جداول رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون کارشناسی‌ارشد ۹۹

رشته‌های امتحانی، رشته و گرایش‌های پذیرنده دانشجو، دروس امتحانی هر رشته و ضرایب هر درس

پایگاه خبری اختبار- جداول رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون کارشناسی‌ارشد سال ۱۳۹۹ اعلام شد.

متن اطلاعیه منتشر شده در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به شرح زیر است:

بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ می رساند، براساس قانون "سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی" مصوب ۹۴/۱۲/۱۸ مجلس محترم شورای اسلامی و همچنین مصوبات "شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی" آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ با شرایط زیر برگزار خواهد شد. لذا ضرورت دارد تمامی متقاضیان ورود به دوره فوق در کلیه رشته های مصوب دفتر گسترش آموزش عالی اعم از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی در این آزمون شرکت نمایند. لازم به ذکر است پذیرش در این آزمون براساس قانون مذکور و مطابق این اطلاعیه و همچنین شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش آزمون مذکور (که در زمان ثبت نام توسط این سازمان منتشر می شود) صورت خواهد گرفت. 

لازم به توضیح است عناوین رشته‌های امتحانی، رشته و گرایش های پذیرنده دانشجو، دروس امتحانی هر رشته و ضرایب هر درس که قبلاً در تاریخ ۹۸/۰۷/۱۵ در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر شده بود با توجه به وصول اصلاحات به این سازمان به شرح ذیل اصلاح می‌گردد. به عبارت دیگر ملاک برگزاری آزمون براساس جداول عناوین رشته و گرایشهای امتحانی، دروس و ضرایب امتحانی مطابق اطلاعات ذیل خواهد بود. 

فایل جداول مربوط به مواد امتحانی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ فرمت پی‌دی‌اف

ضمناً با توجه به تغییر صورت گرفته در رشته‌امتحانی ۱۲۷۶ مجموعه مهندسی فناوری اطلاعات (IT) جدول مربوط به مواد امتحانی و ضرایب دروس این رشته‌ امتحانی بصورت جداگانه به شرح ذیل اعلام می‌گردد. لذا داوطلبان متقاضی این رشته‌ امتحانی ضرورت دارد براساس این اطلاعات نسبت به مطالعه مواد امتحانی اقدام نمایند.

دریافت فایل جدول مربوط به مواد امتحانی رشته ۱۲۷۶- مجموعه مهندسی فناوری اطلاعات (IT)  آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا