ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ۱۳۹۵

ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ۱۳۹۵

پذیرفته شدگان از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه برای ثبت نام غیر حضوری از طریق سامانه گلستان مهلت دارند

پایگاه خبری اختبار – پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور می توانند از امروز شنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۵ با مراجعه به سامانه گلستان به صورت غیرحضوری ثبت نام کنند.

به گزارش  خبرگزاری مهر، تمام داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی آزمون ورودی دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (نوبت شانزدهم) اعلام شده می توانند از امروز شنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۵ تا ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری ضمن مراجعه به سامانه گلستان به آدرس http://reg.pnu.ac.ir به صورت غیرحضوری ثبت نام کنند.

تمام پذیرفته شدگان لازم است در هنگام ثبت نام تصویر صفحه اول و سوم شناسنامه، پشت و روی کارت ملی، مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، مدرک مشخص کننده نظام وظیفه (ویژه آقایان)، تاییدیه سهمیه (ویژه استفاده کنندگان از سهمیه ها) را با حجم حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت بارگذاری کنند.

تمام پذیرفته شدگان حداکثر تا ۳۱ شهریورماه ۹۵ فرصت دارند مدرک گواهی موقت دانش آموختگی خود را در سیستم بارگذاری کنند. 

امکان ثبت نام و انتخاب واحد برای دانشجویان ایرانی که تا تاریخ ۳۱ تیر ۹۵ دانش آموخته دوره کارشناسی شده اند، برای دوره تابستانی ۹۵ فراهم شده است و دانشجویان در صورت تمایل می توانند دروس دانشپذیری را که نمره خام آن کمتر از ۱۲ است و نیز دروس جبرانی (برای رشته های نامرتبط و جبرانی اجباری) را در دوره مذکور اخذ و بگذرانند.

پذیرفته شدگان برای ورود به سیستم سامانه گلستان دانشگاه پیام نور و انجام مراحل ثبت نام می توانند با توجه به راهنمای زیر شناسه کاربری و گذرواژه خود را وارد کنند :

شناسه کاربری:  شماره داوطلبیh942 

گذرواژه: شماره ملی ( در صورتیکه در ابتدای کد ملی رقم صفر وجود داشته باشد باید هنگام درج گذرواژه ثبت گردد.)

لازم به ذکر است در صورتیکه کد ملی شما در اطلاعات سنجش  پر نشده باشد  بایستی  شماره شناسنامه خود را جهت ورود به سیستم  وارد نمایید.

مثال : شناسه کاربری: h942600707

گذرواژه: ۰۰۶۱۱۱۱۱۱۱ 

پذیرفته شدگان پس از رورود به سامانه گلستان می توانند از مسیرزیر نسبت به تکمیل اطلاعات و همچنین ارسال مدارک لازم اقدام کنند:

آموزش==> دانشجو==> پذیرش غیرحضوری==> "پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود"

تذکر۱: حجم هر تصویر حداکثر ۲۵۰کیلوبایت و ترجیحا فرمت آن jpg یا jpeg باشد.

پذیرفته شدگان باید بعد از مراجعه حضوری در مراکز جهت تشکیل پرونده فیزیکی مطابق با تاریخ اعلامی مراکز و پذیرش نهایی توسط مرکز، مجدداً به سیستم مراجعه کنند (بعد از پذیرش نهایی ، شناسه کاربری : شماره دانشجویی و گذرواژه: شماره شناسنامه می گردد، لازم به ذکر است شماره دانشجویی از پردازش اطلاعات جامع دانشجو و گزارش ۲۶۰ قابل مشاهده می باشد).

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا