اسامی ۶۰ نفر از سهمیه آزاد و یک نفر از سهمیه ایثارگران به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام شده است.

۷

خراسان رضوی، شمالی و جنوبی

۱۰۵ نفر

اعلام شد ۱۰۲ نفر از پذیرفته شدگان از سهمیه آزاد و ۳ نفر از ایثارگران بودند.

۸

گیلان

۵۰ نفر
بومی

اعلام شد اسامی ۴۸ نفر از سهمیه آزاد و بومی و ۲ نفر از سهمیه ایثارگران به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام شده است.

۹

قزوین

۴۸ نفر

اعلام شد اسامی ۴۸ نفر بدون اشاره به سهمیه ایشان اعلام شد.
 

۱۰

خوزستان

۶۵ نفر
بومی

اعلام شد اسامی ۶۲ نفر از شرکت کنندگان آزاد و ۳ نفر از ایثارگران به عنوان پذیرفته شدگان نهایی اعلام شد.

۱۱

کرمانشاه و ایلام

۴۰ نفر

اعلام شد اسامی ۴۰ نفر بدون شاره به نوع سهمیه آن ها به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام شده است.

۱۲

همدان

۱۵ نفر

اعلام شد اسامی ۱۳ نفر از سهمیه آزاد و ۲ نفر از سهمیه ایثارگران به عنوان پذیرفته شدگان نهایی اعلام شده است.

۱۳

قم

۱۰ نفر

اعلام شد اسامی ۱۰ نفر بدون اشاره به سهمیه پذیرفته شدگان به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام شده است.

۱۴

کردستان

۲۰ نفر

اعلام شد اسامی ۲۰ نفر اعلام شد که به نظر می رسد ۳ نفر از ایثارگران باشند.

۱۵

گلستان

۲۵ نفر

اعلام شد اسامی ۲۵ نفر همگی از سهمیه آزاد به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام شده است

۱۶

اردبیل

۱۵ نفر

اعلام شد اسامی ۱۲نفر از پذیرفته شدگان سهمیه آزاد اعلام شد  و با توجه به اینکه داوطلبان ایثارگر، نصاب لازم را کسب نکرده اند، تعیین تکلیف  سه نفر دیگر ظرفیت این کانون به تصمیم هیئت مدیره منوط شد.

۱۷

مرکزی(اراک)

۱۵ نفر

اعلام شد اسامی ۱۵ نفر از داوطلبان سهمیه آزاد به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام شد.

۱۸

بوشهر

۴۰ نفر

اعلام شد اسامی ۲۹ نفر به عنوان پذیرفته شده از سهمیه آزاد و غیر بومی اعلام شده و ۱۰ نفر نیز از داوطلبان بومی. اسامی پذیرفته شدگان ایثارگر اعلام نشد.

۱۹

زنجان

۲۸ نفر

اعلام شد اسامی ۲۸ نفر به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام شده است که ظاهرا از میان آنها فقط یک نفر از سهمیه ایثارگران است

۲۰

لرستان

۳۵ نفر
بومی

اعلام شد اسامی ۳۵ نفر بدون اشاره به سهمیه ایشان اعلام شد.

۲۱

کرمان

۶۰ نفر

اعلام شد ۵۷ نفر از داوطلبان سهمیه آزاد و ۳ نفر از ایثارگران پذیرفته شدند.

۲۲

البرز

۸۰ نفر

اعلام شد اسامی ۸۰ نفر بدون اشاره به تعداد پذیرفته شدگان آزاد و ایثارگر منتشر شد.
۲۳ چهار محال و بختیاری ۱۴ نفر اعلام شد علیرغم اعلام ظرفیت ۱۴ نفری، صرفاً اسامی ۱۱ نفر از داوطلبان آزاد به عنوان پذیرفته‌شدگان نهایی اعلام شد.
۲۴ یزد ۷۰ نفر اعلام شد اسامی ۷۰ نفر بدون اشاره به پذیرفته شدگان هر یک از سهمیه ها، اعلام شد.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۴۵ دیدگاه ها

  1. خدمت مدیریت محترم سایت وزین اختبار و باقی دوستان:
    ابتدا عرض کنم از سایت وزینی چون اختبار تبعیض و پارتی بازی بعیده (خودشون میدونند منظورم چیه)!
    به دلیل تبعیض و پارتی بازی حاکم بر جامعه که متاسفانه سایت خوب اختبار هم از اون حتی به میزان اندک مستثنا نیست مجبورم به شکلی کاملا کلی پیامم رو درج کنم امیدوارم اینبار حذف نشود!
    دوستان گرامی من دانشجوی دکترای یکی از دانشگاه های برتر می باشم که از قضا مقطع لیسانس و فوق خود را نیز در آنجا گذرانده ام و خوشبختانه لطف خدا شامل حالم شد و در قضاوت و وکالت در کانونی بسیار سخت نیز توانستم رتبه معقولی به دست بیاورم غرض از بیان این حرفها این بود که عزیزانی که همچون من لطف خدا شامل حالتون شده و حتی شاید خوش شانس نیز بوده ایم بدانید گاه موفقیت ها نیز اسباب امتحان الهی هستند و چه بسا جنبه و ظرفیت مارا نسبت به موفقیت می سنجند بنابراین شایسته نیست از سایتی چون اختبار در جهت فخرفروشی دایمی استفاده نماییم و چه بسا اصلا تحصیلات و رتبه آنهم در شرایط کنونی اصلا معیار موفقیت نباشه اگر هم هست خوش به حال خودمان مردم چه کنند!

    در ضمن از ما افراد تحصیل کرده انتظار می رود اگر مثلا یک کانون عملکرد مثبتی داشته و کسی تحسینش می کند بی تعصب بپذیریم و دایم نگوییم خب فلان جا هم اینکار را کرده!! عزیزان هر کانون عملکرد خوبی داشته دست هرکدامشان درد نکند من نمی فهمم چرا همش می خواهیم جنگ شهرها را راه بیندازیم! ایران برای همه مان است و اگر دایم حس ناسیونالیستی داریم چرا وقتی می توانیم به دانشگاه خوب شهر خودمان نیز برویم می آییم شهر دیگر خب اجازه دهید شهر خودتان هم از نخبه هایی چون شما بهره مند شوند چطور اینجور مواقع حس ناسیونالیستی ندارید؟!
    خلاصه کلام عزیزانی که چون خودم به هر دلیل توانسته اید برخی آزمون های زندگی را پشت سر بگذارید بدانید مهم ترین آزمون زندگی آزمون الهی است که با فخرفروشی و غروز به نتایج ظاهری دنیوی درش بازنده ایم به امید موفقیت روزافزون شما و سایت اختبار و به تبعش ظرفیت این موفقیت برای همگی مان و بدانید درخت هرچه پربارتر سر به زیرتر.

    1. اقای محبوب کسی فخر نفروخته..من تو یکی از پیامام در جواب یکی گفتم چون ب من و شخصیتم صراحتا توهین شذ و لزومی ندیدم که سکوت کنم گرنه کسی چنین قصدی نداره! ثانیا اینکه شما خودتون رتبتون و مدرکتون و قبولیتون رو ذکر کردین پس ایا شما هم دارین فخر میفروشین؟!! لطفا از پیاما برداشت نادرست نفرمایید باتشکر

      1. دوست گرامی سلام متوجه اون موضوع شدم و واقعا هم از مسایل پیش آمده متاسفم ولی گاهی اوقات در شرایطی که بسیاری افراد رد شدن و دلشکسته هستند نباید ما پذیرفته شده ها که حتی گاهی بسیاری رد شده ها از قبول شده ها هم شایسته ترن باعث تحریک یا دلشکستگی شویم البته احتمالا من هم نسبت به شما دچار سوتفاهم شدم که از این بابت عذرخواهی می کنم ضمنا من همنام شما هستم و خانم منتها در منزل محبوب صدایم می کنند نه محبوبه مختصر می کنند امیدوارم افرادی چون من و شما همچون برخی پذیرفته شده ها مثل آقای قاسم پور در جهت کمک به افراد گام برداریم براتون آرزوی موفقیت دارم.

        1. خواهش میکنم خانوم عزیز..منم چون احساس کردم مخاطب منم لازم دونستم توضیح بدم شما هم اگه جای من بودین قطعا پاسخ میدادین.موفق باشین

        2. خانم محبوب مرکز، شما لطف دارید. حس تعاون و کمک به هم نوع بسیار شیرینه و اگه کسی حلاوتشو بچشه هرگز فراموشش نمیکنه. میدونم شمام چنین حسی داری. احسنت به شما احسنت.
          خانم محبوب مازندران هم در حدی از کامنتاشون تو این چند وقت برداشت کردم از نیکان روزگاره و بسیار متواضع و در عین حال عالم و با درک بالای حقوقی. ایشون هم احسنت دارن.

  2. خطاب به برادر گلم جناب امین ق:
    داداش گلم اولین چیزی که خوندم و کلی از سردرگمی بیرون آوردتم مطلب کامل و بی نقص شما بود که خیلی برام موثر بود تو صفحه مربوط به کارنامه ها هم خدمتتون عرض کردم واقعا جا داره از شما و سایت اختبار و آقای غلامی یه تشکر جانانه کرد فقط کاش سایت اختبار فایل شمارو هم منتشر می کرد که هرکی به کانال دسترسی نداره بتونه ازش بهره مند بشه شدیدا مفیده واقعا دستتون درد نکنه حقا که لایق وکالتید خدا شمارو برای ما و خانواده محترمتون حفظ کنه.

    1. ممنون برادر سجاد. ـ انشالا قراره فایل رو اختبار هم منتشر کنه… به هر حال خوشحالم مفید بوده . شمام فی سبیل الله به هر کی نیاز داره این فایل رو بدید
      انشالا خبر قبولیتو بزودی بهم بدی. چشم به هم بزنی داری در مورد سوالای وکالت ۹۶ و درصدات، توی همین سایت، کامنت میذاری…

      1. ممنون برادر بزرگوار ایشالا شنیدن خبر موفقیت های بیشتر شما که هم موفقید هم مفید و هم متواضع از صمیم قلب براتون آرزوی بهترین هارو دارم.

  3. چرا کسایی که از کلید کانون حمایت می کردن و حتی با مشخصات کامل درصد میگذاشتن الان اسمشون رو نمیبینیم!

    1. نرگس خانوم اکثرا درصداشون رو گذاشتن نه اینجا..بین پیاما زیر هر خبر..شما درست ندیدین!

      1. نه منظورم اسمشون تو اسامی پذیرفته شدگان بود آخه بعضی ها حتی با مشخصات کامل درصد میگذاشتن یا از کلید کانون حمایت می کردند و میگفتن داوطلب آزمونن ولی هرکانونی رو دیدم اسمشون رو ندیدم منظورم اونها بودو لیست اسامی.

        1. خب نرگس جان منم با مشخصات کامل درصد گذاشتم ولی اسممو تو لیست نمیبینی چون اسم اینجام مستعاره و اسمیه که تو خونه صدام میزنن

      1. سلام خانم زنده دل خسته نباشید واقعا
        اگه مصاحبه با نفرات برتر را بذارید ممنون میشیم

  4. سلام آزمون امسال چه آزمونی شد کلی سروصدا بپا کرد کاش لااقل سال دیگه مسایل امسال تکرار نشه که بهانه دست یه عده نده و یه عده مثل من هم سر سومدیریت و ظرفیت خیلی خیلی محدود رد نشن، نمیدونم برنامه منظره صبح جمعه شبکه یک رو دیدید یا نه ؟
    لازم میدونم چند نکته رو ذکر کنم فقط قبلش بگم من خودم دل خوشی از کانون و مسایل ازمون امسال ندارم و سر عدم نظارت رو آزمون امسال خیلی صدمه دیدم ولی اجازه هم نمیدم یه عده از این قضیه سواستفاده کنن:
    اول از همه این آقایی که امسال قبول نشدن و با بودجه دولتی کمپین راه انداختن خب عزیزدلم به جای اینکه هم سردبیر باشی هم کلی شغل دیگه خب یه کم تو هم مثل ما از بی جایی برو کتابخونه از صبح تا شب رو صندلی سفت بشین با سروصدای یه سری پسر نوجوون پشت کنکوری سروکله بزن و درس بخون و نون و پنیر بخور نمیشه که با دو دست ده تا هندونه برداشت .
    من موندم شما دیگه چرا می خوای وکیل شی من بیکار و مجرد رو که حتی پول خرید کتاب هم نداشتم ولی باز با هرچی داشتم از صبح تا شب میرفتم کتابخونه و با هزار دغدغه درس میخوندم بگی باز یه چیز ، داداش من تو اگه خیلی دلت به حال امثال من میسوزه من حاضرم تو روزنامه ات آبدارچی بشم حاضری همینجوری منو راه بدی؟حتی حاضرم آزمونم بدم به خدا اگه راهم بدید اونوقت از انحصار حرف میزنید یا اقای مجری محترم تلویزیون میشه بگید رسانه ملی چطوری نیرو میگیره ما هم بیایم اونجا استخدام آخه یکی از انحصار حرف بزنه که خودش راه رو برای بقیه باز گذاشته باشه !

    بعد برادر من بحث یه اصولی داره با شلوغ کاری که دیروز راه انداخته بودی و چهارتا تشویق کننده همکارت رو هم که آورده بودی مناسب وکیل شدن نیستی لااقل به طرف مقابل هم اجازه میدادید مشوق بیاره! و خوشم اومد دوتا حقوقدان واقعی که طرف مقابلت بودن قشنگ استدلال می کردن ولی شما جواب نداشتی جز شلوغ کاری و شانتاژ به همراه اقتصاددانی که فقط باید بگم هرکی لزوما خارج زندگی کرده و تو یه بحث رسمی لباس اسپورت بپوشه و به طرف مقابل پرخاش کنه و تازه موقع داشتن سمت خودش هم کاری نکرده به معنای روشنفکر بودنش نیست ! ضمنا نباید انتقام پرونده هفده ساله تون رو که خودتون فرمودید رو از وکلای اینده بگیرید!
    داداش من اگه دلت به حال امثال من سوخته هم برو درس بخون هم برای چیزهای دیگه که تو بحث هم اشاره شد کمپین راه بنداز راستی وکالت رو هم برای تعیین صلاحیت دست قوه نندازید که دوباره یه جور دیگه اعمال سلیقه بشه چون امثال من ها بودجه دولتی نداریم مثل شما کمپین راه بندازیم حرفمون هم تو تلویزیون برو نداره مناظره برامون بگذارند تنها حرف حسابی که زدی اون سوالات جزا بود که البته بعید میدونم اصلا اونارو جواب داده باشی داداش از یه جهت هم خوبه که اسکودا توسط امثال شما بره زیر سوال ما که زورمون بهش نمیرسه بلکه یه کم به خودش بیاد یه کم به ماها اهمیت بده و یه ازمون پراز حرف و حدیث برگزار نکنه یه کم دقت به خرج بده پس لااقل از این جهت دستت درد نکنه .

    1. بسیار اون اقای اقتصاد دان عالی حرف زدن بسیار اقای حقوقدان عالی حرف زدن. اونهایی هم که تشویق میکردن حق بود همین کارو کنن. من موافق برداشتن سهمیه نیستم اما اینکه ظرفیت ها تاحالا این حد کم شده معقول نیست. چطور اون اقای عزیز عضو وکلا داره میگه هرکی میانگین ۶۰ بزنه قبول شده. منکه ۶۰ زدم امسال معدلم ۱۲. شد تو خراسان با ۱۵ اختلاف رد شدم. همونجا یکی نبود بهشون بگه خیلیا بامیانگین ۶۰ قبول نشدن. ببین دوست عزیز شما برو کتابخونه کسی نمیگه ازمون نگیرن شما چرا حرفارو جوری برداشت میکنید که خودتون دلتون میخواد. من به خدا عضو کمپین نیستم. فقط میگم اینها مخالف ازمون نیستن منتها میگن وقتی فردی حداقل میانگین ومثلا همین ۶۰ وزد قبولش کنید چرا مقید به ظرفیت میکنید. مگه اینها میگن هرکسی و راه بدید؟ نخیر جانم. اون اقای اقتصاد دان از نوع کلام هویدا بود چندمرده حلاجن. وبلعکس اون عزیزان عضو وکلا. چطور ایشون میگن کانون وکلا در اعلام ظرفیت نقشی نداره وقتی خودشون میگن یکی از اعضای وکلا در اون کمیسیون هستن. خب همین یک نفر به نمایندگی از جامعه وکلا توی اون جلسه قطعا اونقدررر از اشباع صحبت میکنه تا اعضای قوه قضاییه کم کنن ظرفیت و. بله ظاهرا کانون وکلا نقشی نداره اما باطنا قطعا بی تاثیر نیست. اقای کشاورز محترم چرا نیومدن؟ میومدین عزیزان شماهم پاسخ میدادید. هرجا کاراموز و وکیل بیارن برنامه اونا موافق کاهش ظرفیت هستن اخه نفع اقایون در اینه. هرچی وکیل کمتر سر اقایون شلوغتر. اون اقای حقوقدان محترم از سوالات جزای امسال پرسید اما کو جواب واضح. اینا سوال جزا بود که طرح کردن! حداقل طرح سوالا که دستشونه! نکنه سوالا هم از فضا میاد. اینارو که استاندارد طرح کنید. همینکارم نمیتونید پارسال دوسوال حذف شد امسال برای اینکه وجهه استادان وتیم تخصصی خراب نشه حاضر شدن ضربه بخورن لب مرزی ها اما حذف هرگز!!! خب الان وجهه تیم تخصصی حفظ شد!!!!!

      1. من هم مناظره رو دیدم بعضی از حرفهای شما درسته ولی منظور اون آقایون اصلا حرفهای شما نبود بیشتر دنبال یه هرج و مرج بودن اقتصاددانش هم بیشتر عصبانی بود! و نظریات منسوخ شده رو مطرح می کرد نمیشه با استدلال الهی به امید تو پیش رفت که خدا به آدم عقل هم داده همون آزمون سردفتری برگزار شه که از همه انحصاری تره و موروثی شده و یه سری کارهای دیگه انجام بدن ما ممنونشون هم هستیم نظریه آدام اسمیت که من و شما وضعیت کنونیمون معلول امثال نظریاته “خدا بزرگه” هستیم پیشکش.

      2. نرگس خانوم منظور اون اقایون هرچی که بود هرج و مرج نبود. اون اقای حقوقدان معرکه بود تمام حرفاش منطبق با واقعیت بود. وقتی به عنوان مثال میپرسه از طرف مقابلش که شماخودت میتونی به سوالا پاسخ بدی؟ منظورش اینکه شماها زمانی وکیل شدین که سوالا نص صریح ماده بود یعنی اینقدر ساده که من که الان سوالارو میبینم به عرض نیم ساعت صد درصد سوالا رو جواب میدم. اینقدر راحت بوده! اونزمان مثل نقل ونبات وکیل گرفتن در باز بود راحت خیلیا اومدن حالا که رفتن از در داخل! دیگه بسه اشباع شد! قطره چکونیش کنید. مفهومیش کنید! دیگه بسه! نیاید جوانان! دانشگاهها رو ببندین! برید مسافرکشی بهتره! اون اقایون دیروز تو مناظره عضو کانون وکلان! دفترشون به راه! بی دغدغه! میخوان امثال مارو درک کنن! معلومه که نه! چرا از همون سالهای قبل قطره چکونی نبود مفهومی نبود تا هرکی وارد نشه باهر سطحی! که به قول همون عضو محترم نتونه واژه ی حقوقی رو درست بنویسه یا حتی تلفظ کنه! اون اقای اقتصاد دان رشتش اقتصاده اون نمیفهمه ادام اسمیت چی گفته! اون اومده هرج و مرج کنه!
        چرا نمیان به جای قطره چکونی کردن و ذره ذره با روحیه جوونا بازی کردن فکرهای اساسی نمیکنن مثلا قضات بازنشسته رو وکیل نکنن بزارن یه عده جوون بیان! هرکی به فکر کار خودشه!!!!

        1. اون وکیل هام همین رو می گفتند که شما می فرمایید البته منظورم همین بازنشسته هاست ولی سردبیر و اقتصاددان چیز دیگه ای می گفتند وگرنه حرفهای شما کاملا درسته اونا می گفتن کلا همه بتونن وارد شن بازار خودش تعادل رو برقرار می کنه

      3. نه اقای سجاد اونا فحوای کلامشون این نبود بزارین همه بیان میگفتن یه معیار برای قبولی بزارین ومقید به ظرفیت نکنید. به عنوان مثال همین میانگین ۶۰ وقبول کنین که حتی خود اون وکیل هم بهش اشاره کرد ونگید ظرفیت تموم شد شماها نیاید. وقتی من نوعی اگر غلط زیاد نداشتم میانگینم ۶۳ بوده این یعنی بدون احتساب غلط من ۶۳ درصد پاسخ صحیح داشتم وغلط ها درست های منو باطل کرده وشدم ۶۰((( ایا امثال من سطح علمیمون کمه؟ مسلمه نه! خب اگر این ظرفیت لعنتی نباشه میانگین های ۶۰ هم الان وارد بازار کار میشدن و وارد رقابتی میشدن که اون حقوقدان واقتصاد دان میگفتن. حداقل امیدوارم سال ۹۶ همین کانون خراسان ۱۰۵ نفرو بگیره! حداقل کمتر نکنن!!!! خدا اخر عاقبتمونو بخیر کنه!!!

    2. درود برشما آقا فرزاد.من با گفته های شما موافقم .مگه وکالت مثل بقالیه که هرکی از راه رسید پروانه بگیر و تو جامعه واسه خودش جولان بزنه اگه ظرفیت پایینه حتما جامعه ازاین بیشتر لازم نداره

  5. سلام آقا سجاد، بله من مرکز قبول شدم( رتبه ۳۶) سال اولمم بود. البته خدمت سربازی فاصله انداخت. من آزمونهای آزمایشی مهرپویان و شرکت کردم که کمکم کرد. موسسه نمیخواد برید، مدنی رو نظم دکتر کاتوزیان و کتاب جامع مدنی دکتر بیات و خوندم و تست جرعه نوش، آدم: کتاب دکتر توکلی( آدم تست نزدم)، تجارت: جزوه دکتر خجسته و تست دکتر قربانی، اصول: کتاب آقای قافی( اصول تست نزدم)، جزا: عمومی: متن ماده و اختصاصی ۳ جلد دکتر میرمحمد صادقی( جزا تست نزدم)، آدک: نکته های دکتر خالقی( آدک تست نمیخواد و همون سوالات آزمونهای آزمایشی کفایت میکنه

  6. سلام .کانون فارس که ۳روز پیش اطلاعیه دادی تا اخر هفته ی جاری لیست نهایی رو اعلام میکنی؟مگه الان اخرش نیست پس کو.

  7. سلام خدمت خانم زنده دل و اقاى هوشیار.من رتبه ۴٨ کانون یزد شدم إمکان داره اسمم تو لیست قبولى هاى نهائی کانون نباشه؟ خیلی نگرانم.مثل روزى که قرار بود نتایج بیاد

  8. سلام
    یک سوال داشتم آیا مدرک کارشناسی فراگیر مورد قبول کانون هست.بنده امسال قبول شدم هنوز نرفتم بای ثبت نام آیا به مدرک فراگیر ایراد می گیرند؟
    با تشکر

  9. سلام و عرض ادب
    کانون مرکز با عملکرد خردمندانه اى که در تفکیک سهمیه آزاد و ایثارگران داشت استرس بسیار بالاى افرادى که لب مرز بودن رو به شادى و آرامش تبدیل کرد ، حرکت بسیار پسندیده و زیبایى بود ، کورسوى امید رو در دل انسان ها شعله ور ساختن و به روشنایى و شادمانى تبدیل کردن…

    1. دوستانی که ایین دادرسی مدنی و ۹۰ به بالا زدن لطف کنن بگن چه کتاب تستی برای ایین دادرسی مدنی باعث تسلط عالی میشه

      1. تست فقط آزمونهای سالهای قبل. تألیفی نزن. با تست کارت حل نمیشه. در آ.د.م. فک کردی تست چقد موثره؟ باید مواد رو دقیق بخونی… خیلی دقیق و حرفه ای. من دادرسی مدنی رو ۱۰۰ زدم اما اگه تست هم کار نمیکردم همینقد میزدم…

        1. امین خان دقت بعضی ها یک کم پایین تره. تست زدن باعث می شه دقتشون بره بالا. تست زدن یا نزدن بستگی به سطح علمی و دقت افراد داره.

          1. بله. واسه افزایش دقت خوبه. فرمایش متین هست… اما به هرحال باید مطالعه قبلی داشت و صرفاً نباید با تست یچیزو یادگرفت.

      2. ممنون اقای امین. میدونم تست تنها موثر نیست. من امسال بدون تست ۷۷ درصد زدم البته به دلیل یه بی دقتی مسخره وگرنه ۹۰ زده بودم. اما چون سال ۹۶ تمایل دارم ۹۰ به بالا بزنم گفتم شاید تست کارکنم بهتر باشه که به قول شما زیاد لازم نیست وتسلط به مواد بهتره. تشکر

    2. سلام امیرآقا شما مرکز قبول شدید ؟ و اینکه اگه قبول شدید کلاس و آزمون رفتید و اگه رفتید کدوم موسسه ؟ و اینکه کی فارغ التحصیل شدید ؟ سال اولمه و واقعا نیاز به راهنمایی دارم لطفا راهنماییم کنید می خوام بدونم اگه لازمه کلاس برم از مدیر عذر می خوام که سوالم تکراریه اگه ممکنه انتشار بدید.

  10. سلام
    میشه با رتبه های برتر مصاحبه کنید…
    ساعت مطالعه ومنابع درسی وطریقه مطالعه وچند ماه مطالعه کردن را بپرسید
    ممنون

    1. سلام

      چند مصاحبه انجام دادیم که انشاءالله از هفته آینده منتشر می کنیم. یک فایل هم درباره شیوه مطالعه و منابع یکی از همراهان اختبار برای ما ارسال کرده اند که منتشر خواهیم کرد.

  11. سلام، خانم زنده دل اطلاع دارید که کی نتایج نهایی کانون مرکز اعلام میشه؟ چرا انقد طول میدن!

    1. سلام علی آقا می خواستم بدونم شما مرکز قبول شدید؟ و اینکه آیا موسسه و آزمون رفتید و اگه رفتید کدوم موسسه؟ و اگه قبول شدید چندساله فارغ التحصیل شدید سال اولمه و می خوام سطح خودمو بسنجم و اگه لازمه موسسه برم میشه راهنماییم کنید ممنون میشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا