ثبت نام شاغلان قضایی در آزمون کارشناسی ارشد ۹۴

علی اکبر فرحزادی، معاون آموزشی دانشگاه علوم قضایی

همه شاغلان قضایی و اداری قوه قضائیه در آزمون ارشد دانشگاه علوم قضایی ثبت نام کنند

وی با اشاره به سهمیه شاغلان قضائی، از کارکنان دارای مدرک کارشناسی دعوت کرد در مهلت باقیمانده برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ۹۴ اقدام کنند

معاون آموزشی دانشگاه علوم قضایی گفت: همه شاغلان قضایی و اداری قوه قضائیه برای شرکت در آزمون ارشد دانشگاه قضایی در سایت سازمان سنجش ثبت نام کنند.

علی اکبر فرحزادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حقوقی میزان اظهار کرد: با توجه به شروع ثبت نام آزمون سراسری کار‌شناسی ارشد و وجود سهمیه شاغلان قضائی، افراد متقاضی می‌توانند برای شرکت در آزمون ارشد دانشگاه علوم قضایی، درسایت سازمان سنجش ثبت نام کنند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم قضایی از شرایط برگزاری آزمون ارشد دانشگاه علوم قضایی خبر داد و گفت: کارکنان و شاغلان دستگاه قضا که دارای مدرک کار‌شناسی هستند می‌توانند برای شرکت در آزمون ارشد دانشگاه علوم قضایی به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند چرا که پذیرش در این دانشگاه از طریق آزمون سراسری انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: افراد متقاضی برای شرکت در آزمون ارشد دانشگاه علوم قضائی تا ۲۵ آبان سال جاری فر صت دارند که برای ثبت نام خود و شرکت در آزمون اقدام کنند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم قضایی به رشته‌های مورد نیاز دانشگاه علوم قضائی اشاره کرد و گفت: حقوق جزا و جرم‌شناسی، حقوق خصوصی، حقوق خانواده، حقوق شرکت‌های تجاری و فقه و حقوق خصوصی از رشته‌های دانشگاه علوم قضایی برای شرکت داوطلبان هستند.

وی خاطر نشان کرد: حقوق اسناد و قراردادهای تجاری، حقوق سردفتری اسناد رسمی، حقوق ثبت اسناد و املاک، حقوق حمل و نقل تجاری، حقوق کیفری اطفال و نوجوانان، مدیریت دادگستری، مدیریت نظارت و بازرسی و مدیریت اصلاح کیفری‌های قضایی از رشته‌های مورد نیاز در دانشگاه علوم قضایی است. 

فرحزادی رشته‌های حقوق دادرسی اداری، حقوق بین الملل و حقوق عمومی را از دیگر رشته‌های کار‌شناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی عنوان کرد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم قضایی در پایان گفت: افراد متقاضی قبل از اتمام مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون ارشد دانشگاه علوم قضائی اقدام کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا